نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نظری: می‌خواهیم تیم ملی فوتسال را برای ۱۰ سال آینده بسازیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال می‌گوید هدف کادر فنی جدید ساختن تیمی برای ۱۰ سال آینده است.

کادرفنی جدید تیم ملی فوتسال پس از اعلام رسمی از سوی فدراسیون فوتبال،برای حضور در بازی‌های لیگ برتر و زیر ذره بین قراردادن بازیکنان برنامه‌ریزی کرد. بر این اساس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، مصطفی نظری مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال نظاره گر بازی تیم های راگای شهرری با کراپ الوند بود. در جریان این حضور،نظری با خبرنگار خبرورزشی همکلام شد و از اهتمام کادرفنی جدید به دعوت از بازیکنان شایسته به تیم ملی خبر داد. نظری به خبرورزشی گفت: برنامه کادرفنی تیم ملی فوتسال این است که همه بازی ها را زیر ذره بین داشته باشد. سعی می کنیم بازی همه تیم ها را از نزدیک نگاه کنیم و برخی بازی ها نیز از طریق پخش تلویزیونی زیر نظر داریم. نمی خواهیم هیچ بازیکنی جا بماند به خصوص که قصد تغییر نسل داریم و لازم است تا بازیکنان جوان تر نیز با نگاه ویژه ای رصد شوند.

وی ادامه داد: سعی می کنیم بستری فراهم کنیم تا همه بازیکنان را بینیم. برای برگزاری اردوهای تدارکاتی برنامه ریزی شده و قصد داریم در کنار وحید شمسایی و سایر مربیان برای ۱۰ سال آینده تیم ملی فوتسال را به جایگاه ویژه برسانیم یعنی الان کار کنیم و برای ۱۰ سال آینده برای تیم ملی بازیکن داشته باشیم.

نظری در مورد حضور مربی اسپانیایی در تیم ملی فوتسال تاکید کرد: این قضیه از سمت کمیته فوتسال پیگیری می شود اما با دو مربی اسپانیایی مکاتبه شده و تصور می کنم تا ۱۵ الی ۲۰ روز آینده حضور مربی اسپانیایی در تیم ملی فوتسال ایران قطعی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی