نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم لیگ برتری به ستاره استقلال/ مجیدی قید بازیکن محبوبش را می‌زند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر آبی‌ها پیشنهادی از یک تیم صنعتی دریافت کرده که به شدت نیازمند به یک گلر باتجربه است.

در حالی که صبح امروز برخی از رسانه ها خبر از توافق رشید مظاهری برای جدایی از استقلال و پیوستن به فولاد داده بودند اما گلر آبی ها امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد تا خبر از ادامه حضورش در این تیم تا زمان دریافت رضایتنامه بدهد.

مظاهری به نزدیکانش اعلام کرده به هیچ عنوان بخش از پروژه معاوضه بازیکن میان استقلال و هیچ باشگاهی نخواهد شد. این در حالی است که مجیدی اصرار زیادی به جذب حردانی از فولاد دارد اما با شرایطی که پیش آمده احتمالا سرمربی استقلال باید یک مدافع راست دیگر را در لیست خرید خود جای بدهد و قید حردانی را بزند.

گلر آبی‌ها پیشنهادی از یک تیم صنعتی دریافت کرده که به شدت نیازمند به یک دروازه‌بان باتجربه است. رقم پیشنهادی این تیم به مظاهری به قدری وسوسه‌انگیز بوده که او در صورت دریافت رضایتنامه از استقلال فورا راهی این تیم خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید در ادامه باشگاه استقلال چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت و آیا گلر خود را به یکی از رقبایش واگذار خواهد کرد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خایدالو IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    سر این لجبازی هاش یا معاوضه یا باشگاه مقصد پول رضایت‌نامه اش بده استقلال هم بند آزادسازی حردانی پرداخت کنه اگر هم رضایت نامه مفتی میخاد بشینه رو سکو هوا خیلی خوبه حالشو ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی