نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ببینید| پرسپولیس ۱ - فولاد ۰/ پرسپولیس با برد و پنجره بسته به تعطیلات رفت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد خوزستان جایگاه خود در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را تثبیت کرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. تک گل سرخپوشان در این بازی را مهدی عبدی در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند.

شاگردان یحیی گل محمدی در روزی که پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم بار دیگر به دلیل شکایت اوساگونا بسته شد، با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و هم‌امتیاز با تیم استقلال و به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به این تیم، همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، منوچهر صفروف (۵۸ - مهدی شیری)، احسان پهلوان (۶۶ - وحدت هنانوف)، مهدی ترابی و مهدی عبدی (۳+۹۰ - رضا اسدی).

ببینید| پرسپولیس ۱ - فولاد ۰/ پرسپولیس با برد و پنجره بسته به تعطیلات رفت

ترکیب فولاد: علی غلام‌زاده، وحید حیدریه (۶۹ - میلاد بدرقه)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک (۸۶ - احمد عبدالله‌زاده)،‌ محمدرضا عباسی (۸۶ - محمد قاسمی‌نژاد)، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ببینید| پرسپولیس ۱ - فولاد ۰/ پرسپولیس با برد و پنجره بسته به تعطیلات رفت

داور: حسن اکرمی

نیمه اول

دقیقه ۶: تیم فولاد که دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت،‌ با یک کار هماهنگ توپ را به داخل محوطه جریمه پرسپولیس فرستاد که ضربه سر شیمبا روی ارسال این توپ را حامد لک به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸: باز هم ارسال دقیق بازیکنان فولاد از کناره‌ها یک موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس خلق کرد که این بار ضربه سر محمدرضا عباسی از داخل محوطه شش قدم به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: نفوذ بسیار خطرناک عباسی از جناح راست پرسپولیس، سومین موقعیت پیاپی فولادی‌ها را خلق کرد که این بار توپ به شکلی بسیار خطرناک از روی سر پاتوسی عبور کرد و این بازیکن نتوانست دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه ۱۷: ضدحمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس اولین موقعیت جدی این تیم را در نیمه اول خلق کرد که ناهماهنگی عجیب ترابی و عبدی این فرصت خوب را به راحتی برای سرخپوشان از دست داد.

دقیقه ۳۶: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی از گوشه زمین به شکلی خطرناک به تیر دروازه فولاد برخورد کرد.

دقیقه ۳۹: تعلل احسان پهلوان باعث شد تا موقعیت تک به تک این بازیکن از دست برود و وحید حیدریه به خوبی با یک تکل دروازه تیمش را نجات داد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ضربه سر احسان پهلوان در محوطه جریمه به دست مدافعان فولاد برخورد کرد که در این صحنه پرسپولیسی‌ها به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۴۸: جواد نکونام به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۹: مهدی ترابی با توپ‌ربایی در میانه زمین یک ضدحمله خوب برای سرخپوشان تدارک دید که مهدی عبدی این‌بار به خوبی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه دروازه فولاد را باز کرد.

دقیقه ۵۲: شوت مهدی عبدی در میان مدافعان فولاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: منوچهر صفروف اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۶۱: شوت از پریرا از راه دور با اختلاف کم از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: شوت پاتوسی از روی خط محوطه جریمه را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۲: ضربه فنی مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۵: باز هم شوت مهدی ترابی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: میلاد سرلک به دلیل خطا روی بازیکنان فولاد دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت.


خلاصه دیدار پرسپولیس و فولاد را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    فولاد 20 دقیقه اول عالی بود پرسپولیس دست پاچه فقط سید جلال خوب بود
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      مهندسی های فصل 1400-1401 علیه استقلال (برای دبل هتریک جعلی و مهندسی شده) ======================================================================================================= 1- گل سالم ارسلان مطهری در بازی با فجر سپاسی مردود اعلام شد ( 2 امتیاز) 2- پنالتی استقلال در بازی با نساجی مازندران گرفته نشد ( 2 امتیاز) 3- دو پنالتی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گرفته نشد ( 2 امتیاز) 4- پنالتی واضح روی ژستد دقیقه 87 در بازی با پرسپولیس حکومتی گرفته نشد. (2 امتیاز). تحمیل 4 تساوی به استقلال و گرفتن 8 امتیاز حساس از استقلال حاصل این مهندسی ها بود. الان استقلال باید از 15 بازی با 43 امتیاز در صدر جدول بود اما تا اینجای بازی ها حتی یک امتیاز از پرسپولیس خورده نشده. شما خودتون قضاوت کنید. استقلال تا پایان هفته 15 باید 12 امتیاز از پرسپولیس بیشتر داشت که با مهندسی هایی که کردن نذاشتن این فاصله ایجاد بشه تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      فقط کافیه بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس حکومتی در لیگ برتر ببینید. بعد از اشتباه فاحش دروازه بان ذوب آهن فکر می کنم دقیقه 60:18 باشه که دروازه بان وقتی میره داخل دروازه که توپ رو بگیره و در همون حال از گوشه دوربین ها نشون میدن که در حال خندیدنه اما خنده شیرین. فقط نمی دونم چرا کمیته اخلاق به این بازی ورود نکرد و واقعا درخواست داریم کمیته اخلاق این بازیکن رو به کمیته اخلاق دعوت کنه و علت خندش رو بپرسه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      جالبه بیژن ذوالفقارنسب پرسپولیسی، هم مشاور وزیر ورزش جناب حمید سجادیه و هم رئیس هیئت مدیره پرسپولیس حکومتی. پرسپولیس همیشه حکومتی بوده و حکومتی خواهد بود
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      این عبارت کوپا امجدیه 4 جانبه دروغین، حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره و همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد. چطور ممکنه وقتی جام جهانی 1970 بین 16 تا تیم برگزار شده و جام جهانی 1990 بین 24 تیم برگزار شده، پرسپولیسی های حکومتی مدعی هستن که رقابت های قهرمانی آسیا باید بین 32 تیم در اون سال ها باید برگزار می شده. اصلا کی لنگیای حکومتی رو حساب می کنه. ضمنا AFC زیر مجموعه فیفاست و جدا از این مستقل هم هست و هرچی که AFC منتشر کنه مورد قبول فیفا هست. لنگیا بدجور از دو قهرمانی استقلال و اینکه سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست دارن می سوزن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا، سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست. به ترتیب الهلال، پوهانگ و استقلال سه تیم برتر تاریخ آسیا هستند. دقت کنید که تاریخ قاره آسیا. ضمنا استقلال با امیر قلعه نویی تونست برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، استقلال رو به رتبه 55 فوتبال باشگاهی جهان برسونه که یک رکورد تاریخیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند بذارید فرزندمون اینجا کار کنن و این بابا ها پولی به اوستا می دادن که به عنوان مزد به فرزندشان بدهند که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا در این 5 سال گذشته این جایزه ها و به عبارتی بهتر جام های جعلی و مهندسی شده را که چه کسی بود؟... درست حدس زدید: بابا مسعود.... البته در دوران قبل ترش بابا محمود به وسیله رویانیان به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می داد. البته هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال هستن و مشغول مهندسی بازی ها هستن و تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد.
    • شپر IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      این برد شيرينو رو خدمت تمام سرخ دلان عزیز تبریک میگم،تو روزی که عالی نبودیم تونستيم تیم خوب فولاد رو که اصلا به استقلال موقيعت نداده بود رو درهم بکوبیم.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      الان این AFC هست که استقلال و پرسپولیس حکومتی رو از جدول لیگ قهرمانان کنار گذاشته نه فیفا. چون AFC خودش هم زیر مجموعه فیفاست و هم مستقل.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      فصل پیش پرسپولیس حکومتی با 21 امتیاز مهندسی شده که بهش هدیه دادن قهرمان جعلی لیگ شد در حالی که سپاهان فقط با اختلاف 3 امتیاز قهرمانی لیگ فصل پیش رو از دست داد. ببینید مهندسی چه اختلافی در جدول به وجود میاره. امسال هم که تا اینجا حتی یک امتیاز پرسپولیس خورده نشد اما 8 امتیاز استقلال خورده شد تا پرسپولیس حکومتی رو به استقلال برسونن
    • عموشهرام ش IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      از استقلال هم خبراوردن سیاوش یزدانی هنوز درحال تست دادنه!!!!!!!!!!!!!
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      چطور اون موقع که دست نشانده های بابا مسعود، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی رو از روی عمد تمدید نکردند تا استقلال تضعیف بشه در حالی که شفر از 5 ماه قبلش گفته بود تمدید کنند و بعد از اون شد استقلال که به ترکیه رفته بود از سازمان لیگ درخواست کرد بازی سوپرجام رو چند هفته به تعویق بندازه تا این تیمی که اسکلت اصلیش رو خود مهندسین لیگ، از بین برده بودند ترمیم کنه اما دیدیم که گفتند هیچ راهی نداره و باید بازی سر موقع برگزار بشه اما در کمال تعجب دیدیم که 3 روز قبل بازی، نتیجه رو 3 بر صفر به نفع پرسپولیس حکومتی زدند و یک جام مهندسی شده با اسنپ براشون فرستادن و پرونده سازی هم با دوستانشون کردن که همه چیز قانونی به نظر بیاد. در درجه اول باید این بازی رو به تعویق مینداختن تا استقلال آماده بشه و اگه به تعویق هم نینداختن باید صبر می کردند روز بازی برسه و اگه استقلال در زمین حاصر نمی شد بازی رو 3 بر صفر می کردند و این در همه جای دنیا یک امر بدیهیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      سال 1398 هم مهندسین لیگ گفتن اصلا چرا باید بازی برگزار کنیم و دوباره با یک قانون من در آوردی، بدون برگزاری بازی سوپرجام رو به پرسپولیس حکومتی دادن در حالی که پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی باید با تیم دوم جدول یعنی سپاهان بازی می کرد اما جام بدون بازی بهشون حال داده بود. اما سال گذشته و همچنین امسال می بینیم که سوپرجام رو برای پرسپولیس حکومتی نه تنها چند هفته بلکه ماه ها به تعویق انداختن تا این تیم آماده بازی بشه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      مثلا پارسال سازمان لیگ اعلام کرد باید بازی سوپرجام پرسپولیس و تراکتور در 5 آبان برگزار بشه و لیگ 12 آبان اما چون بازیکنان پرسپولیس آماده نبودند گفتند ما به بهونه کرونا فعلا بازی رو برگزار نمی کنیم و میندازیم چند ماه دیگه و هر وقت شما آماده بودید برگزار می کنیم. امسال هم که به خاطر بازی پرسپولیس و الهلال، بازی سوپرجام رو برگزار نکردند تا پرسپولیس بدون مصدوم با الهلال بازی کنه و خدا رو شکر دیدیم که چطور پرسپولیس توسط الهلال آبی پوش، درهم کوبیده شده و لوله شد و پرسپولیسی ها مفتضحانه به ایران برگشتند. الان هم مردم بدونن بازی پرسپولیس و فولاد غیر قانونیه. همون طوری که بازی استقلال و پرسپولیس رو 3 روز قبل بازی 3 بر صفر کردند باید بازی پرسپولیس - تراکتور و پرسپولیس - فولاد رو به دلیل آماده نبودن پرسپولیس برای بازی در تاریخ مقرر، 3 بر صفر به نفع تراکتور و فولاد می کردن. البته برای بازی با فولاد به پرسپولیسی ها گفتند شما بگید ما می خواهیم بازی کنیم ولی ما به دلیلی کرونا برگزار نمی کنیم و هماهنگی کامل بین سازمان لیگ دست نشانده و پرسپولیسی ها وجود داشت.
    • الونگا IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      امسال بایک تيردو نشون روميزنيم هم قهرمان میشیم هم مجیدی رو مرخص می کنیم😂😂
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال هستن و مشغول مهندسی بازی ها هستن و تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد.
    • داوران دوست نادی الکیسه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      پرسپولیس ۱ فولاد و داور صفر زور داور و فولاد به پرسپولیس نرسید دقیقه ۴۷ پنالتی هند دست باز مدافع فولاد نجاریان داور نگرفت!!!!
    • ایلیا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      تا دقیقه ۱۷ خوب بود،اون ضد حمله که پرسپولیس زد باعث شد فولاد بکشه عقب
    • ساوالان IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      اخر بازی گزارشگر از یحیی سوال می کند . در مورد مشکلات تیم و بسته شدن پنجره!!!!!!!!! جواب.. نمی دانم والله...حالا.. ببینیم قرار بوده...ای ای ای ای .. واقعا . حالا باز... نمی دانم.. ببینیم چه می شود.... فلان بهمان!!!!!!!!!! دریغ از دو تا خواسته بحق از وزیر.. این بشر ناتوان مادر زادی هست.. نمی تواند حرف بزند.. چرا تیم تا حالا مدیریت ثابت نداشته!!! چرا تیم درامد ندارد . چرا بخاطر 96 هزار باید پنجره مثل اول فصل بسته شود تا یارگیری نشود.. چرا رادو رفت.. پشت این قضایا چه کسی هست.. چرا تبلیغات محیطی را استقلال خودش برداشته و به سازمان نمی دهد. ولی پرسپولیس تقسیم می کند درامد را!!!!!!! دکتر ذلفقاری به چه در پرسپولیس می خورد . این هیت مدیره قرار هست. بدهی پدیده... استوکس اسوگونا . رادو..........وووو پول بازیکنان این فصل را چطوری باید بدهند.. مگر قرار نبود بدهی اوساگونا را سازمان لیگ از دارمد بدهد. چرا نداده.. الان 20 روز فرصت هست تا دروازبان و مهاجم بگیریم . پنجره بسته شد.!!!!
    • درجواب لنگی مافیای IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      لنگی مافیای به لطف سهمیه پنالتی های داوران و سهمیه کمک معیشتی تا حالا صدرنشین شدید اگه کمک پنالتی های داوران و سهنیه جاودانی نبود الان برای بقا یا میانه جدول بود تیمی کیسه تاکتیک بزن زیرش یه موقعیت گل نداشت مقابل آلومینوم و مس کرمان به لطف پنالتی های اهدایی بردید عجب مددافع هوادار اعتراف میکنه با دست گل دوم هوادار به پرسپولیس زده یا گل آلومینوم با خطای روی سیامک نعمتی گرفتن گل زدن گل باطل بود یا گل پدیده خطا نبود با همون خطا گل ناسالم زدن نظرات کارشناسان همین بود یعنی ۷ امتیاز پرسپولیس خوردن بعد لنگی مفت باز پرسپولیس برد حسادت کرد طومار کامنت های دروغ و خنده دار برخلاف نظرات کارشنتس داوری میده خخخ
    • مجهول الهویه IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      پسرم (یا دخترم) «لنگیها مافیای ...» یه چند تا پاراگراف نوشتی هر دفعه پرسپولیس میبره به هم میریزی هی کوپی پیست میکنی؟ خودت خسته نشدی این همه نامربوط گفتی، دقت کردی دیگه کسی جوابتو نمیده؟؟ از بس حرفای نامربوطت تکراریه؟؟ الان که صدر جدولین، بازیکن خارجی هم گرفتین دو امتیازم که اضافه کردن، بازیاتون هم که کنسل میکنن، همه تیمها هم که شدند شعبه دوم استقلال، جلو پرسپولیس صف بشکند یه مساوی بگیرن با دست گل بزنن تکل رو ضربه آزاد بزنن گل بشه، خلاصه اوضاعتون روبه راهه دیگه چرا اینقدر شاکی هستی شما؟؟ خوب پرسپولیس امروز بهتر بود برد جباراف و تیام چیه دیگه!! خب اگه هوای پرسپولیس رو داشتند که این چند سال حداقل یکبار کاپ ای سی ال رو گرفته بود. اینقدر خودت رو اذیت نکن وایسا تا بازیتون با هوادار وقتی بردین شادی کن وقتی باختین ناراحت شو.
    • تیر غیب US ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      با درود،نکونام سقف تلاش را برای خدمت به استقلال کرد اما تقدیر دیگر بود.برد بسیار پر اهمیت و شروع نیم فصل دوم با سه امتیاز شیرین را به سرخپوشان و هواداران عاشق این تیم تبریک میگویم.افسانه های ویس و رامین بعضی کاربرانِ پرچانه و البته تحت الحمایه ذیل پست مربوط به این بازی کوچکترین خللی در شادکامی هواداران پرسپولیس ندارد.
    • لنگیا مافیایی فوتبال ایران IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      بابا دارم سکته می زنم. اگر امسال هم با این لابی حکومت و وزیر استقلال قهرمان نشود دیگه هیچ بهانه نداریم.و چی را توجیه کنیم . مرده پرسپولیس هم شانه به شانه استقلال می اید . پنجره را اول فصل و نیم فصل بستیم . تا یارگیری نکنند. پول بازیکن نداده اند . بدهی های بزرگی را با نبودن مدیرعامل بجا گذاشتند . باز مدعی قهرمانی هست.. فدراسیون بخاطر دو تا کرونا بازی استقلال را تعطیل می کند . خلاصه هر ترفندی می زنیم باز خواب دبل هتریک را می بینم. چکنم چکار کنم!!!!
    • محمد IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      من هیچ وقت تابحال نظری نداشتم و در خصوص بازی هم حرفی ندارم فقط اینو بگم به خدا این بنده خدا خیلی مریضه به خدا احتیاج به روانشناس داره
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      جناب مافیا تموم شد؟! خیلی تأثیر گذار بود. اول فصل که می‌گفتین امسال دیگه بابا و فلان ندارین و از این حرفا باز که یادتون خوابید؟خخخخ در بین هواداران فوتبال دیگه تبدیل به جوک شدین. عادت استقلالی ها: اول فصل=امسال ما حتما قهرمانیم. نیم فصل= بابا مسعود و جوجه رو آخر پاییز میشمارن آخر فصل= زمین کج کرده بودن که ما ببازیم
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      جناب مافیا تموم شد؟! خیلی تأثیر گذار بود. اول فصل که می‌گفتین امسال دیگه بابا و فلان ندارین و از این حرفا باز که یادتون خوابید؟خخخخ در بین هواداران فوتبال دیگه تبدیل به جوک شدین. عادت استقلالی ها: اول فصل=امسال ما حتما قهرمانیم. نیم فصل= بابا مسعود و جوجه رو آخر پاییز میشمارن آخر فصل= زمین کج کرده بودن که ما ببازیم
    • کیسه رئیس سازمان مافیایی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      در جواب کیسه مافیای فوتبال ایران، خودت رو جر میدی و زیر تمام پیام‌ها 5 تا 5 تا جواب میدی حاضرم شرط ببندم حتی طرفداران کیسه هم اراجیف انشا گونه ت رو نخونده رد میکنن، خخخخخخخخخخ
    • شمسعلی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      وقتی لنگیها مافیای فوتبال احسااااااااس خطر می‌کنه و سر و کله اش پیدا میییشه ، خیلی فوتبال مییییییییچسبببببه ، اینه پرسپولیس کبیر بتررررس خخخخخخخ
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      خاک توسراین فولاد که رفت وبرگشت ۶امتیاز مفت ومجانی تقدیم جعلپولیس کرد این نكونام هم فقط جلوی استقلال شیر می شود گرشاسبی پاداش بدهد به فولاد که باختی ديگه به تیم محبوب گرشاسب لنگی داد
    • آبی آسمانی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      نوچه های سلطانی فر هنوز زنده اند یکی از بزرگترین نوچه ها ی سلطانی فر وعلینژاد همین گرشاسبی مدیر عامل وقت جعلپولیس بود
    • عمر خربین یک تنه ۴گل زد IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      لنگی های متوهم زیاد دلتون صابون نزنید چون قهرمان ۲ستاره امسال قهرمان است گرچه‌ امثال گرشاسبی فولاد را فدای تیم محبوبش جعلپولیس کرد ازمسولین شرکت فولاد خوزستان می خواهیم این خدمتگذار لنگ را اخراج وبه جای او آذری را بیاورند وگرنه فولاد سقوط می‌کند درحالی که لنگ باتیم های ته جدول به زور وبا کمک داوران مساوی گرفته‌ خیلی مفت ۶امتیاز فولاد گرفت کجاست آن فولاد که ۴گل به لنگ میزد
    • لنگی بیخاصیت IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      باز لنگی وارد معرکه شدند وشروع به معرکه‌گیری کردند
    • تیم فتح تهران‌ ۶برصفرلونگ را درهم کوبید IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      لنگی متوهم اگر آدمهای بابا سلطانی فر وعلینژاد در فولاد نبودند الان شماها کبکتون خروس نمی‌خواند
    • فربد US ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      من قدیما فکر میکردم که پنجعلی بهترین دفاع تاریخ پرسپولیس بود، اما سید جلال یک سر و گردن از پنجعلی هم بالاتره.
    • /// IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      به نظرم فولاد در ۲۰ دقیقه ابتدایی عالی بود و در مجموع نیمه اول خیلی بهتر از پرسپولیس کار کرد اما نیمه دوم پرسپولیس برتری داشت،در آن صحنه ایی هم که پرسپولیسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند درست قبل از آن صحنه خطای واضح صفروف روی بازیکن فولاد بود،به هر حال برد پرسپولیس به دوستان پرسپولیسی تبریک میگویم،باید یاد بگیریم به نتایج تیم های حریف وقتی که مستحق آن هستند احترام بگذاریم،این کار یک امر دوسویه است،دوستان پرسپولیسی هم که برد های استقلال را در نتیجه پنالتی میدانند بهتر است به وجدانشان رجوع کنند،یک سوال دارم از دوستان پرسپولیسی آیا مس رفسنجان تیم باکیفیتی نیست؟تا به حال ۸ و یا ۹ تا پنالتی برای این تیم گرفته اند آیا باید نتایج این تیم را هم زیر سوال ببریم و بگوئیم سهمیه پنالتی دارند و میخواهند مس را قهرمان کنند؟
    • کیسه متوهم IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      درجواب دوست کیسه کشمون فیلم هندی زیاد نگاه میکنی جوگیر شدی کارشناسی میکنی پسر خوب اگه آمار مال کیسه بدن که ما میشیم یک به ۱۰ در مقابل شما که با تیم داوری فدراسیون که بیرون زمین تو سبد دوچرختون امتیاز میزارن دارید میسوزید هوچی‌گری یه پنالتی مارو تو همین بازی باز نگرفتن ولی برای کیسه پنالتی الکی میگیرن
    • ابرام US ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      لنگیای مافیا ٬ جفتک انداز بلا٬ .... با چنین شور و ادا ٬ یک کمی کوتاه بیا ============================================================================================ گفته هایت که چرند٬ ول کنی بی حصر و بند .... هر چه آمد در د هن ٬ یک کمی کوتاه بیا ============================================================================================= من نمی گویم نگو ٬ هر چه می خواهی بگو .... با کمی شرم و حیا ٬ یک کمی کوتاه بیا ========================================================================================== دا یماََ زر میزنی ٬ تو زمین جر میزنی .... کرنر رو اوت میزنی ٬ یک کمی کوتاه بیا ========================================================================================= هی کپی پشت کپی ٬ حرف های لپ لپی .... پشت سر هم paste کنی ٬یک کمی کوتاه بیا ====================================================================== ای رفیق نازینن ٬ از چه رو گشتی چنین .... یا وه سر هم می کنی ٬ یک کمی کوتاه بیا ====== حرف آ خر گوش کن ٬ آب سردی نوش کن ..... بر سر جا یت نشین ٬ یک کمی کوتاه بیا
    • ابرام به .... لنگی مافیا US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      لنگیای مافیا ٬ جفتک انداز بلا٬ .... با چنین شور و ادا ٬ یک کمی کوتاه بیا ============================================================================================ گفته هایت که چرند٬ ول کنی بی حصر و بند .... هر چه آمد در د هن ٬ یک کمی کوتاه بیا ============================================================================================= من نمی گویم نگو ٬ هر چه می خواهی بگو .... با کمی شرم و حیا ٬ یک کمی کوتاه بیا ========================================================================================== دا یماََ زر میزنی ٬ تو زمین جر میزنی .... کرنر رو اوت میزنی ٬ یک کمی کوتاه بیا ========================================================================================= هی کپی پشت کپی ٬ حرف های لپ لپی .... پشت سر هم paste کنی ٬یک کمی کوتاه بیا ====================================================================== ای رفیق نازینن ٬ از چه رو گشتی چنین .... یا وه سر هم می کنی ٬ یک کمی کوتاه بیا ====== حرف آ خر گوش کن ٬ آب سردی نوش کن ..... بر سر جا یت نشین ٬ یک کمی کوتاه بیا
  • م IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    مدافع فولاد با دست دروازه بانی کرده نیمکت فولاد شاکیه!!!!
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    بعد از اومدن وحدت کاملا سمت چپ فولاد از کار افتاد به نظرم ده دقیقه آخر خیلی خوب بازی کردیم فکر میکردم با توجه به خستگی بازیکنان وا میدیم اما خوب بودیم
    • بردیم ولی اصلا خوب نبودیم: IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      توی ۲۰ دقیقه اول بازی فولاد سه موقعیت صددرصد رو دروازه ما خلق کرد که همگیشون میتونستن گل بشن. مشکل خط دفاعی ما ظاهرا قرار نیست حل بشه و ظاهرا قرار نیست هیچ ضربه سری رو تو محوطه جریمه خودمون بزنیم. دو بازیکن تاجیک هم اصلا خوب نبودن. علاوه بر قد بسیار کوتاهشون دیروز بسیار بی‌دقت و دستپاچه‌ بودن و توپها رو جایی مینداختن که بازیکنی اونجا نبود. بارها توپهایی رو پشت مدافعان فولاد انداختن که هیچ پرسپولیسی‌ای اونجا نبود یا تو موقعیت آفسادید بودیم. سمت راست پرسپولیس ظاهرا قرار نیست درست بشه. این همه از مهدی شیری نالیدیم حالا باید از این دو بازیکن تاجیک بنالیم. شیری حداقل چهار تا نفوذ میکنه و چهار تا سانتر نصفه نیمه تو محوطه جریمه حریف میکنه. بازیکنای جذب شده یحیی یکی از یکی بدتر و ضعیفترن. ظاهرا یحیی علاقه زیادی به بازیکنای کوتاه قد داره و هر موقع میره بازار چشم و چراغ بازار رو میکنه. به قول معروف یحیی اگه نره بازار، بازار میگنده.
  • !!! IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    حالا باز اون رفیقمون میاد میگه «باز هم یه برد چرک و یه گل چرک و فلان و بهمان»
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    نکونام جلوی استقلال شیر میشه جلوی نفتپولیس میشه داغون😒😏😏 خود لنگیها هم میدونن حریف استقلال نمیتونن بشن
    • دبل هتریک IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      امسال دبل هتريک دوتامزه داره هم قهرمانیه،هم فرستادن فرهاد مجیدی به امارات برای غاز چرونيه.
  • فربد US ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    بازی رو بردیم اما هیچ چشم انداز روشنی تیم نداره با حضور یحیی رو نیمکت. یه دو جین بازیکن آورده یکی از یکی بدتر. تمرینات تیم مشکل داره، بازیکنی که آخر بازی میاد تو زمین نای دویدن نداره + ستاره های پرسپولیس هم دارن به بازیکنان معمولی تبدیل میشن، فقط کافیه که فیلم بازیکنانی نظیر مهدی ترابی زمان کالدرون رو ببینید العان هم ببینید. در واقع ما هنوز داریم نوون تیم برانکو رو میخوریم.
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      شما نگران خودتون باش که کیسه کیسه گل تو پاچتون نشه الان م به خاطر امتیازات معیشتی صدر جدولید
    • ماهان DE ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      بدنسازی تیم خیلی ضعیفه؛ بازیکنا از دقیقه هفتاد به بعد نای دویدن ندارن. رضا اسدی دقیقه هشتاد اومده تو زمین دقیقه نود روی زمین دراز کشیده. واقعا کجاست اون مارکو که بدن‌های بازیکنا رو شلاق میزد صد و بیست دقیقه می‌دویدند! بدنسازی زمان برانکو و کالدرون عالی بود. تیم احتیاج به یک بدنساز خارجی در حد مارکو داره وگرنه تو ادامه راه به مشکل میخوریم
    • فربد US ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      آقای حسن! من نمیدونم شما چند سالته اما من بیش از سی و پنج ساله که پرسپولیسی هستم. حالا هر سوالی که خواستید بپرسید در مورد پرسپولیس، از سال شست و چهار به اینور.
    • فربد US ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      ماهان، دقیقاً
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      حسن پرسپولیسی قوژد تو ایرادای تیمو ظاهرا نمی‌بینی و فقط یه گل بازی رو دیدی. طرفدارای بی‌مغزی مثل تو با طرفدارای کیسه‌کش هیچ فرقی ندارن. یحیی امسال نشون داده که مربی خوبی نیست. فولاد ۲۰ دقیقه اول سراسر حمله بود و میتونست سه گل به ما بزنه. مهدی ترابی بیشتر هر کس دیگه‌ای توپ از دست میده و طبق معمول وایمیسه که بقیه برن توپو پس بگیرن. خط دفاع و سمت راستمون اصلا خوب نیست. برو همین پونزده شونزده بازی آخر پرسپولیسو ببین تا به حرف من و فربد عزیز برسی. اصلا خوب نیستیم و اصلا خوب بازی نمیکنیم و اصلا دفاع کردن بلد نیستیم.
  • 6 IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    کل کامنتای بی ارزش کیسه ها تو گاراژ
  • م IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    اقا اسدی فاجعه است هر چه زودتر جابجاش کنید
  • پیمان IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    متاسفم برای ادمین این سایت که نه برای وقت مخاطبین و نه برای شان سایت خودشون ارزش قائل نیستن یه بیکار متوهم میاد پنجاه تا نظر مینویسه و ادمین هم تایید میکنه
    • حمید علوی CA ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      بنظر بنده: ۱) اگه پرسپولیس یه هافبک استاپر و پاسور بگیره احتمال اینکه امسالم ما (استقلال) قهرمان نشیم زیاد میشه.چیزی که برام‌جالبه اینه که انصافن پرسپولیس با وجود از دست دادن سه بازیکن بسیار تاثیرگذارش در سه خط (دفاع، میانی، حمله) و بسته بودن پنجره، ازنظر تیمی زمین نخورده و با توجه به کمبودهاش انصافن بد بازی نمیکنه ۲) دست کم تا اینجای کار میشه مطمئنن گفت اسدی پاشنه آشیل پرسپولیس و قطعن یک خرید اشتباه بوده. پرسپولیس به کنار، برام باعث تعجبه چطور بازیکنی در این سطح میتونه در لیگ برتر قراداد ببنده. واقعن به یاد ندارم بازیکنی به این ضعیفی در لیگ دیده باشم.
  • جواد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    زنده باد تیم پرسپولیس دوست داشتنی بازیکنان باغیرت وخوب وفنی داخلی کیسه اگر پایه بازیکنای خوب خارجیش نبود الان دسته یک توپ هوا میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی