مورد عجیب خرید جنجالی پرسپولیس/ حمله شدید هواداران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا اسدی هافبک پرسپولیس بعد از تنها ۳ دقیقه بازی، توان بلند شدن از زمین را نداشت.

رضا اسدی خرید گرانقیمت قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی که در نیم فصل اول، به هیچ عنوان نتوانست نمایش خوبی داشته باشد در بازی‌های اخیر تیمش در بهترین حالت ۱۵ دقیقه در میدان حاضر بوده است.

اسدی که جلوی فجر سپاسی فقط یک دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد در بازی با فولاد در دقیقه ۹۲ وارد میدان شد و در شرایطی که فقط ۳ دقیقه در میدان حضور داشت، در پایان بازی طوری به زمین افتاد که انگار ۱۲۰ دقیقه بازی کرده است!

این موضوع از چشم کاربران فضای مجازی دور نماند و شوخی‌هایی با هافبک پرسپولیس به خاطر این اتفاق صورت گرفت اما به نظر می‌رسد دلیل خستگی رضا اسدی، تمرینات بدنسازی اختصاصی این بازیکن در چند وقت اخیر باشد چرا که قرار است او در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس باشد و می‌‎خواهد به لحاظ بدنی خودش را به شرایط کاملا ایده‌الی برساند.

البته عده ای از هواداران ناراحت پرسپولیس این بازیکن را مورد انتقاد قرار دادند و خطاب به کادر فنی این تیم می‌گفتند، کاش جای این بازیکن که بعد از ۳ دقیقه خسته می‌شود، به یک جوان بازی می‌دادید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    من هم چون فوتبال بازی کردم متوجه شدم این بدن، بدن خسته ای هست که تمرینای فشرده ی بدنسازی داشته و چند پست پایین تر که استوری ایشون را پست کرده بودید در جواب کامنت یک نفر بهش توضیح دادم و نوشتم بخاطر اینکه می‌خواد خودشا از لحاظ بدنی به بچه ها برسونه با خودش اینکارا کرده و نباید بهش توهین کرد.
  • 1l IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    حالا به ما میگن برا اینکه استراحت کنید ، میگید کرونا دارید اونیکه نیاز به استراحت داره شمایین ن ما...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی