نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیم مهم هافبک استقلال/ جدایی تا پایان فصل منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تهاجمی استقلال که قرار بود به باشگاه هوادارا بپیوندد به احتمال زیاد تا پایان فصل در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند.

بابک مرادی که در تابستان سال جاری و در فصل نقل و انتقالات پیش از شروع لیگ برتر بیست و یکم تا آستانه جدایی از جمع آبی پوشان استقلال پیش رفت در نهایت به درخواست فرهاد مجیدی در این تیم ماند اما در طول نیم فصل اول لیگ برتر فقط در یک بازی برای این تیم به میدان رفت.

مرادی که از شرایطش به شدت ناراضی بود در مصاحبه ای مقابل درب باشگاه استقلال اعلام کرد حاضر است تمام طلبش را ببخشد و فقط از استقلال برود تا بتواند به جایی برود که در آن تیم بازی کند.

مرادی که تنها در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ۱۲ دقیقه به میدان رفته بود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بابت فصل گذشته (لیگ بیستم) از باشگاه استقلال طلب داشت که حاضر شده بود این مبلغ را هم به باشگاه ببخشد ولی وقتی مطلع شد باشگاه برای انتقالش به تیم هوادار درخواست مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت صدور رضایتنامه داشته، قید جداشدن را زد و به نزدیکانش گفت که با این شرایط احتمالا تا آخر فصل در استقلال می‌مانم.

ناگفته نماند؛ رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار خواستار به خدمت گیری بابک مرادی بود ولی با توجه به رقم درخواستی باشگاه استقلال برای انتقال قرضی این بازیکن قید جذب او را زد.

بابک مرادی در تاریخ اول آذر به دلیل تمرد از دستور کادر فنی یک ماه از حضور در تمرینات استقلال محروم بود ولی در نهایت با عذرخواهی از مجیدی به تمرینات برگشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    مجیدی واستقلال عوض اینکه بازیکن به تیمش میادپیش رفت کنه وباتیمهای بهترقراردادببنددبازیکن که باافکارمسموم مجیدی مخالفت میکنندزودبازیکن درهاشیه فرومیبره جونش به لبش میرسونه وبعداونونابودمیکنه که چیه یک بارباافکارپوچ اون مخالفت کرده ولی پرسپولیس هربازیکنی اومدپرسپولیس کمکش کردتابهترین تیمهای آسیای واروپای قراردادمیبنده استقلال همین رفتاروباهوادارهاشون هم میکنه همیشه تواین ده سال سرشکستشون میکنه مخصوصاتواین ۴سالی که مجیدی اومده حطایک جام ۲۲بهمن هم نتونسته بگیره اونوقت میادباکسی که تواین دهسال ۶بارقهرمان لیگ ۳بارجام حذفی ۲بارنایب قهرمانی آسیاوهرفصل درآسیاجزوع ۴تاتیم پایانی بوده میخوادکل کل کنه درحالی که حطاتواین ده سال یک بارمستقیم به قهرمانان آسیانرفته همیشه باپلیاف رفته نمیدونم به چیش میناضه بازم اگه قعله نوعی بودیه چیزی چندقهرمانی لیگ وجام حذوی داره
  • Sina IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    آهام پس اینم به خاطر یه استوری و فسخ یه طرفه قرارداد مبلغش رو برده بالا؟شبیه آقای دانشگر و مظاهری؟یا با گفتن عشق تاوان داره خر تون کرد؟شبیه اقای مرادمند؟این فیلمها را برای یکی اجرا کنید که نشناستون ما خیلی سال که فچتبالمون نابود شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی