مقایسه جالب لواندوفسکی و هالند از نگاه اسطوره فوتبال آلمان/ آن‌ها گرسنه گلزنی هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان و سرمربی سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان از شباهت‌ها و تفاوت‌های روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند گفته است.

یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان در بوندس‌لیگا ۲۲۱ بازی انجام داد و ۱۱۰ گل هم به ثمر رساند. او که سرمربی تیم‌های ملی آلمان و آمریکا و تیم‌های باشگاه بایرن‌مونیخ و هرتابرلین هم بوده، گزینه‌ای ایده‌آل برای ارزیابی ستاره‌هایی مثل روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند و همچنین بازیکنان جوان بوندس‌لیگا است.

کلینزمن ۵۷ ساله در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت بوندس‌لیگا این دو ستاره بایرن‌مونیخ و دورتموند را مقایسه کرده که در ادامه می‌خوانیم.

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۲۱ را کدام ۳ ویژگی تبدیل به بازیکنی در سطح جهانی می‌کند؟

وقتی در مورد لواندوفسکی صحبت می‌کنید، قطعاً بیش از ۳ ویژگی وجود دارد. بدیهی است که او یک گلزنی فوق‌العاده و باورنکردنی است و سزاوار هر تعریف و تمجیدی خواهد بود. عناوینی که در ۲ سال اخیر با بایرن‌مونیخ کسب کرده؛ ۷ قهرمانی در ۲ فصل دیوانه‌وار است. پس از آن زدن ۴۱ گل. فکر می‌کنم یکی از ویژگی‌های روبرت در این سال‌ها گرسنگی اوست. او فقط به شدت تشنه گلزنی است. این بدان معناست که وقتی گل می‌زند، دومی و سومی را هم می‌خواهد. نمی‌دانم او در سال چند بار هت‌تریک کرده. این چیزی است که من را به‌عنوان یک مهاجم جذب خودش می‌کند. اگر حریف او باشید، هرگز نمی‌دانید در چه مرحله‌ای راضی خواهد شد. این چیزی است که واقعاً تفاوت یک مهاجم یا بازیکن درجه یک و سطحی که چند سال است به آن رسیده را نشان می‌دهد. دیدن بازی او فوق‌العاده است.

چه شباهت و تفاوت‌هایی بین هالند و لواندوفسکی می‌بینید؟

خب، فکر می‌کنم وقتی در مورد گرسنگی و میل به گلزنی صحبت می‌کنیم، شباهت‌های زیادی می‌بینیم. هالند نیز چنین ویژگی‌ای دارد. هردو واقعاً به‌خوبی با هم‌تیمی‌های‌شان ارتباط برقرار می‌کنند، بنابراین در بازی ترکیبی خوب و روان هستند. هردوی آن‌ها می‌توانند پاس‌گل بدهند که به نظر من مهم است. آن‌ها به نوعی کامل هستند. وقتی درباره هالند صحبت می‌کنم، مثل این که در مورد لواندوفسکی جوان به شیوه‌ای متفاوت صحبت کرده‌ام. وقتی به لواندوفسکی نگاه می‌کنید، تجربه را می‌بینی. او هنوز در بهترین فرم است و هنوز هم برای چند سال دیگر خوب خواهد بود. اما وقتی هالند را می‌بینم نسخه جوان لواندوفسکی را به شیوه‌ای خاص نگاه می‌کنم. فکر می‌کنم لواندوفسکی به‌دلیل تجربه و عناوینی که هر سال به‌دست می‌آورد هنوز هم برتری دارد. او یک قدم جلوتر است، اما هالند قطعاً آینده‌دار است و پیگیری آینده او جالب خواهد بود.

لواندوفسکی و هالند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی