پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از پیروزی برابر فولاد خوزستان با نظر یحیی گل‌محمدی، تمرینات سرخ‌پوشان سه روز تعطیل شد. آنها از ۶ بهمن کار خود را برای دیدار سوپرجام و ادامه لیگ برتر آغاز خواهند کرد.

به نظر می رسد وعده های توخالی مدیران پرسپولیس تمام‌شدنی نیست و فقط از یک مدیر به مدیر بعدی منتقل می‌شود. پس از وعده‌های عملی نشده مدیران قبلی حالا نوبت به رضا درویش رسیده است و مدیرعامل جدید سرخپوشان پس از گذشت چند روز از وعده پرداخت مطالبات، هنوز به قول خود عمل نکرده است.

درویش و اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس که حدود دو هفته از انتصاب‌شان در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، در همان روز اول با حضور در اردوی پرسپولیس (پیش از دیدار با فجرسپاسی) قول دادند تا به زودی مطالبات عقب افتاده سرخپوشان را پرداخت کنند، اما پس از عملی نشدن این وعده‌ها، در آخرین وعده خود قول پرداخت مطالبات ۱۰ الی ۱۵ درصدی سرخپوشان تا روز شنبه را داده بودند که این بار نیز با گذشت چند روز همچنان خبری از پرداخت پول نیست، موضوعی که به شدت باعث ناراحتی و دلخوری اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شده است و حتی زمزمه اعتراض دوباره سرخپوشان نیز به گوش می‌رسد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون تنها ۲۰ درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و معتقدند با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل جدید تاکنون هیچکدام از مشکلات این تیم برطرف نشده است. مربیان پرسپولیس در گروه واتس آپی تیم پرسپولیس ساعت ۱۱ روز چهارشنبه را برای شروع مجدد تمرینات لحاظ و به بازیکنان خود اعلام کرده اند.

در همین راستا شنیدیم بازیکنان پرسپولیس نیز با یکدیگر قول و قرار گذاشته اند که درصورتی که تا ساعت ۱۱ روز چهارشنبه پولی به حساب آنها واریز نشود و پیامک آن نیاید از تمرین خودداری کنند! در هفته های گذشته و نیم فصل اول بارها بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند اعتصاب کرده و به دلیل بدقولی های کدیران باشگاه از تمرین کردن خودداری کنند ولی با وساطت یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری در نهایت اعتصاب شکسته شد.

این مرتبه اما به نظر می رسد دیگر وساطت و پادرمیانی یحیی گل محمدی یا سایرمربیان و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس نیز بی فایده باشد! بازیکنان پرسپولیس تصور می کنند مدیریت جدید پولی در بساط نداشته و فقط وعده و وعید می دهد. بنابراین تنها راه باقی مانده برای وصول مطالبات، تمرین نکردن است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس معصومی FR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    آخی چقدر زندگی اینا سخته حتی بیمه هم ندارن به قول اسطوره هوچیگران! کارگرای هفت تپه یک ساله حقوق نگرفتن و حقوق یک سالشون به اندازه یک صدم قرارداد اینا هم نیست ولی به اندازه بازیکنای لوس پیروزی تهدید به اعتصاب نکردند
    • اولیایی زاده IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      فقط بااین ترفند می توانستند پرسپولیس را زمین یزنند . 6 ماه بدون مدیریت حالا جواب داده. و تیم بدون پرداختی و غرق در بدهی!! وزیر مملکت شده اسباب جام اوردن برای تیم استقلال..
  • یه عشقه و یک پرسپولیس GB ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    آقای سجادی یه خسته نباشید جانانه باید بهتون بگم پرسپولیس 4 ماه مدیرعامل نداشت همش میگفتید شب و روز دارم به مدیرعامل پرسپولیس فکر میکنم.شب و روز به این اعجوبه ها فکر میکردید؟چند هفته هستش اومدن باشگاه مفید ترین کارشون این بوده که برن صدا سیما کارشناس بازی فولاد باشن.پرسپولیس با سرپرست بود بهتر مدیریت میشد تا الان که مدیرعامل اومده واقعا خسته نباشید
  • محسن IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    مگر بازیکنان پرسپولیس دلی بازی نمی کنند؟ اونا که پول رضایت نامه رو هم از جیبشون می دادند. حناتون رنگ نداره همه پول پرست فرقی نمی کنه تو کدوم تیم باشید. لا اقل قیافه فردینی به خودتون نگیرید.
    • عشقپولیس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      بهتر از کیسه کش ها هستند
  • تیر غیب US ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    با درود،اوضاعی که سجادی در باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده و تلاش برای نصبِ گماشتهء جان نثار چکمه پوشِ مسلط بر تیم درباری بر مقدراتِ سلطان عشق"پرسپولیسِ بی همتا" و سپس گسیلِ نیرویی آلزایمر مآب و نوترون و بی خاصیت برای هیئت مدیره و ...از همه مهمتر ادعای اینکه تمامِ اوقاتِ خود را صرف پرسپولیس میکند!! بله که میکند.آهای سجادی تو تمام اوقات خود را صرف به نابودی پرسپولیس کرده و میکنی.ای مجنون ِ تیم درباری چه از جان قبلهء عشقِ فوتبال دوستان میخواهی؟به کدام یادگار کدام پرده نشین کدام چکمه پوش قولِ ویرانی پرسپولیس را داده ای؟ تو گمان میکنی قصه به همین جا پایان میگیرد.در چند نوبت قصد نابودی این تیم کرده اید.سرنوشتِ دیگر عاصیان بر حقوقِ حقهء تیم مردمی را بر لوح بصر نصب کن و ایوان مدائن را آیینهء عبرت دان!!
  • ایرانی بیزار IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    دمتگرم آقای سجادی.چه مدیرعامل وهیئت مدیره ای دست وپاکردی برای عشقپولیس واقعاکه..ازاینکه شب وروز زحمت کشیدیدوتادیروقت بیدارخوابی کشیدیدبرای همچین مدیرانی که فقط قول میدن خدابیامرزه وزیر ورزش قبلی رو لااقل کارشودرست به سرانجام رسوندنیامده تررر زدیدآقای مدیرعامل به مردانه گیتون اعتقادندارید؟لااقل قول میدیدعملی کنیدنگیداین هفته بفرمائید۱ماه دیگرولی سرحرفتون واستیداینجوری فرزندانتون هم به قولهای پدرشون بی اعتمادمیشن وآبرویی براتون باقی نمیمونه اگرراست میگیدشماهاچندماه حقوق نگیریدببینیدمیتونیدزندگیتون روبچرخونیدلطفامردانه زندگی کنیدوحرف بزنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی