نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمشید شاه محمدی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جمشید شاه‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است مهدی عبدی بهترین گلزن این تیم هم می‌توانست به اردوی تیم کشورمان دعوت شود.

تیم پرسپولیس در لیست اولیه تیم ملی ۳ بازیکن به اسامی وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک برای دو بازی برابر عراق و امارات داشت که در ادامه به دلیل مبتلا شدن احمد نوراللهی به ویروس کرونا، کمال کامیابی نیا جانشین او شد. حالا جمشید شاه محمدی می‌گوید حق یک بازیکن دیگر پرسپولیس هم دعوت به تیم ملی است و...

آقای شاه محمدی، ابتدا می‌خواهیم نظر شما را درخصوص لیست تیم ملی بدانیم؟

به هرحال نفراتی دعوت شده اند که سرمربی تیم ملی به آنها اعتقاد داشته و با این نفرات در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی هم گرفته است. خیلی نمی‌توان خُرده یا ایرادی گرفت. البته این ویروس کرونا هم داستانی شده است.

احمد نوراللهی به ویروس کرونا مبتلا شد و حالا گفته می‌شود سردارآزمون هم به این بیماری مبتلا شده و قادر به بازی مقابل عراق نیست؟

سردار مهاجم زهردار و کاملی است. عدم حضورش می‌تواند به تیم ملی لطمه بزند هرچند ما مهدی طارمی‌را داریم که می‌تواند در نوک حمله بازی کند.

کمال کامیابی نیا جانشین احمد نوراللهی شد و سروش رفیعی هم به لیست اصلی راه پیدا کرد؟

به نظر من مهدی عبدی هم باید جانشین سردارآزمون می‌شد. او بهترین مهاجم پرسپولیس است به رغم آن که دقایق زیادی بازی نکرده است. عبدی جوان مستعدی است که آینده فوتبال ایران متعلق به اوست و امیدوارم دراگان اسکوچیچ به این جوان نگاه خریدارانه ای داشته باشد.

فکر می‌کنید مثل بازی رفت بتوانیم با پیروزی ۳ برصفر یا سنگین عراق را بدرقه کنیم؟

بازی در تهران برگزار می‌شود و این به سود ماست اما تیم ملی عراق هم دچار تغییراتی شده است. پتروویچ سرمربی این تیم شده و یکی دو بازیکن جدید هم دعوت شده اند. شنیدم بازیکنی به اسم زیدان دارند که در منچستر یونایتد است و بچه‌های ما نباید این تیم را دستکم بگیرند. البته اگر بازیکنان ما خودشان باشند با تمرکز بیشتر می‌توانند عراق را شکست دهند.

پیش بینی شما از نتیجه بازی چیست؟

من فکر می‌کنم با اختلاف دو گل بتوانیم این حریف را پشت سربگذاریم.

چه کسانی گل‌های تیم ایران را خواهند زد؟

من شانس مهدی طارمی و وحید امیری را بیشتر می‌دانم. این دو می‌توانند گره گشای این دیدار باشند.

راستی از پرسپولیس چه خبر؟ می‌دانید شرایط این تیم چگونه است؟

اول اینکه باید به دکتر ذوالفقارنسب دست مریزاد گفت که وقتی متوجه شد کاری از دستش برای حل مشکلات مالی برنمی‌آید استعفا داد و رفت اما نمی‌دانم سایر دوستان هیئت مدیره مشغول چه کاری هستند؟ از پرسپولیس اخبارخوبی به گوش نمی‌رسد و من شنیدیم بازیکنان قصد ندارند تمرین کنند.

شما در این رابطه حق را به بازیکنان می‌دهید یا باشگاه؟

کاملا حق با بازیکنان است. شما وقتی یک قرادادی می‌بندید یا قولی می‌دهید باید به آن پایبند باشید. من شنیدم بازیکنان فقط ۲۰ درصد پول از اول فصل گرفته و یک ریال هم پاداش نگرفته اند. درست است؟

بله، همین طور است!

بنابراین باید به بازیکنان حق داد تمرین نکنند. آنها هم خانواده دارند، زن و بچه دارند یا اینکه همه می‌دانید فوتبالیست‌ها معمولا از قشر ضعیف جامعه بوده و خرج چند خانواده را از نزدیکان خود می‌دهند. روی پول قراردادی هم که می‌بندند حساب باز می‌کنند و باید به یک وسیله ای آن را دریافت کنند. من امیدوارم دوستان هیئت مدیره که شناخت چندانی هم ازآنها ندارم به رضا درویش مدیرعامل جدید کمک کنند. دوستان هیئت مدیره اگر واقعا توان کمک نداشته یا اینکه نمی‌توانند منابع مالی مناسبی تهیه کنند بهتر است مثل ذوالفقارنسب استعفا داده و جای خود را به نفرات کارآمدی بدهند تا پرسپولیس از این وضعیت خلاص شود. هرچند می‌دانم شهرت حضور در پرسپولیس به اندازه ای است که کمتر کسی حاضر می‌شود به راحتی از آن دل بکند یا جای خود را به دیگری بدهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    عبدی بجای آزمون 😂😂 !!! طنز ورزشی از طرف یکی مثل وحید هاشمیان و کریم باقری که کنار دست سرمربی تیم ملی دارن مشاوره میدن و بازیکن دعوت میکنن که این آقا بخودش اجازه پیشنهاد عبدی رو میده .
  • شاهین IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    کدام شهرت..عده ای دنبال نفرت از خود هستند. در این چند سال یک نفر مثل گرشاسبی می شود . بقیه مثل انصاری فرد.عرب..... نفرت انگیز می شوند
  • و IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    پرسپولیسی هستم خداوندا بندگان مریضت را شفا بده 🤲🏻🤲🏼🤲🏾
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    خداوند همه دیوانگان را شفا دهد
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    باندازه کافی تیم ملی خوک دونی شده از بس از لنگ کور و کچل دعوت کرده فسکوچیچ، جنابعالی لازم نکرده لیست بدی
  • شیث14آبان90 IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    به نظر تو مهدی عبدی هم باید جانشین ارلینگ هالند شود! او بهترین مهاجم آینده آلمان است! به رغم آن که دقایق زیادی بازی نکرده است! عبدی جوان مستعدی است که آینده فوتبال جهان متعلق به اوست! و امیدوارم مدیر دورتموند هانس یواخیم واتسکه به این جوان نگاه خریدارانه ای داشته باشد!!!!!!!!!!!!!
  • احسان IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    این خودش زمان بازیکنی تو دوره خودش بازیکن درجه ۳ بود علی پروین هر کسو تو پرسپولیس میاورد دعوت میکرد تیم ملی جلوی ژاپن تو یک نیمه دو تا خطا کرد اخراج شد خبر ورزشی هم دنبال هواداری پرسپولیسه خبر محبی رو هم که گفتین یحیی نمیخواد از قصد زدین که اگه رفت استقلال بگین چقدر گرون بوده حال بهم زنید
  • کامران زارعی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    به احتمال زیاد..... با پنج بازیکن استارت زدیم،باز هم جای شکرش باقیه بازی باحضور تماشاگران آغاز میشه،حالا به احتمال زیاد بازی مساوی میشه،و خداروشکر از باخت بهتره
  • رادین پرسپولیسی IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    چرا الکی حرف میزنی من به عنوان یه پرسپولیسی به هیچ عنوان بازی عبدی را نمی پسندم و به نظرم آل کثیر خیلی بهتر بود چون دنودگی داشت جنگنده بود تو پرس تیم شرکت می‌کرد و - - - ولی عبدی این کار رو نمیکنه یه جایی وایمیسته تا بهش پاس بدن عبدی بازیش خوب نیست
  • علی کریمی US ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    ال کثیر یه مهاجم کامل هست. حیف خیلی بدشانسی میاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی