چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
۰ |
۳
رفتن امباپه به رئال مادرید قطعی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق رئال مادرید مطمئن است که امباپه فصل بعد در این تیم توپ خواهد زد و برای حرف خود دلیل نیز دارد.

مدتهاست که شایعه انتقال کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید وجود دارد و حالا فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال می‌گوید که امباپه فصل آینده قطعاً در مادرید بازی خواهد کرد.

رئال مادرید خواهان جذب این ستاره ملی‌پوش فرانسوی به صورت بازیکن آزاد در تابستان آینده است و خود کیلیان نیز تمایل زیادی دارد که به جمع مادریدی‌ها بپیوندد. با این حال برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که امباپه به تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده و در صورتی که خواسته‌هایش برآورده شود، در این تیم خواهد ماند.

قرارداد امباپه ستاره با پاری‌سن‌ژرمن تا پایان ماه ژوئن یعنی خرداد سال ۲۰۲۲، اعتبار دارد و با وجود تلاش‌های فراوان پی‌اس‌جی، این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد خود نشده است.

فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید اما برخلاف رسانه‌های فرانسوی، عقیده دارد که پیوستن امباپه به جمع کهکشانی‌ها حتمی است. او در این مورد گفته: «کیلیان امباپه فصل آینده در ترکیب تیم رئال‌مادرید به میدان خواهد رفت. من بارها با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه حرف زده‌ام و اطمینان دارم این اتفاق رخ خواهد داد. پرس عاشق بازی امباپه است و اعتقاد دارد او بازیکن متفاوتی است که می‌تواند سال‌ها در ترکیب رئال‌مادرید بازی کند و تاثیرگذار باشد..»

رفتن امباپه به رئال مادرید قطعی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی