نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هت‌تریک شکست عراق در آزادی؛ کار سخت اسکوچیچ بدون محبوبان و مغضوبان!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ملی کار سختی برای کسب سومین پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال عراق دارد.

 تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین مسابقه خود در چارچوب مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر امروز به مصاف تیم ملی فوتبال عراق خواهد رفت. دیداری که پیروزی در آن پنجمین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌های جهانی را در پی خواهد داشت.

تیم ملی ایران در سال ۱۴۰۰ با هیچ تیمی به اندازه عراق روبرو نشده است و این سومین تقابل فوتبال دو کشور در سال جاری است. شاگردان اسکوچیچ یکبار در بازی برگشت مرحله قبل و یک بار هم در بازی رفت مرحله پایانی مقابل عراق صف آرایی کرده‌اند که هر دو مسابقه با پیروزی یوزها به پایان رسیده است.

دیدار امروز ایران و عراق سومین مسابقه دو تیم در سال ۱۴۰۰ خورشیدی خواهد بود و می‌تواند مهمترین مسابقه فوتبال ایران در همین سال باشد.

تیم ملی فوتبال عراق با سبکی مشابه فوتبال ایران از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی، همواره حریفی سرسخت و مشکل ساز برای ملی پوشان ایرانی بوده است. سرمربی کروات تیم ملی که از ابتدای حضورش بر روی نیمکت تیم ملی نتایجی خیره کننده کسب کرده، گربه‌ی عراق را دَم حجله کُشته و در دو بازی قبلی اجازه عرض اندام به سبزپوشان کشور همسایه را نداده است. یوزهای ایرانی در دو بازی گذشته با عراق ۴ بار دروازه این تیم را باز کرده و در مقابل، هیچ گلی از این تیم دریافت نکرده اند.

در سومین بازی تیم ملی با عراق در سال ۱۴۰۰ و در راه جام جهانی قطر، شرایط بسیار متفاوت شده و کار مقداری دشوارتر خواهد بود. خط حمله تیم ملی یعنی سردار آزمون به دلیل مشکلاتی که برای او پیش آمده همچنان به اردوی تیم ملی اضافه نشده و فعلا مشخص نیست که اصلاً به اردو برسد یا خیر.

همچنین مهدی طارمی که به دلیل یک سری مشکلات نتوانسته بود خود را به اردو تیم ملی برساند سرانجام به اردو تیم ملی رسید. ضمنا احمد نوراللهی بازیکن ثابت و مورد علاقه اسکوچیچ در میانه میدان، به بیماری کرونا مبتلا شده و این دیدار را از دست داده است. علاوه بر این دو بازیکن، مهدی قایدی و احسان حاج‌صفی هم قادر به همراهی تیم ملی در این مسابقه حساس و کلیدی نخواهند بود و باید دید تدابیر سرمربی کروات برای کسب سومین پیروزی مقابل عراق و هت تریک در شکست دادن این رقیب دیرینه چه خواهد بود.

بازی‌های ایران و عراق در زمان هدایت دراگان اسکوچیچ:

۱. ایران یک - صفر عراق | مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ورزشگاه المحرق بحرین

۲. عراق صفر - ۳ ایران | مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ورزشگاه خلیفه دوحه

۳. ایران - عراق | مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ | ۷ بهمن ۱۴۰۰ | ورزشگاه آزادی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی