نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اسکوچیچ: برای رسیدن به اینجا مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم/ به طارمی  بابت بازی‌ فوق‌العاده‌اش تبریک می‌گویم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در مورد تقابل با عراق و صعود به جام جهانی صحبت کرد.

دراگان اسکوچیچ پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و قطعی شدن صعود شاگردانش به جام جهانی اظهار داشت: به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. حس خیلی خوبی دارم و خوشحالم. امیدوارم این راه را ادامه بدهیم و در مسابقات بعدی هم موفق باشیم.

وی افزود: اول از همه به بازیکنانم که خیلی خوب بازی کردند تبریک می‌گویم. این عملکرد خوب فقط مختص به این بازی نبود اما در همه دیدارهای مقدماتی ثبات خوبی از خود نشان دادیم.

اسکوچیچ عنوان کرد: برای رسیدن به اینجا بازی‌های پراسترسی را پشت سر گذاشتیم. درباره دیدار با عراق هم باید بگویم ۱۵-۱۰ دقیقه طول کشید تا بازیکنانم با شرایط مسابقه هماهنگ شوند. در میانه میدان کمی مشکل داشتیم اما کم کم بازی را در دست گرفته و توانستیم در نیمه دوم موقعیت‌های خیلی بهتری را بسازیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. بسیار به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم که توانستیم این نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: اگر توانسته باشیم مردم ایران را ذره‌ای هم خوشحال کرده باشیم سبب خوشحالی و افتخار ما است. این را هم باید اضافه کنم هر دو تیم با مشکلات زیادی قبل از این مسابقه مواجه شدند. مثلا بازیکنان اروپایی خیلی دیر به جمع ما اضافه شدند. مهدی طارمی که بابت بازی‌ فوق‌العاده‌اش به وی تبریک می‌گویم امروز ساعت ۶-۵ به اردو آمد. مشکلات زیادی در اردو وجود داشت اما همین مشکلات سبب شد شیرینی این برد دو چندان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    اقای اسکو لطفا اینقدر در خصوص بازی های تدارکاتی بیخیال نباش، یکمم تو فشار بیار تا بازی های خوبی تدارک ببینن، هیچ بازی ای نزارن انگار نه انگار، دادت در نمیاد، بابا نترس
    • اشکان IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      ترس اونی داشت که بازی دوستانه حتی با تیم معمولی مثل قطر رو لغو کرد ، رفت با تیمی مثل سیرالئون بازی دوستانه گذاشت!! تاریخ رو نمیشه عوض کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی