نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اسکوچیچ و عزیزی سر سفره کی‌روش نشسته‌اند/ به من گفتند با آن خواننده لس‌آنجلسی قطع رابطه کن!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد صادقی هافبک ثابت تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین بود. از نظر او موفقیت تیم ملی و صعود زودهنگام به قطر را نباید به پای عزیزی‌خادم نوشت.

محمد صادقی یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین بود که بازی‌های درخشانی نیز به نمایش گذاشت. هافبک اسبق تیم‌های پرسپولیس و پاس با خبرورزشی هم صحبت شد. این گفت‌وگو را بخوانید.

از صعود تیم ملی به جام جهانی شروع کنیم؟

با این بازیکنانی که ما داشتیم باید هم به جام جهانی صعود کردیم. فوتبالیست‌های ما بسیار حرفه ای و بین المللی هستند و برای خود در فوتبال آسیا و اروپا اسم و رسمی دارند. باید قبول کرد بازیکنان تیم ملی بیشترین نقش را در راه صعود به جام جهانی ایفا کردند.

نقش کادر فنی و مدیریت فدراسیون تا چه اندازه بود؟
به اعتقاد من شخص رئیس فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در صعود ایران به جام جهانی نداشت و اتفاقاً یکی از ضعیف ترین مدیران تاریخ فدراسیون فوتبال ایران است که به نظر می‌رسد از توان مدیریتی بالایی برخوردار نیست. عزیزی خادم با این همه مشکلاتی که فوتبال ما دارد پشت صعود تیم‌ملی پنهان شده، در حالی که اگر نگاه کلی به فوتبال ایران داشته باشیم و به وضعیت باشگاه‌ها نگاه کنیم متوجه می‌شویم که روزهای اسفناکی را پشت سر می‌گذاریم و جایی که فدراسیون فوتبال باید تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های کلانی داشته باشد عملاً همه چیز را به حال خود رها کرده است. پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شدند و سایر باشگاه‌ها نیز زمین برای میزبانی ندارند و در شهرستان‌های دیگر بازی می‌کنند در حالیکه اساسنامه لیگ حرفه ای چنین چیزی را نمی‌پذیرد و تیم‌هایی که امکانات ندارند باید کنار بروند.

و نقش کادر فنی تیم ملی؟

اسکوچیچ زحمت خودش را کشید اما به اعتقاد من مربی ضعیفی بود و هرگز نمی‌توان او را با امثال کارلوس کی‌روش مقایسه کرد. خدا پدر و مادر کی‌روش را بیامرزد که این ساختار را برای فوتبال ما ساخت و حالا دراگان اسکوچیچ از این امکانات و پتانسیل نهایت استفاده را برده است. این نسل فوتبال ما پرورش یافته مکتب کی روش است. اگر بازیکنان آماده و اژیونر داریم به خاطر تفکر حرفه ای است که مرد پرتغالی به شاگردانش تزریق کرد و هروقت در ترکیب تیم ملی بازی می‌کنند بهترین عملکرد را دارند. اسکوچیچ و عزیزی خادم سر یک سفره آماده نشستند و به اعتقاد من به جای تشکر از اسکوچیچ باید از کسی که این سفره را پهن کرد تشکر کنیم! اگرچه من باز می‌گویم که دراگان اسکوچیچ لااقل اندازه خودش زحمت کشید!

 جشن صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین چطور بود؟

عجب روزهایی بود. ما یک هفته زودتر جواز صعود به جام جهانی را گرفتیم، در حالی که از دو قاره آسیا و اقیانوسیه تنها یک تیم به جام جهانی می‌رفت. یادم می‌آید بازی هفته آخر ما با کویت در کویت تشریفاتی بود.

ماریو زاگالو سرمربی نام آشنای فوتبال جهان که هدایت کویت را برعهده داشت با حشمت مهاجرانی صحبت کرد و از او خواست که اگر امکان دارد ایران از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند و با تمام قوا به میدان نرود و حشمت خان هم به نوعی دلش سوخت و بازیکنان ذخیره را به میدان فرستاد اما کویت ضعیف تر از این حرفا بود که حتی حریف بازیکنان ذخیره ما شود و تیم ملی با دو گل مهاجمان ذخیره خود کویت را شکست داد.

کویتی‌ها برای ما سنگ تمام گذاشته بودند و کوچه‌ها و خیابان‌های شهر کویت را به مناسبت صعود ایران به جام جهانی تزیین کرده بودند و آن‌ها نیز به اندازه ایرانی‌ها از صعود ایران به جام جهانی خوشحال بودند و آن روزها را هرگز فراموش نمی‌کنم.

پاداش شما برای صعود به جام جهانی چه بود؟

جایزه‌های مختلف می‌دادند که یادم می‌آید یکی از آنها یک دستگاه اتومبیل پیکان بود. مدیر یک باشگاه خرمشهری نیز به هر کدام از ما یک اتومبیل تویوتا هدیه داد. آن پیکانی که به ما دادند ارزش مادی نداشت و حتی حاضر نبودیم بگیریم. قیمتش ۱۲ هزار تومان بود که من یادم می‌آید اتومبیل خودم را به علی پروین فروختم.

یک پیکان گوجه ای رنگ بود که پروین ۵۰۰ تومان بالاتر از ما خرید چراکه این اتومبیل‌ها به صورت ویژه ساخته شده بود و آپشن‌های مختلفی داشت(با خنده). روی هم رفته پاداش صعود به جام جهانی را کامل گرفتیم.

شنیده بودیم که از لحاظ جسمانی دچار مشکلاتی شده اید در حال حاضر چه وضعیتی دارید؟

مردد مانده ام که کمرم را جراحی کنم یا اینکه با آن مدارا کنم فعلا که آبدرمانی می‌کنم اما شرایط برایم بسیار سخت شده است و از پله نمی‌توانم بالا بروم.

آیا با همبازیان قدیمی خودتان همچنان در تماس هستید؟

از وقتی کرونا آمده بیشتر در خانه می‌مانیم و مراقبت می‌کنیم قبلا همبازیان قدیمی هم در تیم‌های ملی و باشگاهی بیشتر در تماس بودم اما حالا روابط کم شده و بعضاً تلفنی از حال یکدیگر باخبر می‌شویم.

حتی از حال دوستانی که در لس آنجلس هستند؟

بله! من با خواننده معروفی از جوانی رفیق بودم و بعضاً تماس داشتیم اما یکبار از جایی خواستند تا این ارتباط را قطع کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    والا تا اونجا که ما یادمونه اسکوچیچ‌ تیم رو از کی‌روش تحویل نگرفت! یه تیم ضعیف، بی روحیه و در حال حذف از ویلموتس تحویل گرفت. اگه اینجوریه پس کی روش هم سر سفره تیم‌ حشمت مهاجرانی نشست !!! اسکوچیچ چه بخوایم چه نخوایم نتایجی گرفت که کی‌روش نگرفت و مثال بارزش همین تیم عراق
    • عادل IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      کيروش با حشمت مهاجرانی فاصله 40 ساله داشتنند برادر !!! کيروش بازيکنان 18 ساله بدون تجربه دعوت کرده بود و 8 سال پاشون نشست تا بازيکنان باتجربه و حرفه ائی الان را تحويل ما بده ! بازيکنانی مثل جهانبخش و آزمون و طارمی و عزت الهی و قلی زاده و ميلاد محمدی و بيرانوند، کنعانی زاده و پور علی گنجی و ....توی يک سال گذشته به چنين بازيکنانی تبديل نشدند !! پدر بزرگ من هم باغی کاشت که خودش هيچوقت فرصت چيدن محصولاتش را پيدا نکرد ، ولی من هميشه قدردان زحماتش هستم !!اسکوچيج مربی و مودب و زحمت کشی هست کاملا درست !!! ما هم آرزوی موفقيت تيم و بازيکنان را با همين تيم و کادر مربی گری داريم درست !!! ولی هيچوقت نبايد زحماتی که کيروش برای ساخت و پرورش اين تيم انجام داد را فراموش کنيم !!!
  • آریا IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    درود بر محمد صادقی که حرف حق رو زد
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    همه برای خودشون میخوان شاخ بشن
  • فرامرز IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    از یه بازیکن ملی پوش بعیده به مسائل صعود تیم ملی اینجوری نگاه کن عزیزی خادم را راست میگه ولی در مورد اسکوچیچ بی انصافی میکنه اگر سفره کیروش بود چرا ویلموس تیم را تا مرحله حذف اون هم در مرحله ی ابتدایی پیش برد آدم بزرگ باید حرف های منطقی بزنه که کسی بهش نخنده
    • عادل IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      ويلمتوس توی ايران اصلا مربی گری نکرد !! اون اومده بود که کلاه مردم ايران و برداره و بره ! اون حتی بازيکنان تيم ملی را هم نمی شناخت !!! هيچ کس نمی تونه منکر زحمات اسکوچيچ ونتايجش بشه ! ولی از طرفی هم نبايد نتايج غير قابل قبول ويلمتوس را دليل براين دانست که اسکوچيچ با دست خالی اين تيمو ساخت وارزش ميراثی که کيروش طی هست سال براش زحمت کشيدو خون دل خورد را ناديده گرفت .
  • شمسعلی. GB ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    از اسم کیروش حالمان به هم میخورد کی باشد که دیگر کسی نام او را به زبان نیاورد
  • نامی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    اسکوچیچ سگش میارزه به اون دلال موزامبیکی
  • امیر IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    با کیروش جلوی عراق باختیم چقد سوزش اخه،حتما یکی باید بیاد جیبش رو پر کنید دفاع اتوبوسی فقط بچینه جلوی هر تیمی چه ضعیف چه قوی
  • وطن پرست IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    آقایی که تا حالا اسمتم نشنیدم یه ذره فکر کن بعد حرف بزن اگر همین بازیکنا میراث دلال موزامبیکی هستند چرا دوران ویلموتس نتونستند کاری کنند نزدیک بود که هنگ کنگ هم بیاد ادعا کنه میتونه ایران را شکست بده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • ناشناس۱۱ IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      چون فکر میکردن ویلموتس مربی بزرگی و کارشو بلده گول اینو خوردن که ویلموتس بازیکن بزرگی بود نه مربی بزرگی ،اسکوچیچ یک مربی معمولی است اگر طارمی اعتراض کرد چون حرفه ای تر از اسکوچیچ است بازی با لبنان مربی هنگ کرده بود.تعصبات رنگی نداشته باشیم.کی روش هم اشکالاتی داشت .اما تفکر جنگندگی در تیم ملی حاصل کار کی روش است.تیم جام جهانی سال ۹۸ یکی از بهترینها بود اما چون روحیه جنگندگی نداشت زود اشباع شد.الان به جام جهانی رفته ایم از بازیکنان تیم ملی مخصوصا لژیونرها در مورد کادر فنی و مدیریتی تیم ملی سوال شود ببینیم چنددر صد موافقن
    • کیارش US ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      از کوزه همان برون طراود که در اوست اقایانی که مثلا حرفه ای نگاا میکنین وقتی منو احتمالا تو نبودی ایشان تو جام‌جهانی بازی کردجلو جو جردن یوهان کرایف نیکسنزو کوبیلاس قهرمان اسیاشد(کاری که بیشتر از ۴۰ ساله انجام ندادیم)و قهرمان جام تخت جمشید دلیلی که نخواسته دیده بشه چون نمیخاد مثل خیلیا دلقک باشه و به هر قیمتی باشه پس احترا بزرگتر رو رعایت کن معلومه هنوز هیچی از اصول ورزش نمیدونین پدر فوتبال ایران رو امثال شما هوادارهای احساسی دراوردین
  • زات خراب IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    کیروش برا خودشم سفره نداشت چه برسه برا بقیه پهن کنه.کور شود هرآنکه موفقیت و توانایی جناب اسکوچیچ رو نتواند ببیند.واقعا که باید زور بالا سرمون باشه این بنده خدا با کمترین توقع واقعا رکورد زده. جونم اسکوچیچ عزیزم اسکوچیچ عمرم اسکوچیچ دنیام اسکوچیچ درد و بلات بخوره تو سر بد خواهات . قطعا جام جهانی به مرحله دوم هم میرسیم با این سالار.
    • کیارش US ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      فقط از ته قلبم ارزو میکنم فدراسیون با همین کادر بره جام جهانی بعد عیار اسکوچیچ (مربی که خونه به خونه بابل رونتونست بیاره بالا)اونموقع معلوم میشه بعضی وقتا لازمه یه بلایی سرمون بیاد تا بخودمون بیایم دوستانی که مدام تهمت دلالی میزنن یه توصیه دارم خدارو در نظر بگیرین و بعد حرف بزنین هر وقت مدرکی رو کردین و ثابت کردین اون موقع هر چه از دهان نبارکتون میاد بفرمایین
    • تاجی اصیل IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      عیار اسکوچیچ‌ در جام جهانی معلوم میشه؟! مگه تا الان قهرمان جهان بودیم؟ اصلا چند بار مرحله حذفی جام جهانی رفتیم؟ کلا چند بار جام جهانی بودیم؟ عزیز اسپانیا و پرتغال با اینهمه بازیکن بزرگ و مربی، جام ۲۰۱۸ نتیجه نگرفتن شما توقع چی دارین از اسکوچیچ؟ بره جام جهانی مثلا سه تا بزنه به فرانسه و آلمان؟!! چه مقایسه مسخره ای!! وقتی دانش و اطلاعات فوتبالی ندارین نظر ندین، مهم اینه که به تیمهای آسیایی باج ندیم که نمی‌دیدیم. چیزی که زمان کی‌روش پرمدعا اتفاق نیفتاد. چه فایده داره بریم جام جهانی اتوبوس بذاریم جلو دروازه از آرژانتین یه گل بخوریم ولی در آسیا حتی از پس عراق و لبنان برنیایم!
    • کیارش US ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      اقای تاجی اصیل که اطلاعات فوتبالیت بالاست ظاهرا ما جلو عراق نباختیم مساوی کردیم تیم ۱۰ نفره ما که بدون هیچ تدارکاتی وارد جام ملتهای اسیا شد با عراق مساوی کرد و رفتیم به پنالتی ها و کسی نمیگه ۳ تا بزنه به المان و انگلیس (گو اینکه دوستان همین توقع رو از کیروش داشتن)ولی حداقل یه بازی بکنه که گلدان نشیم مثل عربستان ۲۰۰۲ البته اگه سنت قد بده بعد به تیم های اسیایی باج ندیم برو خدا رو شکر کن که تو اون یکی گروه نیفتادیم یا حتی تیمی مثل استرالیا اینجا نیس اونموقع عیار و باج ندادن به تیمیهای اسیایی رو میفهمیدی و راستی در زمان کی روش ما دو بار بعنوان تیم اول به جام‌جهانی رفتیم منهای بازی با لبنان که بعدش کلی بازیکن کنار گذاشته شد فقط امار گل خورده رو نگاه کن دستت میاد که چه تیمی بودیم همین که این تیم رو با تسم کی روش مقایسه میکنی نشان از اطلاعات بالای فوتبالیته میگم برو جای رانگنیک شاید منچستر رو به زمان فرگوسن برگردونی
  • عه تو هم فوتبالی بودی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خدایی بار اولمه اسمتو میشنوم یعنی فوتبال بازی میکردی؟خدا دروغگو رو دوست نداره ها!!!!!!!!!!!!!!!!! دروغگو جاش وسط جهنمه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • کیارش US ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      اره وقتی وجود نداشتی تو جام جهانی بازی کرده قهرمات اسیا شده تو جام تخت جمشبد قهرمان شده از بزرگترت بپرس وقتی حرمت به پیشکسوت سالم رو نمیگیرن و یه عده معلوم الحال که به اسم پیشکسوت با مصاحبه های عمدتا توهین امیز علیه رقیب شناخته میشن و برای عزیز کردن خودشون هر جینگولک بازی تو فضای مجازی در میارن عزیز مردم‌میشن باید هم عزیزی خادم رییس فدراسیون بشه بایدم وضع فوتبال این باشه باید هم...
  • فرشاد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    بابا ببند آن دهنت کیروش از تیم کیروش فقط 3 نفر ماندند چه زر زر میکنی بله کیروش از نظر پول چاپیدن و دلالی در فوتبال ایران عالی بود و مربی گران قیمت اما چون اسکوچیچ ارزان قیمت آدمی مثل تو هم نوک دماغتان بیشتر نمی توانید ببینید این بنده خدا را کوچک به حساب می آوردید انگار خودت 10 تیم به جام جهانی بردید
  • mohsen IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    چرا با همین کی روش عراق رو نبر دیم و با اسکوچیچ ۳ بار بردیم با اسکوچیچ مقتدرانه ترین صعود به جام جهانی داشتیم به عنوان یک پرسپولیسی شما فقط بلد هستین حرف بزنید و انتقاد کنید بدون هیچ دلیل و مدرکی
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    بشین پایین حال نداریم.محمد نوری دوم.همشون میخوان شاخ مجازی بشن
  • ورزش دوست IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    چرت و پرت ترین نظریاتی که تا کنون خوانده ام،همین اراجیف است. حسادت داره بعضی افراد رو میکشد.از حسادت دق میکنند.نتایج به این بزرگی را نمی بینند.چشمانشان قدرت دیدن ندارد.کور باد چشم حسودان.اگر کسی چشم دیدن پیروزی های تیم ملی را ندارد،حسودی بیش نیست.این حسودان بروند درباره ویلموتس تحقیق کنند.
  • کارگرساده IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    خدا وکیلی خیلی نامردین اول اینکه اکثر این بچه هاشاگرد برانکو بودن دوم اینکه کیروش تو عمرش اندازه همین بازی عراق موقیت گل ندیده بود سوم اینکه طارمی کشف علی دایی هستش
  • کیارش US ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    سلام و هزارن درود جناب محمد صادقی عزیز پرسپولیسی قدیمی و منصفی که هیچوقت فریب ریاکاران دوست نمارو نخورد و باعزت کنار کشبد و وارد بازیهای کثیف فوتبالی نشد و الانم منصفانه داره صحبت میکنه و برای اینکه پیش بقیه هوادارای کم سن و سال خودشو مطرح بکنه به کیروش حمله نمیکنه و درود زه شرفت که جنگنده ترین هافبک ایران و یکی از با معرفت ترین ادمای روی زمینی(سوای فوتبالیست بودنت)افتخار داشتم سال ۷۲ از نزدیک تو تهران زیارتت کنم و هنوز اون پیرهن پرسپولیسی که برام امضا کردیو دارم درود به شرفت
  • ایران IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    درود بر کی‌روش بزرگ
  • Hasan IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    معلومه از فوتبال هیچی نمیفهمی ، آخه غیر از طارمی و آزمون کسی از زمان اون دلال موزامبیکی مونده
  • TeamMelli US ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    محمد خان، با وجود اینکه طرفدار تیم حسن آقا هستم، احترام خیلی‌ زیادی برای شما داشته و دارم. ممنون از خبر ورزشی برای عکس این مقاله. در مورد نقش کادر فنی‌ کاملا صحیح فرمودید و با شما موافقم. بنده هم مسابقه کویت و ایران را کاملا بخاطر دارم که ایران با نفرات ذخیره کویت رو شکست داد. امیدوارم که شرایط جسمانی‌ جنابعالی بهبود پیدا کند. آرزومند بهترینها برای شما.
  • آریهان DE ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    عجیبه که همه استقلالی ها با موفقیت تیم ملی و مربی ان مشکل و حسادت دارند.اخه با کیروش قهرمان اسیا شدیم و یا به قول حرف خودتون که مربی وطنی هم با تیم ذخیره به جام جهانی میرفت,پس کار کیروش هنر بوده که به جام جهانی رفتیم?بابا کمی کوتاه بیایید و کمتر حرف های تکراری بزنید.بله وزیر نقشی نداشت.درسته.فدراسیون هم بی عرضه تر. ولی مربی و کادر فنی هم کشک هستند و فقط بازیکنان با غیرت؟همان بازیکنانی که در حال حذف شدند بودند حالا غیرتی شدند؟
  • فرهاد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    کی روش اگر بیل زن بود. الان باغچه خودش بیل میزد..آقای پیشکسوت پاچه خوار
  • سیا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    کسی که دو قرون از فوتبال سر دربیاره و غرض یا مرض نداشته باشه خوب میدونه که حداقل نوراللهی طارمی بیرانوند شجاع کنعانی محرمی امیری رضاییان دست پرورده برانکو هستن. قایدی که اصلا دوران کیروش ملی پوش نبود. جهانبخش هم بعید می دونم ربطی به کیروش داشته باشه!! نهایتا میشه سردار و روزبه چشمی و برادران محمدی و مسعود شجاعی رو حاصل مکتب کیروش دونست
  • morteza IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    به نظرم کیروش در فرستادن بازیکنا به خارج نقش داشت و در کیفیت سخت افزار تیم ملی. ولی دوران کیروش ما اصلا فوتبال بازی نمیکردیم که بخوایم نونشو بخوریم. اتفاقا دفاع اتوبوسی باعث شد هافبک های دفاعی و حمله ای طراح حذف بشن و الان که تیم حجومی بازی میکنه در بازیهای بزرگتر تو دفاع تیمی به مشکل میخوریم. کیروش از نظر خیلیا هیچی از فوتبال نمیفهمه
  • علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    چرا همین نون رو ویلموتس نتونست بخوره داشتیم تو مراحل مقدماتی حذف میشدیم. بازی ژاپن یادتونه آقای صادقی؟
  • عادل IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    يكسري بچه دبستاني كه نه صادقي را مي شناسند و نه سنشون وصعيت تيم ملي قبل از كيروش قد مي ده ، فقط ميان اينجااراجيف مي بافند !! طرف ميگه رضائيان دسترنج برانكو بوده !!! آخه پسر جان ، يكمي خداقل اخبار رو دنبال كن كه بفهمي رضائيان از كجا و كي اومد پرسپوليس !!! باشگاه پرسپوليس بد نيست يه كودكستان هم باز كنه اين كوچولوها سرگرم بشند !
    • کیارش US ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      رضاییان وقتی تو نفت بازی میکرد دعوت شد به تیم ملی و در لصل دسترنج کی روش بود و وقتی تو تیم اماده شد پرسپولیس به خدمت گرفتش واقعا وضعیت تیم ملی قبل از کیروش افتضاح بود نه به جام‌جهانی رفتیم از اسیا حذف شدیم طبق معمول به المپیک نرفتیم تو ازادی به عربستان باختیم و کیفیت فاجعه ای داشتیم
  • محمدجواد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    حاجی اگه اسکو و خادم سرسفره کسی نشسته باشن قطعاً سرسفره برانکو هستند چونکه اکثرا این بچه ها شاگردان پروفسور برانکو هستند
  • محمدمتین IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    این بچه ها همه شاگردان پروفسور برانکو هستند بهتر بفرمایید سرسفره برانکو نشتند البته اسکو زمانی که صنعت بود هم تیمش فوتبال بازی میکرد
  • برانکو IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    سرسفره پروفسور کیسه سوز برانکو هستند بچه های تیم شاگردان پروفسور هستند همه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی