شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
۰ |
۰
«صدرنشینی» مشکل بزرگ رئال مادرید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ بازیکنی تمایل به جدایی از رئال مادرید ندارد و این موضوع برای آن‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

رئال مادرید در حال حاضر اوضاع کاملا خوبی دارد و موقعیت این تیم تا این مقطع از فصل به گونه‌ای است که هیچ بازیکنی دوست ندارد از این تیم در ژانویه جدا شود، موضوعی که البته به ضرر این باشگاه نیز هست.

کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی تیم خود را کاملاً شناخته و بازیکنانی در تیم هستند که حضور آنها کمکی به رئال مادرید در ادامه فصل نخواهد کرد.

در فصول اخیر، نقل و انتقالات زمستانی فرصتی برای بازیکنان نیمکت نشین رئال مادرید بوده که این تیم را ترک کنند، اتفاقی که برای آلوارو اودریوسولا و آندری لونین در سال ۲۰۲۰ رخ داد. اما سال ۲۰۲۲ با یک روند جدید در این باشگاه همراه است و هیچ بازیکنی تمایل به جدایی از رئال ندارد حتی آنهایی که اصلاً بازی نمی‌کنند.

فقط لوکا یوویچ صربستانی بازیکنی است که ترجیح می‌دهد رئال را ترک کند اما باشگاه مادریدی به او نیاز دارد تا در صورت غیبت بنزما از این بازیکن استفاده کند. گرت بیل، مارسلو و ایسکو بازیکنانی هستند که در تابستان می توانند به صورت بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا شوند و باشگاه تایل داشت که یکی از این بازیکنان یا هر سه آنها را در زمستان به تیمی دیگر بفروشد اما هیچ پیشنهادی برای خرید آن‌ها ارائه نشده است. البته انتقال بیل و ایسکو ممکن است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رقم بخورد اما در حال حاضر هیچکس در رئال‌مادرید چنین امیدی ندارد.

ادن آزار دیگر بازیکنی است که از مقدار زمانی که در تیم فرصت بازی به او می‌رسد ناراضی است اما خارج کردن او از تیم هم فرایند پیچیده‌ای دارد چون سه سال از قرارداد کلان او با باشگاه باقی مانده است.

خسوس وایخو و ماریانو دیاس هچنان منتظر فرصتی هستند که تقریبا غیرممکن است در این فصل به آن‌ها برسد. با این حال این دو بازیکن هم نمی‌خواهند از رئال جدا شوند و این یعنی رئال باید انتظار بازار زمستانی کاملاً آرامی را داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی