نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک رسانه روسی تبعید سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت به تیم دوم این باشگاه را نوعی «خودکشی» دانست که در راستای مخفی کردن اشتباه مدیریتی زنیت صورت می‌گیرد.

خبرورزشی - بعد از آنکه سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت با باشگاه بایر لورکوزن آلمان به توافق رسید، خبرهای زیادی از دلخوری مدیران باشگاه زنیت از آزمون منتشر شد. در این ارتباط بحث تبعید سردار به تیم دوم زنیت هم مطرح شد که مدیرعامل باشگاه زنیت آن را تایید و تکذیب نکرد. آزمون حالا تنها سه ماه دیگر در تیم زنیت خواهد بود و در پایان فصل، به عنوان بازیکن آزاد به بوندس لیگا می‌رود؛ آن‌هم در شرایطی که هیچ پولی از انتقالش به لورکوزن نصیب زنیت نمی‌شود.

سایت tele-sport روسیه در پی بالا گرفتن شایعه تبعید آزمون به تیم دوم زنیت، از مدیران این باشگاه بابت سیاست‌های نقل و انتقالاتی به شدت انتقاد کرد و این اقدام را نوعی «خودکشی» دانست.

این رسانه نوشت: «سردار آزمون مهاجم زنیت و تیم ملی ایران در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به یکی از این سه مسیر برود: به بایر لورکوزن، تیم اصلی زنیت یا به تیم دوم این باشگاه.»

در بخشی از این مطلب آمده است: «ظاهراً سران زنیت به سادگی انتظار چنین اتفاقی را نداشتند. به هر حال، زمانی که آزمون با بایر پیش قرارداد امضا کرد، فروش او به باشگاه دیگری غیرممکن است و آلمانی‌ها ممکن است نخواهند این بازیکن را زودتر به دست آورند؛ حتی اگر فقط چند میلیون یورو هزینه داشته باشد. فقط به این دلیل که آزمون را ۶ ماه دیگر و در فصل جدید در تیمشان می‌بینند.»

عکس| حمایت یک رسانه روسی از آزمون/ تبعید سردار خودکشی است!

«کنستانتین کرینسکی» نویسنده این مطلب به تبعات تنبیه سردار آزمون اشاره کرده است: «اگر سران زنیت آزمون را به تیم دوم بفرستند، وضعیت هیچکس بهتر نخواهد شد. سرگئی سماک سرمربی زنیت مهاجم اصلی خود را قبل از آخرین بخش فصل از دست خواهد داد، این قطعاً مسیر قهرمانی را پیچیده می‌کند و شانس پیروزی برابر رئال بتیس در لیگ اروپا تقریباً به صفر می‌رسد. زنیت نه تنها مهاجم بلکه یک فضای سالم را نیز از دست خواهد داد: چنین داستانی به درس عبرتی برای همه بازیکنان تبدیل خواهد شد و اکنون همه به طور جدی قبل از تمدید قرارداد به این فکر می‌کنند که آیا این کار را انجام دهند یا خیر.»

رسانه روسی در این مورد پا را فراتر گذاشته و مدیران باشگاه زنیت را متهم کرده است که با این اقدامات به دنبال پنهان کردن اشتباهاتشان هستند: «پشت سرگذاشتن اطلاعات در مورد انتقال به تیم دوم و خبر خروج آزمون از گروه تیم زنیت در شبکه‌های اجتماعی (که خود بازیکن تکذیب کرد) تلاشی برای توجیه اشتباهات مدیریتی در سیاست نقل و انتقالات است. به نظر می‌رسد زنیت با خرید یوری آلبرتو موافقت کرده است، اما هنوز مشخص نیست که این بازیکن برزیلی در زمستان، یعنی الان یا در پایان فصل به لیگ روسیه می‌آید. در سردرگمی مذاکرات، امضای قرارداد اولیه آزمون با بایر مانند یک مشکل اضافی و ضرر مالی به نظر می‌رسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سورنا سرخ DK ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    به مسولین مملکت بگید روسها همچین جماعتی هستن... کینه ای و بدون معرفت و کاملا خودخواه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی