کریستیانو رونالدو - گروه واتس‌اپ منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از گلایه و انتقاد شدید کریستیانو رونالدو از بازیکنان جوان منچستریونایتد، حالا فوق‌ستاره باتجربه دنیای فوتبال به گروه واتس‌اپی این بازیکنان ملحق شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد به گروه واتس‌اپی بازیکنان شیاطین‌سرخ پیوسته تا رختکن اولدترافورد را متحد کند.

گلایه

رونالدو چندی پیش از رفتار هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد به شدت گلایه کرد کرد و آن‌ها را مورد انتقاد قرار داد. او بازیکنان جوان را به گوش ندادن به توصیه‌ها متهم کرد. اما در تلاشی برای چنددستگی در رختکن اولدترافورد، این فوق‌ستاره ۳۶ ساله حالا عضو یکی از گروه‌های بازیکنان است که بازیکنان جوان در آن عضو هستند.

گفته می‌شود رونالدو در این گروه به شوخی با بازیکنانی مثل مارکوس رشفورد ۲۴ ساله، آنتونی الانگا ۱۹ ساله که ستاره جدید تیم هم شده، جیمز گارنر ۲۰ ساله که فعلاً به صورت قرضی در ناتینگام‌فارست عضویت دارد و حتی جسی لینگارد بازیکن قدیمی تیم با ۲۹ سال سن می‌پردازد.

رانگنیک

بعد از انتقادهای رونالدو، رالف رانگنیک سرمربی آلمانی یونایتد هم حرف‌های انفجاری شماره ۷ تیمش را تأیید کرد و تأکید کرد او حق داشت بازیکنان جوان را خطاب قرار دهد.

با این حال خود رانگنیک هم بعد از تعویض کردن کریستیانو در دیدار مقابل برنتفورد در جریان پیروزی ۳-۱ شیاطین‌سرخ با او کمی مشکل پیدا کرد و مجبور شد برایش توضیح دهد که چرا تعویض کرده.

ارتباط واتس‌اپی

بعد از رونالدو، لوک شاو دیگر بازیکن تیم هم اتحاد بین بازیکنان شیاطین‌سرخ را زیر سؤال برده بود، اما به نظر می‌رسد این مشکلات حل شدنی باشند. یک منبع درون باشگاه منچستریونایتد فاش کرد: «بعضی بازیکنان جوان‌تر دوست دارند از طریق واتس‌اپ ارتباط برقرار کنند. آن‌ها هرگز تلفن‌همراه خودشان را خاموش نمی‌کنند و مرتباً در حال تبادل نظر هستند، جوک‌ها و کلیپ‌های خنده‌دار می‌فرستند و در مورد چیزهایی مانند بازی‌های رایانه‌ای، گرایش‌های مُد و موسیقی چت می‌کنند.»

این منبع ادامه داد: «رونالدو تقریباً ۲ برابر سن برخی از اعضای گروه سن دارد و در خانه‌اش نامزد باردارش و ۴ فرزند زندگی می‌کنند. زندگی او با جوان‌هایی که تازه فوتبال بازی کردن را شروع کرده‌اند، بسیار متفاوت است. برخی از بازیکنان جوان کمی ضدستاره هستند، اما واقعاً خوشحال هستند که او به گروه پیوسته و از این که رونالدو به همه پیام می‌دهد و به آن‌ها ملحق شده، رضایت دارند. این باعث می‌شود که او بسیار به تیم نزدیک‌تر شود، مخصوصاً در زمانی که برخی از اعضای جوان‌تر تیم در بهترین فرم خودشان قرار ندارند.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آدم غدوبیخود
    • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      تو خوبی نچسب
  • SRJ7 IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعا اگه به عنوان بهترین بازیکن تاریخ انتخاب نشه دیگه فوتبال بی معنی میشه . از همه لحاظ کامل و فوتبالی کار میکنه حالا هم ببینید که برای متحد کردن تیمش همه کار میکنه
  • Ali IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    شمارش بدین بریم واتش حالش بپرسم😂
  • اریا IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    شماره تلفونشو بده😂😂😂
  • پارسا IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی