شاید عده‌ای از رأی استیناف ناراحت شوند/ ما از تانک نترسیدیم؛ با توئیت تهدید می‌کنید؟/ ما به قهرمانی استقلال کار نداریم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

رئیس کمیته استیناف گفت: زمانی که ما در جبهه بودیم از توپ و تانک و کاتیوشا نترسیدیم حالا از چند پیام توییتری بترسیم؟ اجازه بدهید رأی عادلانه را صادر کنیم.

محمدرضا مدنی؛ تاخیر به وجود آمده در صدور رای پرونده کسر امتیاز از باشگاه گل گهر سیرجان بابت در اختیار گرفتن بازیکن گابنی با واکنش‌های مختلفی نزد طرفداران تیم‌های منتفع از این موضوع مواجه شده است. مهدی دادرس رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دلایل تاخیر صدور رای پرونده گل‌گهر سیرجان و شاکیان این پرونده یعنی باشگاه‌های استقلال، سپاهان و پیکان همچنین صعود تیم ملی به جام جهانی اظهاراتی را مطرح کرد.

چرا رای پرونده باشگاه گل گهر هنوز صادر نشده است؟

ان‎شالله سعی می‌کنیم که ظرف ۴۸ ساعت آینده رای نهایی را صادر کنیم.

رأی مربوطه تا عید و ایام نوروز یا در واقع پایان سال جاری اعلام خواهد شد؟

خیر! قطعاً ظرف همین یکی دو روز رای پرونده را به طور قطعی صادر خواهیم کرد.

قطعاً ظرف فردا یا پس فردا رای صادر می‌شود؟

بله! قطعاً رای را ظرف همین یکی دو روز صادر خواهیم کرد.

اما برخی بر این باورند کمیته استیناف به دلیل مصلحت اندیشی در صدور رای، هنوز به اجماع کامل نرسیده اید. برخی دیگر معتقدند کمیته استیناف منتظر است ببیند باشگاه استقلال در جدول رده بندی شانس قهرمانی پیدا می‌کند تا در این صورت رای را به سود باشگاه گل گهر تغییر بدهند! آیا چنین شایعاتی را تایید می‌کنید؟

خیر! ما ظرف همین یکی دو روز رای را صادر می‌کنیم تا به همه این شایعات پایان داده شود. ما اصلا برای مان مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود و چه تیمی قهرمان نمی‌شود. چه تیمی نایب قهرمان می‌شود و کدام تیم سقوط می‌کند. ما بر اساس محتویات پرونده تصمیم می‌گیریم. البته این را بگویم که ما هم بشر هستیم و بشر نیز جایزالخطاست. ممکن است ما هم دچار اشتباه شویم. ولی هر چه در پرونده موجود است را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا عادلانه ترین رای را صادر کنیم. متاسفانه این ذهنیت از سوی عده ای به وجود آمده که در این زمینه منافعی شامل حالشان می‌شود. چون کمیته استیناف و اعضای آن منفعتی از بابت این موضوع ندارند قطعاً در نهایت صبر و شکیبایی تلاش می‌کنند تا با بررسی کامل پرونده، عادلانه ترین رای را صادر کنند.

کسی از وزارت ورزش و یا فدراسیون به شما اصرار ندارد که در این کار تعجیل کنید؟

اصلاً! خودمان را هم هرگز تحت فشار وزارتخانه یا مسئولان دیگر نمی‌دانیم. اصلاً حتی یک کلمه هم از طرف وزارت ورزش و یا فدراسیون فوتبال به ما توصیه یا تاکیدی در این باره نشده که زودتر رای صادر کنیم. هیچکس! فقط هواداران و عزیزان طرفدار تیم‌ها هستند که در این زمینه فشار می‌آورند که هرچه زودتر رای صادر کنیم. ما در حال بررسی هستیم و این قبیل درخواست‌های آنها برای ما مهم نیست و ما با خیال آسوده کار خودمان را انجام می‌دهیم.

برخی از صفحات اینستاگرامی‌و یا کانال‌های تلگرامی‌هواداری باشگاه استقلال، کمیته استیناف را تهدید کردند که اگر رای برخلاف آنچه استقلالی‌ها انتظارش را دارند صادر شود، توفان توییتری به راه می‌اندازند و میلیون‌ها میلیون توییت را علیه شما در فضای مجازی منتشر می‌کنند. آیا چنین تهدیدهایی تأثیری در تصمیم‌گیری کمیته استیناف خواهد داشت؟

راه بیاندازند! رای ما رایی است که خودمان صادر می‌کنیم.

یعنی تحت تاثیر این حرفها قرار نمی‌گیرید؟

اصلا و ابدا. هرگز! باید اجازه بدهند تا عدالت برقرار شود. با این قبیل رفتارها هیچ تغییری در رای نهایی صورت نمی‌گیرد. رسیدن به عدالت به این سادگی‌ها نیست. باید صبور باشند. ما که نمی‌توانیم هر دو طرف را راضی کنیم. بالاخره یک طرف این پرونده از بابت رای کمیته متضرر خواهد شد. دوستان اول اجازه بدهند رای صادر شود، بعد توفان خودشان را به راه بیندازند. لطفاً ما را هم تهدید نکنند و این حرف‌ها را به زبان نیاورند. بیاییم و همگی به قانون احترام بگذاریم. ما جوانان قدیم هستیم که در جبهه و جنگ حضور داشتیم و مقابل توپ و کاتیوشای دشمن جنگیدیم. زیر بمباران و روبروی گلوله‌های دشمن ایستادگی کردیم. ما را از توییت و این مسائل نترسانید (خنده). اینها از ما گذشته و به سن و سال ما هم نمی‌خورد.

در رابطه با بحث کمیته استیناف توضیح دیگری وجود دارد که بخواهید مطرح کنید؟

من فقط می‌خواهم بگویم که بعضی افراد، حبُّ و بغض‌ها را کنار بگذارند و اجازه بدهند که استیناف راه خودش را جلو برود و حاشیه به وجود نیاورند. ممکن است برخی اتفاقات منفی هم رخ بدهد ولی ما بیاییم خوبی‌ها را ببینیم. این زیباتر است.

توضیح می‌دهید که چرا صدور رای تا این اندازه طولانی مدت شد و به گفته خیلی‌ها در آن تعلل صورت گرفت یا تأخیر در آن دیده شد؟

ببینید، این یک پرونده بسیار حساس است که باید با دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

اما همه اعلام کردند که همه چیز این پرونده واضح و مشخص است و کمیته انضباطی هم بر همین اساس رأی داده، پس چرا باید تا این اندازه مورد بررسی دوباره و چندباره قرار بگیرد؟

اتفاقا همه چیزش مشخص نیست! خیلی از مسائل ریز در این پرونده نامشخص بود. برای همین هم ما برای اینکه عدالت دقیق برقرار بشود به سرعت رای صادر نکردیم. برای نمونه پرونده مارک ویلموس هفت بار در چنین شرایطی بالا و پایین شد ولی کسی درباره آن صحبتی نکرد اما حالا که این پرونده زیر دست ما قرار گرفته همه اصرار دارند و عجله می‌کنند که هرچه زودتر رای صادر کنید. بله! چشم! سعی می‌کنیم هر چه زودتر ظرف همین یکی دو روز رای را صادر کنیم.

شاید عده ای از رأی استیناف ناراحت شوند/ ما از تانک نترسیدیم؛ استیناف را با توئیت تهدید می کنید؟/کدام مصلحت؟ ما به قهرمانی استقلال کار نداریم

قبول دارید که شاید این حساسیت‌ها به خاطر منتفع شدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این پرونده باشد؟ معمولاً هر جای فوتبال که نام این دو تیم وسط می‌آید حساسیت‌ها چند برابر می‌شود؟

بعید نیست، ولی این برای ما تفاوتی نمی‌کند. چون در این پرونده خاص، اسامی‌تیم‌های دیگری هم دیده می‌شود. سپاهان، گل گهر و پیکان. حق تیم‌های دیگری هم در این پرونده باید رعایت شود. انشالله که عادت کنیم به عدالت و قانون احترام بگذاریم.

درباره صعود تیم ملی چه صحبتی دارید؟

خیلی خوشحالم از اینکه تیم ملی دوباره به جام جهانی رسید. روزی که اسکوچیچ در حال امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال بود من وارد دفتر خانم دکتر اسدی شدم و به او گفتم که "اسکوچیچ تو موفق خواهی شد". به او گفتم "من مطمئنم که تو با تیم ملی ایران موفق خواهی شد". او از جایش برخاست و گفت: "تنها کسی که من را تایید کرد تو هستی". من هم دوباره به او گفتم که "خیالم از تو راحت است. تو می‌توانی تیم ایران را به جام جهانی ببری". به تازگی هم که در جلسه ای با حضور آقای عزیزی خادم حضور داشتیم به رئیس فدراسیون گفتم که "به هیچ عنوان به این کادر مربیگری دست نزنید تا با همین مربیان در جام جهانی اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد". حالا هم دیدیم که تیم ملی مقتدرانه به جام جهانی رفته است ولی همچنان برخی به زعم خودشان حرف‌هایی را می‌زنند که فکر می‌کنم در این شرایط درست نیست. چون تیم ملی به جام جهانی رفته و همگی باید شاد باشیم. اینکه برخی می‌گویند این تیم ملی بازیکنان خیلی خوبی دارد درست نیست. مگر ما قبلاً بازیکن خوب نداشتیم. به لطف خدا تیم ایران همیشه بازیکنان خوبی داشته.

شما در صعود تیم ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ یکی از همراهان تیم ملی بودید که در ملبورن استرالیا نیز تصاویر شادی تان پس از صعود تیم ملی به جام جهانی فرانسه در حافظه تاریخی فوتبال این کشور ثبت شده است. حالا که پس از ۲۴ سال دوباره تیم ملی به جام جهانی صعود کرد اینبار در چه شرایطی بازی تیم ملی را می‌دیدید؟

در خانه خودم راحت نشسته بودم و بدون دغدغه و دردسر بازی را نگاه می‌کردم چون مطمئن بودم که تیم ملی صعود می‌کند. فقط وقتی گل زدیم یک مقدار خوشحال شدم و به هوا پریدم.

نقطه مشترک این صعود و صعود سال ۱۳۷۶ حضور دو عابدزاده درون دروازه تیم ملی ایران بود. این موضوع را چطور توصیف می‌کنید؟

لحظه ای که امیر بوسه بر دست پدرش می‌زد بسیار زیبا و دلچسب بود. این نشان می‌داد که این بچه چقدر با شعور و فهمیده است و حقش را خورد خورد گرفت. گرچه عده‌ای خوششان نیامد که عابدزاده در دروازه ایران بود ولی من به شخصه واقعا خوشحال شدم. چون او بچه ای است که واقعا زحمت کشیده و بدون ادعا و بدون اتکا به پدرش به اینجا رسیده که این مرا خیلی خوشحال کرد. صعود با عابدزاده و دوباره صعود با عابدزاده. البته با تشکر فراوان از علیرضا بیرانوند که تا این جا زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اگه از ارتش فحاش استقلالی نترسیدی چطور جلسه رو عقب انداختی؟؟ یه بار شد عین مرد پای حرفتون بایستید شما مسئولین؟؟ اون از وزیر که ۴ ماه آزگار هر هفته میگفت هفته بعد تکلیف پرسپولیس مشخص میشه، درحالیکه استقلال داشت با پول کارگزار تقویت میشد. الانم یکی بدتر از خودشو فرستاده برای پرسپولیس که مدام میگه امروز فردا! واقعا شرم نمیکنید شما از این همه دروغ؟؟
    • زاگرس IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      با این فرار رو به جلو قشنگ معلومه می‌خواین چه رأیی بدین!!!اگه کسی کمی روانشناسی بلد باشه می‌فهمه که میخواهید رای کمیته انضباطی رو تایید کنید با این ادبیات اون!!!
    • Shahin IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      خیلی جالبه دربازی ایران و عراق توتیم عراق یک پرسپولیسی بود ولی توتیم ایران یک کیسه تن هم نبود
    • حمید علوی CA ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      حامد جان عزیز داداش گلم، ارتش فحاش استقلالی نه، ارتش فحاش فیک مجازی دالتونها. استقلالی اصیل الگوی رفتارش منصورخان و غلامحسین خان و پرویزخان هستن و فحاش و بی تربیت نیست. اگه چنین هواداری رو دیدی شک نکن هوادار اصیل استقلال نیست، بلکه از اعضای ارتش مجازی و فیک و فحاش دالتونهاست که خود ما استقلالیا ازشون منزجریم.
    • نیکویی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      اگه کسی فقط یکسال و نه بیشتر، فقط یکسال فوتبال لیگ ایران رو دنبال کرده باشه می‌دونه رای بنفع چه تیمی خواهد بود . تیمهای شهرستانی امکان نداره در این فوتبال زورشون به تیمهای پایتخت برسه و اگه از اول مدارک محکمه پسندی دارن بهتره وقت خودشون رو تلف نکنن و شکایت ببرن به مراجع خارجی. این افراد هم نظرشون مشخصه پس الکی آرسن لوپن بازی درنیارن چون اصلا بحث ترس نیس صحبت بر سر منفعت هستتتتت
    • دایان IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      رایی ک کمیته ی انضباطی داده عادلانه ست تیمی که خطا کرده باید نتیجه ی کارشو ببینه ، استیناف اینقدر طولش میده تا هزارتا حاشیه و شایعه درست میشه ، دیگه یک رای رو که همه چیز توش واضحه و جعل تابلو اتفاق افتاده اینقدر کشش ندید
    • باحقارت لُنگی ام IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      ما هواداران استقلال از کمیته استیناف تقاصا مندیم صدها پرونده های قبلی لنگ حقیر در رابطه با جعل قرارداد ها و دروغ و رانت های مالی و...در چهل سال گدشته را مثل این پرونده استقلال با این دقت رسیدگی کنند..!!
    • کیسه حکومتی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      خودتون میدونید که امتیازات داده شده به استقلال فقط بخاطر جام گرفتن استقلال هست. خوب هم به قهرمانی کیسه کار دارید..... خودتون هستید
    • لونگ لجن IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      چند ساله دارین با فساد جام میگیرین ؟؟؟ کاررتون تمومه 😂
  • ساوالان IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    افرادی همچون شما می توانید فوتبال ایران را نابود کنید.. این چه رای بود که صادر شده... الان سه تیم پیکان سپاهان استقلال فرض کنید بازی برده بودند.. در مقابل گلگهر . یا یکی از انها بازی را برده بود . بعد این 3 بر 0 چه منفعتی برای انها داشت. گل گهر خلاف کرده باید تنبیه شود . گناه سایر تیم ها چه بوده که با گل گهر بازی نکردند!!!!!! کسر امتیاز ..مثل فیفا. بستن پنجره... 3بر 0 زمانی اتفاق می افتد که حریف به زمین نیاید. در رختکن قایم شود!!!!!!
    • دست خدا NL ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      والبته گناه سایر رقبا چیه که سپاهان رو مقابل لنگ 3 هیچ کردن ؟ البته که فرقش اونجاست که بابایی و مامانی یه زمانی سنگ تمام میزاشتن و الان در غیابشون سایر ارکان باید این راه کثیف رو واسه جاده صاف کنی لونگ ادامه بدن
    • وحید IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      تو رو قرآن وقتی چیزی از فوتبال بلد نیستین حداقل حرف نزنین، اصلا هم مشخص نیست طرفدار لنگ هستین، جعل سند، سند سازی، تمام اینها مواردی هستن که فیفا مستقیما بهشون حساس هست و بازی ها رو ۳ بر ۰ میکنه، نمونه میخوای برو بازی های سری آ رو یه سرچ بزن، کجای دنیا اجازه میدن شما با جعل و سند سازی بازی کنید راحت
    • سعید IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      جناب اقای برادرواقعاکه روی شمالنگیهاکه رونیست سنگ پای قزوینه اونموقعی که سرسپاهانوبریدن ونتیجه بازی روسه هیچ کردن به نفع شما همه چیزخوب بود هیچ چیزی مشکل نداشت به واقع همه چی بروفق مرادبود وگل وبلبل بود حالا چی شده که اینطوری الکی همتون داریددادوهوارمیکنیدکه چی بابایه تیمی مسولانش خلاف کردن مدرک جعل کردن اصلاازقانون چیزی میدونید که جرم جعل اسنادچیه یاخدتونوبه ندونستن زدیدبس کنیداین هوچی گریتونو
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جناب تایپیست (اسرار) غلطه ها بااید می نوشتی کسی از وزارت ورزش و یا فدراسیون به شما اصرار ندارد
    • Roojaa IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      جناب علی! اسرار درسته ؟! یعنی من و شما نباید از خیلی چیزها سر در بیاریم؟!!...
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خبر ،اصرار ن اسرار😎
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      چه با این وزیر چه با اون وزیر صفر جام در ده سال
  • علیرضاا IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    طوفان توییتری موج سواران آبی :))))
  • محسن IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شما جراتش رو ندارید که رای رو نقض کنید ، مطمینا رای کمیته بی انضباطی رو تایید میکنید ، اصلا از همون اول هدف فدراسیون و خانوم حمیرا اسدی همین بود
  • سیدرضا DE ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جز خبر ورزشی و پرسپولیس کی دنبال رای استیناف هست؟ رای کاملا مشخصه ، جعل کردن ، بر جعل خودشون انکار کردن و بازهم بازی دادن بازیکن جعلی رو فکر کردن سه تا بازی سه بر صفرنمیشه ، شک نکنین رای تایید میشه
    • گلات US ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      مگه نادی الکیسسه سر ژستد و یامگا به اعتراف فریبرز احمد زاده بدون مجوز بازی نکرد🥴😁
  • عباس معصومی FR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بدون اینکه حرفی از طوفان توییتری زده بشه به راحتی چنین دروغی رو به هواداران استقلال نسبت می دهند تا کمیته استیناف رو در مقابل هواداران استقلال قرار بدن و از این شرایط مقاصد و رای دلخواهشون رو طلب کنند این است مافیای کثیف رسانه‌ای که با زیرکی خاص و فقط با یک مصاحبه رای نهایی رو به نفع تیم‌محبوبشون تحت تاثیر قرار دادند ! با شرف باشیم
  • عربده جو US ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اسرار نه... اصرار!
  • ف دال IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با اختلاف، نچسب‌ترین و توچیزنروترین چسبیده‌ی دائم‌الحضور فوتبال ایران؛ لاکردار ول‌کُن معامله هم نیست که نیست ها. در ضمن؛ آقای مدنی، مگه ویراستار ندارید شما، بزرگوار؟! اِسرار رو نمی‌کنن اخوی؛ حفظ/فاش می‌کنن! اون اصرار هست. خورد خورد هم نه، خُرد خُرد؛ مجید جان، دلبندم! یادش به‌خیر؛ اگه اشتباه نکنم اواخر دهه 70 بود؛ هم ناصر خان احمدپور و هم عباس آقای عبدالملکی در قید حیات بودن که خبر ورزشی یه (اصطلاحاً) فضائی‌نویس داشت به‌نام رضا امیرشاهی؛ خیلی قلمش رو دوست داشتم، چقدر دلم تنگ اون روزها (اوایل جوونی و دوره دانشجوئی) شده. بعدها برادران کاس‌نژاد نزدیک بهش می‌نوشتن (بخصوص فرشادشون از تهران، نه فرهاد از کانادا!)، ستون اشراقی و «در راستا»هاش رو هم خیلی دوست می‌داشتم. از حبیب افتخاری سِمِج و وِزه (بذارید به پای تعریف!) و امیرشاهی دیگه خبری نداشته و ندارم؛ اثری از آثارشون در رسانه‌های ورزشی نیست، انگاری دود شدن، رفتن هوا! هر جا هستن، تن‌شون سلامت. روح مرحومین هم شاد. یاهو.
  • عباد IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بس کن بابا مرگ یکدفعه شیون یکدفعه مگه قضیه هسته ای یا سالت 2 را میخواهید حل کنید برای یک اتفاق معمولی میخواهید نظر بدید تمومش کنید اینقدر با اعصاب هواداران ذینفع بازی نکنید سی تا مصاحبه کردی بسه دیگه اون تانگی هم که دیدی تو فیلم بوده ترس نداره عمو جان اگر بازم دیدی نترس !!!!
  • صادق IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بحث تر سیدن مطرح نیست بلکه رای نابجای کمیته انضباطی می باشد که بدون درنگ رای داده حتی تحقیقات هم انجام نداده و زود و فوری رای داده
  • افشین دست کج FR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    درود خدا به حاج مهدی داردس
  • سید تقوی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با سلام اولا انسان جایزالخطا نیست ممکن الخطاست که اگر بود پس باشگاه گل گهر جایز بوده و مشکلی نبوده. ضمنا یه پرونده به این سادگی اگر همه چیزش واضح نبوده که نباید با آن سرعت رای صادر می شد و حالا که صادر شده فکر نکنم مسائل زیادی در این خصوص باقی مانده باشه مگر اینکه کمیته استیناف راغب به گفته شدن حرف و حدیث و انتشار شایعات باشند و شایدم اصلا حرف و حدیث ها واقعیت داره
  • حمید IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جعل کرده خطاکرده گلگهربایدتاوانشوبده...تیم پرسپولیس هم سرقضیه یحیا بایدهم پنجرش بسته بشه هم پولوبه پدیده بده هم مطابق قانون فیفا۶امتیازازش دراین فصل کسربشه وحتی ای اف سی هم بایدمجازات سنگینی براپرسپولیس درنظربگیره بخاطرجعل کردن...میدونم نظرمن پخش نمیشه چون فوتبالی طرفدارپرسپولیسه
    • کیسه کش پر رو هستم IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      میگم چطوره از الان کلا لیگ رو تعطیل کنند کیسه رو قهرمان اعلام کنن.اینجوری دوست داری؟ به نظر شما کیسه کشا عدالت همینه نه؟؟ #منطق_کاجی
    • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      نترس امسال همه کار برا استقلال می‌کنند که قهرمان بشه
  • حامد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نکته روداشتید.بذاریدرای صادربشه بعدطوفان راه بیاندازید.
  • محسن IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    طوفان توییتری دروغی برای تحت تاثیر قراردادن و جبهه گرفتن کمیته استینافه. #قلم کثیف #پول کثیف
  • علی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    لنگ جام ندیده 😜 بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامه🤣 🇸🇴🇸🇴🏆🏆💙💙🧿🎯
    • پرسپولیس IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      برعکس نمیگی والا تا اونجایی که ما میدونیم 5 سال قهرمانیم
    • گلات US ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      جدیدا میگن تنها افتخار ده سال گذشته پر هزینه ترین تیم هر فصل ایران قهرمانی نیم فصل بوده 😂😂😂😂با گدایی امتیاز 😉 یه نصف سیاره بچسبان
    • سوزش گلات IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      اخرین باری که رنگ جام دیدی کی بوده عمو جون:)
    • پرسپولیسی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      فک کنم تازه از غار بیرون اومدی اونیکه جام ندیده کیسه است نه پرسپولیس تا پنچ سال پشت سرهم قهرمان بودیم بازم قهرمانیم
    • م IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      ههههه فکر کنم پدر بزرگم یادش بیاد کی کیسه قهرمان شده افتخار کیسه در آسیا:ده سال مسابقه با الجیش سوریه!!! ده سال پلی اف!!!
    • کیسه یعنی شیش+4 IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      لامصب کیسه کش پررو خخخخ. بسوز همچنان ما بازم جام میبریم تا تو بیای تاریخو انکار کنی و بدونیم چقدر طفلکی شدین که دیگه به جز انکار چیزی نداری پاسه گفتن. کیستو بکش یه دوری با دوچرخه بزن
  • رضا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    متاسفانه مصاحبه چی هایی هم که می روند نظر افراد کمیته استیناف روتفتیش کنند جانبدارانه حرف می زنند جوری مصاحبه می کنه که القاء کنه رأی کمیته انظباطی تثبیت شده به علاوه صحبت ازلشکرهوچی هایی می کنه که درصورت تغییر رأی هجمه راه می اندازند اگه باعینک بی طرفانه قضیه روببینیم بنا به حتی ده دلیل باید رای برگردد
  • یونس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    دادرس فکر کرده میخواهد بمپ اتم بسازد میخواهی یک رای معمولی بدهی اینقدر فس فس نکن درثانی برفرض که گلگهر خلاف کرده میشود جریمه نقدی شود امتیاز کسر شود برود دسته پایین تر کاری که فیفا انجام میدهد: ولی اینکه عین نقل و نبات امتیاز به دیگر تیمها پخش کنند والا نوبر است مثلا سپاهان اصفهان دربرابر گلگهر چهار گل خورده و شش گل هم نخورده حالا توسط کمیته انضباطی تشویق هم شده وقتی یک آدم تازه کار مثل جاودانی کارآموز در کمیته انضباطی باشد این میشود که کل جدول لیگ برتر بهم میخورد
  • ... IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    این آقا از کی تا حالا رئیس کمیته استیناف شده که ما خبر نداشتیم!!
  • احمدی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    اقای عابد زاده وقتی از تیم ملی کنار گذاشته شد با ورود به استقلال دوباره به تیم ملی دعوت شد این اقا نمک خورد ونمکدان راشکست بعد عنوان کرد خرج زانو اسبب دیده منو باشگاه نداد رفتم تیم رقیب صحبت من اینه دوتیم استقلال وپرسپولیس سرمایه های اصلی این کشورند این اقا اگه تو اون شرایط این حرکت زرنگ بازی رو با پرسپولیس میکرد هواداران این تیم ناراحت نمیشدند حالا هم دارند بچه این اقا رو با وجود افراد صد درصد شایسته تر در تیم ملی جا میندازند
  • پرستومحمدی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    اگه این همه تحقیق می کنید که حکم عادلانه صادر کنید کمیته بی انضباطی بر اساس چه فوری حکم داد و توی جدول هم اجرا شد، بعد تیم گل گهر تخلف مرتکب شده باید جریمه و کسر امتیاز بشه اگه دنبال عدالت هستید طبق قوانین. قضیه سه بر صفر کردن هم قانون دقیقاً بصورت روشن و واضح بیان کرده که در چه مواردی هست، مردم اینقدر هم که شما فکر می‌کنید بی سواد نیستند. عدالت اگه باشه حکم کمیته انضباطی شکسته می شه در غیر اینصورت باید فاتحه فوتبال ایران را خوند.
  • بنده خدا IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    یکی به من بگه اصلا کمیته انضباطی این وسط چه نقشی داره،هروقت اومده یه رای رو داده یه کمیته استیناف(ارگان من درآوردی) اومده وسط و با هزارتا باند بازی و رشوه خواری رای کمیته انضباطی رو عوض کرده،یعنی چی؟اصن آقای دادرس تو رمبو خوبه،مرد حسابی یجوری حرف میزنی هرکی ندونه ۸سال خط مقدم جبهه بودی،جهت یادآوری بگم اونایی که ازهیچی نمیترسیدن یا الان بین ما نیستن و شهید شدن یااینکه بدون هیچ ادعایی دارن شرایط سخت اقتصادی این روزارو میگذرونن و منم منم شماهارو از تلویزیون ورسانه ها میبینن،بسه دیگه بابا جون،تمومش کن یه رای بده که دیگه نبینیمت...
  • هرکی ندونه من میدونم US ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    باید امتیازات برگرده به گلگهر
  • سید صابر حسینی PL ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    رذالت در سئوال این خبرنگار موج میزند چرا کاری میکنید که این اقا در مقابل تماشاگران استقلال موضع بگیرد اتفاقا انهایی که طوفان توئیتری به راه انداخته اند همگی پرسپولیسی هستند خبرنگار محترم چرا نگفت طرفداران پرسپولیس
  • احمد IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    یعنی خدا میداند وبس تو این چندسال حکومت ورزشی اقای سلطانیفر هر چه که خواست سر استقلال دراورد بیچاره کرد استقلال را ولی بدونی الله با مظلوم است وتمام ببینید آینده را
  • تاج IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    والا تو این مسئله اینقدر لنگیا تهدید وهو چیگری میکنن تاجیها کاری ندارن آخه ما عادت کردیم حقمون ضایع بشه تا همینجاهم ناداوری چند امتیاز تاجو ضایع کرده؟مرد باشین در مورد ناداوری حرف بزنین .آقای میثاقی هم که قرار بود نشون بده کی از داوری ضرر کی سود کرده که دبع کرد.شاید ترسیده مثل وزیر سیلی بخوره
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    گل گهر نقض قانون کرده و جعل اسناد انجام داده و باید طبق مقررات بازی های مربوطه سه صفر شود
  • تاجی اصیل IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    چقدر کثیف سئوال پرسیدید؟ چرا استقلالی ها باید طوفان توییت راه بندازن. مگه لنگ حقیر که این پرونده بهش اصلا ربطی نداره مثل سالهای گذشته هوچیگری نکرده. چرا باید آقای پرسشگر بخواد توپ رو تو میدون استقلال بندازه. مگه خلاف نشده ،مگه کمیته انضباطی بغیر از قانون کاری کرده. بخدا که خیلی قلم فروشید. کاش وجدان داشتید که طی این چند ساله نشون دادید که ندارید و همه کاری برای سوگولی تون لنگ حقیر میکنید. خدای جای حق نشسته
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    یه عده مرد پاک رفتن جلو بمب و کاتیشو از جونشون گذشتن شهید شدن بعد امثال شماها تو سوراخ موشتون پنهون بودید اومدید صاحب مال و منان شدید به اسم همون شهدا . اصلا شمارو چه به فوتبال آخه دانششو دارید که ندارید کله ورزش ایران رو رجال سیاسی صاحب میز و پست و مقام شدن که حتی زره ای ازش آگاهی ندارن بهتر نیست کار رو به کاردانش سپرد و امثال شماها برید به همون کارهای فرهنگی تکیه بزنید ؟؟؟ خواهشا از اسم و رسم شهدا و جنگ سواستفاده نکنید منت به سر این مردم نزارید خیلی بیشتر از این حرفا به جیب زدید نمیدونم اون دنیا چطور جواب همون شهدا رو میدید ؟؟؟ شرم کنید
  • Siros IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    کسی نگفته از چیزی بترسی یا نترسی بحث اینه چرا تو اون بازی نذاشتین بازیکنای خارجی استقلال بازی کنن و استقلال مساوی کرد ولی بازیکن گلگهر ک همین شرایط رو داشت راحت برا خودش سه بازی سخت رو روبروی تیم های بالای جدول بازی کرد این مسئله رو درنظر بگیرید گلگهر قانون شکنی کرده و دود این قانون شکنیش تو چشم سه تیم رفته پس امتیاز کسر شده ازش ظلمی بهشون وارد نکرده این وسط سه تیم متضرر باید به حقشون برسن
  • آس اس NL ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    نظر دادن اگر به نفع لنگ می بود در عرض یک هفته صادر شده بود ولی این رای هیچ نفعی برای لنگ حکومتی ندارن برای همین اینقدر طول کشیده و عاقبت با فشار روزنامه های اجاره ای و رسانه میلی به نفع لنگ ....
  • ۵۸سال بدون افتخار مثل لنگ IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بعد از ۶۰ سال هنوز یک مقام ندارین لطفا برید تو غار هر وقت یک جام گرفتین بعد بیاین بیرون با پاس منحل شده کل کل کنید. بابا رفت ننه رفت اسنپ دیگر جام ندارد . بابا ۵سال با اسنپ جام آورد لنگ حتی یک مقام ندارد خخخخخخخخخخخخخ
  • MiLad IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بسوزید لونگیا ببینیداین چند سال سرورتون چیا کشیده حقتونه
  • مرتضی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    صددرصد رای کمیته انضباطی را نقض میکنند و حق گل گهر را میدهند اگه کمیته بی انصاف نباشه
  • مصطغی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آقای دادرس به عدالت شما امیدی نیست ، اینو میشه از رفع محرومیت فرش دزد معروف فهمید
  • Ama IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    تیم لنگ شصت سال جام آسیا ندیده خواهشن در مورد سرورش نظر ندهد ما هم بلدیم به تیم پیروزی توهین کنیم ولی اینجا بین دو مکتب که نشان میدهد مکتب استقلال مکتب حجازی و مرحوم پورحیدری هستش مکتب عشق
  • سید US ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    استقلال پنجم هم نمیشه ...
  • لنگ کثیف IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    انقدر که لنگیا دارن خودشونو جررر میدن گل گهر چیزی نگفته به اعتقاد لنگیا قانون وقتی قانونه که به نفع لنگیا باشه .خب البته حق دارن پنج سال با زور و لابی گری جام آوردن الان واسشون زور داره یه تیم دیگه قهرمان بشه
  • Ali IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    جناب دادرس جنگنده و رزمنده اول اینکه شما فکر میکنید فقط و فقط تو جبهه و جنگ بودید و یی نفره مقابل عراق جنگیدید دوم اینکه اون موقع که سپاهان رو بدون کوچکترین دلیل موجه قانونی بازنده کردن جنابعالی کجا بودید(هنوز تو جبهه بودید)سوم اینکه تو گلگهر یک ساعت قبل از بازی جلوی بازی کردن بازیکنای استقلال رو میگیرن.جوابی برای اینها ودهها مورد دیگه که بی دلیل از تیم حکومتی پیروزی حمایت غیر قانونی شده جوابی دارین
  • محسن IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    خبر ورزشی لنگی همیشه علیه استقلال صحبت میکنی
  • مزدور IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    کمیته استیناف در خدمت استقلال است کمیته انظباطی هم همینطور تا الان دیدید رای به ضرر استقلال باشه؟ دادرس هم یه مزدور و بله قربا نگو و رشوه خوار و....است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی