نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
می‌خواهند علی کریمی را خراب کنند/ بازیکنان پرسپولیس می‌توانند لیگ را تعطیل کنند/ مدیر پرسپولیس شدی چرا از جیبت خرج نمی‌کنی؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس گفت: عده‌ای می‌خواهند با مطرح کردن اسامی پیشکسوتان پرسپولیس مثل علی کریمی آنها را نزد مردم خراب کنند.

حواشی روزهای گذشته پیرامون حضور تماشاگران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و گرفتاری‌های مالی هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس، واکنش علی کریمی، یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس را در فضای مجازی به همراه داشت. محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط جدید به وجود آمده در مدیریت باشگاه پرسپولیس و واکنش علی کریمی به اتفاقات مدیریت این باشگاه اظهاراتی را مطرح کرد.

اوضاع پرسپولیس بلبشو است

محمد پنجعلی در این باره که در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقی در حال رخ دادن است که تا این اندازه موجب ناراحتی هواداران و پیشکسوتان شده است اظهار داشت: واقعیت این است که کاری از دست ما پیشکسوتان برنمی‌آید. اوضاع خیلی به هم ریخته و بلبشو است.

حرف علی کریمی درست است

وی در این باره که آیا در جریان واکنش علی کریمی در اینستاگرام به این اوضاع قرار گرفته یا نه گفت: بله! علی آقا درست گفته اند. صحبت‌هایش عین واقعیت است و واقعاً از دست پیشکسوت کاری بر نمی‌آید. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که از بچه‌های تیم و مردم حمایت کنیم.

چرا هیئت مدیره پول نمی‌آورد؟

هیئت مدیره ای که به باشگاه می‌آید باید به مسائل مالی هم فکر کند. حتی شده در چنین وضعیتی از جیبش هزینه کند. وقتی درآمدی وجود ندارد مدیرعامل جدید را آورده‌اند تا در باشگاه چه مشکلی را حل کند؟ این‌ها نشأت گرفته از این است که فوتبال ما آماتور است. تیمی‌که متولی‌اش وزارت ورزش است و خرجش از بیت المال می‌آید نمی‌تواند حرفه ای باشد.

فوتبال ایران آماتور هم نیست، چه برسد به حرفه ای!

این وضعیت با شرایط فوتبالی که مدنظر ای‌اف‌سی است همخوانی ندارد. اگر آیتم‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای فوتبال خودمان در نظر بگیریم تیم‌های ما حتی آماتور هم نیستند. چطور ممکن است در یک مدت زمان کوتاه برای تیمی‌که دوبار ظرف سه سال به فینال آسیا رسیده چهار، پنج بار مدیرعامل عوض کنند؟

حرف کریمی درباره قراردادها دقیقاً درست است

علی کریمی درست گفته و اشاره دقیقی داشته. چطور ممکن است آقایان قراردادها را تمدید می‌کنند، بازیکن میخرند ولی وقتی موعد پرداخت پول می‌شود استعفا می‌دهند؟ اینها معضلات فوتبال ماست که مدیرانی از جنس فوتبال در آن نیستند. این همه پیشکسوت و بزرگ پرسپولیس در خانه‌هایشان نشسته اند تا عده‌ای برای شان مدیریت کنند که از فوتبال سر در نمی‌آورند.

می خواهند علی کریمی را خراب کنند/بازیکنان پرسپولیس می توانند لیگ را تعطیل کنند/مدیر پرسپولیس شدی چرا از جیبت خرج نمی کنی؟

فوتبال ما بازی دورهمی‌است

اینکه در داخل کشورمان فوتبال برگزار کنیم، سر و صدا کنیم و خوشحال باشیم به هیچ دردی نمی‌خورد. هدف بازیهای باشگاهی رفتن به جام باشگاه‌های قاره است، همه دنیا هدفشان همین است. این که صرفاً با خودمان فوتبال بازی کنیم فایده ای ندارد. باید بتوانیم برویم بیرون و آنجا خودمان را ثابت کنیم.

حمله به علی کریمی پشتم را لرزاند

واقعاً وقتی در فضای مجازی دیدم علیه علی کریمی چه حرف‌هایی زده شده پشتم لرزید و شرمنده شدم. علی کریمی اسطوره فوتبال ماست. اینکه این ایرادها را از او می‌گیرند باعث تأسف است. مطالبی را در ارتباط با علی کریمی دیدم که دلخور شدم. علی کریمی فوتبالیستی بوده که نه تنها در عرصه فوتبال بلکه در همه لحظات عمرش کنار مردم ایستاده. مردم باید آگاه باشند چون حتماً عده‌ای می‌خواهند علی کریمی را خراب کنند. او نه تنها در فوتبال فراتر از انتظار ظاهر شد بلکه در سایر مسائل هم ثابت کرده که چهره‌ای متفاوت است. نمی‌دانم عده ای با چه هدفی می‌خواهند چهره او را خدشه‌دار کنند!

به یحیی گفتم برگرد سر تیمت گفت خجالت می‌کشم

همان روزی که یحیی گل محمدی استعفا کرد با او صحبت کردم. حرفش منطقی بود. به من می‌گفت الان بروم و به بازیکنان در تمرین چه بگویم. آنها حق دارند پولشان را بخواهند. آنها از من به عنوان مربی انتظار دارند. وقتی باشگاه پشتم را خالی کرده چکار کنم؟.

تعهد ایجاد می‌کنید و می‌روید؟

فوتبال حرفه‌ای این نیست. وقتی شما تعهد ایجاد کرده‌اید باید به آن عمل کنید. بازیکنان خارجی را ببینید که چطور بدون رودربایستی می‌روند و شکایت می‌کنند و پولشان را می‌گیرند. پنجره باشگاه را می‌بندند. به خدا این بازیکنان به خاطر مردم سرشان را بالا نمی‌آورند و گرنه تک‌تک آنها با قراردادهای محکمی‌که بسته اند می‌توانند حتی بازی‌ها را تعطیل کنند. ولی به عشق این مردم می‌آیند و تمرین می‌کنند. بعد شما می‌گویید حالا ۱۰ درصد از قراردادتان را می‌دهیم! صدقه می‌دهید؟ این فوتبال حرفه ای نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    یه پیشکسوت که حرف زدنش با عقل و منطق باشه برای لنگ نیازمندیم ! اگر کسی از پیشکسوتان لنگ خودش رو دارای شرایط حس میکنه ، لطفا" به دکتر مراجعه کنه ، چون یقینا" دچار توهم خودشاخ پنداری هستش .
  • ستاره سرخ US ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای کریمی اینو بدونه که همه هوادارای پرسپولیس پشت یحیی هستند و هیچ زیاده خواهی ای نکرده یحیی که متلک بشنوه .خب مربی خوبیه و الزامات کار رو گفته باید فراهم کنند .چرا پیشکسوتا بجای اینکه از یحیی حمایت کنند از پشت خنجر می زنند؟ برید ببینید تو هوادارا چه جوی درست کردید چندین گروه شدند شاخه شاخه شدند هر کسی یه چیزی میگه .وحدت هوادار رو بهم زدید
  • ساشا US ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای پنجعلی اول برو مصاحبه کریمی رو بخون ببین چی گفته بعد تایید یا ردش کن .کریمی از مدیر قبلی حمایت کرده بعد شما داری مدیر قبلی رو می کوبی؟
  • مهدی کرج US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    من نفهمیدم الان شما با کریمی هستی یا نیستی ؟ از یه طرف میگی مدیران جدید اومدند چرا پول نیاوردند از اون طرف میگی مدیرای قبلی اون قراردادها رو بستند حالا که موقع پولش شده استعفا دادند رفتند .با خودت چند چندی حاجی
  • علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    هر چی بابا پنجعلی بگه این بازیکنها میدونن که اگه بازی هارو تعطیل کنن و فوتبال بازی نکنن کسی شن هم بارشون نمیکنه
  • کیسه کش متوهم IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست مسلما هواداران دنبال منافع پرسپولیس هستند علی کریمی با این اسطوری دشمن شاد کن شد عای کریمی پیشسوت پرسپولیس نیست دیگه حق نداره راجع به پرس حرف بزنه یحیی تنها نیست و خط قرمز هواداران هست
  • عباس معصومی FR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حواشی همین چند روزه به روشنی نقش بابامسعود و مامان آذر رو در ثبات و آرامش ۵ سال گذشته باشگاه سوگلی نشون داد ثبات و آرامشی که استقلال هیچوقت نداشت و ۵ سال سلطانیفر با تبعیض آشکار خون به دل هواداران تاج کرد
  • علی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    وقتی پنج سال تحت حمایت همه جانبه دولت و وزارت و فدراسیون و چه وچه از رئیس جمهور تا سلطانی فر و آذر خانم و هدایتی اختلاسگر بودید و پولهای انچنانی به حلقوم لنگ میریختند و با قرارداد جعلی و هزار گند بازی دیگر حق تیمهای دیگر را میخوردند و قهرمانتون میکردند که همه چیز گل و بلبل بود حالا که دیگه از اون خبرا نیست صداتون در اومده خجالت بکشید هوچیگری بس است چوب خدا که میگن همینه تازه اولشه هنوز مونده تا تقاص پس بدید
  • mohsen IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    حرف علی کریمی کاملا درسته رسولی پناه مدیر خوبی بود که سعی داشت جلو تمدیدهای بی حد رو بگیره و نگذارد تیم به این وضعی که الان در آن هست برسد ولی کانال های هواداری علیه اون جبهه گرفتند و اون فایل رو علیه اش پخش کردند از زمان سمعی بازیکنان و کادر فنی چندین بار قرار دادهاشون رو تمدید کردن و بالا بدند در آخر سمیعی که دید نمی تواند از پس پرداخت این قرار دادها بر بیاید کنار کشید و صدری هم راه سمیعی رو رفت و حالا شد نتیجه اش پرداخت نشدن قرار دادها و بر هن خوردن نظم تیم درست کاری که احمد سعادتمند در استقلال کرد رو سمیعی و صدری با پرسپولیس کردند وقتی یه بازیکن یا مربی چند ساله تمدید می کنند چرا باید دوباره سال بعد در حالی که قرارداد دارد تمدید کند اگر الان وضعیت تیم این هست فقط به خاطر یکسری کانال هواداری هست که خیلی هاشون با گرفتن پول شروع به حمایت از یک مدیر یا مربی یا بازیکن می کنند و هوادار هم فکر می کند دارند درست می گویند در حالی که خیلی از این کانالها راه درآمدی شده برای بعضی از افراد
  • فربد US ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    تمام حرفهای آقای پنجعلی عین حقیقت است، زنده باشید.
  • ش IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    داداش کجای کاری؟؟؟؟ این تو پول پرسپولیس خودشم میخوره!!! مگه ندیدی رویاییان چندین کار دولت داشت یکیش تو شرکت نفت بود!!!!رها کرد!!!به خاطر مدیر عاملی پرسپولیس....
  • مسعود رسوبات IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بابا كجائي!!؟؟؟؟
  • قرمزته IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    حرفاتون متینه الان رسانه بیشتر سمت استقلاله و کسانی که چیزهایی که دلشون میخواد بگن در جهت موافق فرهاد مجیدی و مخالف علی کریمی هستش و برنامه ریزی شده و نشر اکاذیب ایرانم که خدا کرده هیچی روی اصول نیست علی کریمی آگاه باش و به زندگیت برس اینا میخوان اگه قراره پات به قضیه باز بشه از لحظه اول شما رو کنن سیبل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی