نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نماینده مجلس: دوست داریم فیفا با شخص رئیس فدراسیون فوتبال برخورد کند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبین هستیم فیفا با عزیزی‌خادم که سعی دارد در فدراسیون شفافیت نباشد، برخورد کند.

محمد مهدی فروردین درباره اقدام اخیر فدراسیون فوتبال و ارسال نامه به فیفا برای معرفی فدراسیون به عنوان نهاد غیردولتی غیر انتفاعی، اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون باید مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد اما چنین مصوبه‌ای وجود ندارد که مسئولان فدراسیون بخواهند به فیفا بگویند فدراسیون نهاد غیردولتی غیرانتفاعی است. ماموریت فیفا هم مبارزه با فساد، به ویژه در حوزه‌های مالی و برخورد با مجموعه‌هایی است که حاضر نیستند با شفافیت کنار بیایند.

نماینده مجلس: دوست داریم فیفا با شخص رئیس فدراسیون فوتبال برخورد کند!

وی افزود: تنها چیزی که اکنون به فوتبال ما آسیب می‌زند، عدم شفافیت است. خیلی خوشبین هستیم فیفا با ورود به این موضوع، با شخص رئیس فدراسیون که به هر طریقی سعی دارد در این مجموعه شفافیت نباشد، برخورد کند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره تبعات اقدام خودسرانه فدراسیون بدون اینکه اساسنامه در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، توضیح داد: ما چنین مصوبه‌ای نداشتیم و اطلاعی هم از این اقدام نداریم اما از وزیر ورزش می‌خواهیم توضیح بدهد که جریان چیست؟ درمورد تبعات احتمالی چنین کاری، عزیزی‌خادم هم باید پاسخگو باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آخه مرد حسابی تو توی عمرت یه کفش ورزشی پوشیدی که میخوای درمورد ورزش نظر بدی ؟ بقول مصطفوی برید به فکر نون مردم فقیر و بدبخت باشید ' دست از سر ورزش بردارید
  • ابرام US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    حقیقت اینه که ما از این عمومی و خصوصی و نیمه دولتی و غیر انتفاعی و انتفاعی سر در نیا وردیم . یعنی توی این ۸۰ ملیون این سرزمین وسیع گل و بلبلی یک نفر پیدا نمیشه ما رو روشن کنه ؟ امید وارم منظور م رو خوب رسونده با شم . البته من فرق حموم عمومی و خصوصی رو میدونم اما حموم نیمه عمومی را نمیتونم بفهمم . ما را شیر فهم بفرما یید حا لا در صحن عمومی یا در کمیته های نمیدونم خصوصی یا عمومی یا هردو . البته این جناب نما ینده مجلس هم اگر کمکی کنه در تفهیم این ما جرا بد نیست . ما که از امثال عزیزی خادم و مخدوم انتظاری نداریم ونباید هم داشته با شیم . حا لا علیرضا دبیر بود یه چیزی ٬ این بابا که که بیشتر تو ما یه های علیرضا جدیدی است . خدا عاقبت همه ما بی سواد ها رو ختم بخیر کنه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی