نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
هاجر دباغی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هاجر دباغی، پدیده فوتبال ایران این روزها مورد تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا است

این ستاره جوان و ۲۲ ساله که در تیم فوتبال سپاهان هم درخشیده و فعلاً خانم گل لیگ فوتبال است، در آستانه ثبت رکورد ۱۰۰ گل باشگاهی امیدوار است به‌زودی بتواند این رکورد را به نام خود در افتخار فردی‌اش ثبت کند و به دنبال کسب عنوان خانم گلی لیگ برتر نیز بوده است.

دباغی از جام ملت‌ها به عنوان تجربه خوب یاد می کند : «جام ملت‌ها تجربه خوبی بود، اگر آمار را نگاه کنید چین که الان یکی از قدرت‌هاست، در این تورنمنت حذف شد. حتی تایلند هم که رکورددار حضور در جام ملت‌هاست، ۷ گل دریافت کرده و همه این‌ها به تجارب بر می‌گردد.

امیدواریم که روز به روز به تیم ملی ما بیشتر اهمیت داده شود و تن ما به تن بزرگان فوتبال بخورد. در فوتبال زنان،   آسیا برخلاف فوتبال مردان خیلی قویتر از  اروپا  است.»

او درباره عملکرد تیم ملی و تعاریفی که کنفدراسیون اسیا از بازیش داشته بیان می کند: «خودم و تیم، بهتر می‌توانستیم باشیم اما بد هم عمل نکردیم؛ خودِ من بازی اول و سوم از خودم راضی بودم. حالا بازی دوم نه زیاد ولی تا جایی که شد در اختیار تیم بودم و همه تلاش خودم را کردم.

در خصوص کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بگویم که آنها قبل و هم بعد از جام ملت‌ها از من تعریف کردند و حس خوبی بود.  همان‌طور هم که AFC نوشته بود من از تیم‌های پایه آغاز کردم و گل‌های زیادی را در این چند وقت زدم و هر جا فرصت نصیب شده، بهترین عملکرد را داشته‌ و تمامی رده‌ها فیکس بازی کرده‌ام و امیدوارم که برای تیم ملی کشورم بیشتر گل بزنم و دل مردم را شاد کنم.»

پدیده آسیایی در پایان از علاقه زیادش به تیم سپاهان صحبت می کند: «من سپاهان را قلبی دوست دارم و داخل ایران بعید می‌دانم برای تیم دیگری بازی کنم اما  امیدوارم بتوانم اژیونر شده و به رویاهایم در اروپا دست پیدا کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی