فرزاد آشوبی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرزاد آشوبی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: به اعتقاد من بازیکنان و گروه فنی پرسپولیس باید موضوع رای استیناف را به دست فراموشی بسپارند.

اوضاع نابسامان اردوی تیم پرسپولیس در روزهای گذشته تمرینات این تیم را تحت الشعاع قرار داده بود در شرایطی که سرخپوشان تهرانی باید روز دوشنبه ۱۸ بهمن در مسابقه سوپرجام به مصاف فولاد بروند. فرزاد آشوبی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی و برنامه‌های آتی این تیم، همچنین شرایط پرسپولیس در روزهای گذشته با توجه به صدور نهایی رای کمیته استیناف اظهاراتی را مطرح کرد.

تحلیل کلی شما از صعود تیم ملی به جام جهانی چیست؟

صعودی مقتدرانه و دلنشین بود. به ویژه اینکه ما در دور مقدماتی شرایط سخت و پراسترسی را پشت سر می‌گذاشتیم. ولی در دور نهایی واقعاً یک عملکرد چشمگیر و کم نوسان را به نمایش گذاشتیم. جای تبریک دارد، هم به اعضای کادرفنی و هم به شخص اسکوچیچ و هم به بازیکنان خوب و هواداران تیم ملی.

بازی با امارات را چطور دیدید؟

مطابق انتظار بود. فاصله فوتبالی ما با امارات اینقدر زیاد است که حتی با وجود ۱۰ نفره شدن هم به لحاظ کیفی برتری محسوس داشتیم.

با توجه به دو بازی باقیمانده تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی نگاه کادرفنی تیم ملی به این دو مسابقه باید به صورت دیدارهای تشریفاتی باشد یا نه؟

ما در مسیری حرکت می‌کنیم که نتیجه زحمات گذشته مان در حال شکل گیری است. ما در تیم ملی گروهی از بازیکنان را دور هم داریم که هر بازی و هر لحظه برای رسیدن به این نقطه مبارزه و نبرد سختی را پشت سر گذاشته اند. قطعاً برای دستیابی به یک اقتدار بیشتر و قاطع تر باید در دو بازی آینده هم با نهایت کیفیت و توان بازی کنیم تا کارهای گروهی و جمعی و عادت به برتری طلبی برای بازیکنان تیم ملکه ذهن شود.

جنگ ما با کره در سئول برای صدرنشینی چقدر مهم است؟

به هر حال این یک جنگ برای صدرنشینی است. ما هم باید تمام تلاشمان را بکنیم تا با انرژی بالایی که داریم به میدان برویم. حالا هر نتیجه‌ای رقم خورد مهم نیست. چون خیال تیم ملی بابت صعود راحت است.

شرایط پرسپولیس و تمرینات این تیم در آستانه بازی سوپرجام را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به اتفاقاتی که طی روزهای اخیر رخ داده شرایط کمی به حالت قبل برگشته ولی این وضعیت زیبنده باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیست. در این شرایط و با توجه به زحمات بزرگی که مجموعه بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای رسیدن به این نقطه از افتخار کشیده اند، خوب نیست که این چنین بابت مشکلات مالی در مضیقه قرار بگیرند. امیدوارم گروه مدیریتی جدید نهایت تلاشش را بکند تا تیم با قدرت برای کسب ششمین قهرمانی به مسابقات برگردد.

پرسپولیس

با توجه به صدور رای نهایی کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای در این باره صادر کرد. این ماجرا تا چه زمانی باید از سوی پرسپولیس دنبال شود؟

هنوز در اجماع برای صدور این رای تردیدهایی وجود دارد. اینکه اگر بازیکنی از یک کشور دیگر آمده و فدراسیون فوتبال ما استعلام گرفته و او را تایید کرده و به باشگاهش پیوسته، وضعیت را تا حدی پیچیده و تصمیم‌گیری در رابطه با نتیجه آن را سخت تر می‌کند. معتقدم دیگر نباید راجع به این موارد حرف بزنیم. شاید بهترین راه این باشد که گروه فنی و بازیکنان پرسپولیس این مسائل را فراموش کنند و روی تمرینات و مسابقات متمرکز شوند تا با کیفیت بزرگی که دارند با اقتدار به مسابقات برگردند و فاصله امتیازی شان را از بین برده و در نهایت قهرمان شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    از کادر فنی تیم پرسپولیس و بازیکنان تیم و هواداران میخواهم این رأی ظالمانه کمیته استیناف را فراموش کرده و به دنبال ششمین قهرمانی باشند: درضمن رای را کسی مثل دادرس داده است که الحمدلله نه عقل درست حسابی دارد ونه جسم سالمی پس خورده به او نگیرید چون زندگی خرج دارد عقل سالم در بدن سالم شعارجدیدی نیست
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    دنبال قهرمانی اول باشد .چون اون 5قهرمانی اسنپی واهدایی بوده وهیچ کدام از تیمها قبولش ندارند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی