مهدی پاشازاده
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دراگان اسکوچیچ بهتر است دنبال اعداد و رکوردهایش با تیم ملی نباشد و ضعف ها را بپوشاند تا در جام جهانی موفق ظاهر شود.

تیم ملی ایران موفق شد در هفته هشتم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی امارات را نیز با یک گل از پیش رو بردارد تا همچنین مقتدرانه صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها باشد. مهدی پاشازاده در مورد عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر، قطعی شدن حضور در جام جهانی، عملکرد خط دفاع تیم شانس موفقیت در جام جهانی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*نتایج خوبی کسب شد و در نهایت هم به جام جهانی رسیدیم. تیم ملی به نحوی نتیجه گرفته که حرفی برای گفتن در این زمینه نمی‌ماند.

*برای بازی های بعدی، فرصت خوبی بدست آمده که روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم. به نظر من اسکوچیچ نباید دنبال اعداد و رکوردها برود و به دیدارهای باقی مانده برای پوشش ضعف‌ها نگاه کند.

*ما در دفاع آسیب پذیر هستیم. باید فکری به حال این موضوع شود. در دفاع چپ و راست دچار مشکل هستیم. تازه امید نورافکن را در دفاع چپ پیدا کردیم در دفاع راست هم کمی مشکل داریم. معلوم نیست در صورتی که مشکلی برای نورافکن و محرمی پیش بیاید چه می شود. در جام جهانی ۱۹۹۸ ما رضا شاهرودی را داشتیم که مصدوم شد مرحوم مهرداد میناوند جایگزین او شد. الان چنین شرایطی در تیم ملی نیست.

*برای موفقیت در جام جهانی باید برنامه داشت که من تا الان چنین برنامه‌ای را از ساختار فوتبالمان ندیدم. بدون برنامه ریزی نمی‌توان موفق بود. باید روی ضعف ها کار شود چرا که جام جهانی جای کوچکترین اشتباهی باقی نمی ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی