نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید شمسایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید چند بازیکن لیگ برتر مورد نظر او هستند اما باید بازی‌های بعدی آنها را هم نگاه کند.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت این تیم و برنامه‌های آماده سازی با خبرورزشی مصاحبه ای انجام که در زیر می‌خوانید:

برنامه آماده سازی تیم ملی فوتسال به چه نحوی است؟

خدا را شکر که دو بازی حساس تیم ملی فوتبال با موفقیت به پایان رسید و حالا رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال فرصت دارند تا در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال تبادل نظر کنیم. باید برنامه اردویی را با آنها هماهنگ کنم. تمایل زیادی دارم که تا پایان سال دو اردو داشته باشیم یکی پیش از پایان لیگ و یکی بعد از پایان لیگ.

وضعیت مربی اسپانیایی به کجا کشید؟

با دو مربی صحبت کردیم که به زودی با یکی از آنها به توافق می‌رسیم. این مربی در بالاترین سطح تمرین دهنده است و فکر می‌کنم با اضافه شدن او به کادرفنی وضعیت تیم ملی بهتر شود.

بازیکنان خاصی در لیگ هستند که نظر شما را جلب کرده باشند؟

من و دستیارانم چند بازی را به طور مستقیم دیدیم و سایر بازی‌ها را هم به هر نحوی بوده آنالیز کردیم. بازیکن را با یک بازی انتخاب نمی‌کنیم و باید او را در دوره سخت محک بزنیم. یکسری از بازیکنان چشمم را گرفته اند و حتی تیمی هست که چند بازیکن خوب دارد اما بازی در لیگ با تیم ملی متفاوت است و شرایط فکری و استرسی بازیکنان فرق می‌کند به همین دلیل باید چند بازی آنها را زیر نظر بگیریم. با مربیان این بازیکنان هم صحبت می‌کنم و صادقانه با هم تبادل نظر می‌کنیم. ما این فضا را باز کردیم تا هر بازیکنی که می‌تواند و شایسته است به اردوها دعوت شد اما این دعوت شدن و ماندن درتیم ملی دست خود بازیکنان است و هر بازیکنی باید حق خودش را بگیرد.

رقابت‌های یورو ۲۰۲۲ فوتسال را مشاهده کردید؟

بله. همه بازی‌ها را دیدم و می‌بینم. فوتسال روز دنیا به سمت دوندگی و کار بدنی بسیار قوی رفته است. فوتسال به لحاظ فیزیکی تغییر کرده است. تیم‌های درجه سه اروپا به درجه دو رسیده اند. تیم‌هایی مثل فنلاند، گرجستان، لهستان، کرواسی، اسلوونی و ... پیشرفت خوبی داشته اند. حذف ایتالیا در مرحله مقدماتی و قزاقستان در یک چهارم نهایی هم از اتفاقات جالب بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی