نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
شرط عجیب یک مربی برای حضور در کادرفنی تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی به دنبال یک مربی خارجی برای اضافه شدن در کادرفنی است که ظاهرا گزینه مورد نظر شرط عجیبی برای حضور در ایران دارد.

بعد از برکناری سید محمد ناظم الشریعه از سرمربیگری تیم ملی فوتسال وحید شمسایی به عنوان سرمربی این تیم از سوی فداسیون فوتبال معرفی شد. بعد از انتخاب شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی وی اعضای کادر فنی خود را  شهاب سفال منش و مصطفی نظری و یک دستیار اسپانیایی معرفی کرد. 

شمسایی به صراحت اعلام کرد که دستیار تمرین دهنده تیم ملی باید شناخت خوبی از فوتسال ایران داشته و افکارش باید به تیم ملی و کادر فنی نزدیک باشد. او همچنین از مذاکره با مربیانی مثل خسوس کاندلاس و میگوئل و یک مربی دیگر اسپانیایی نام برد.

شمسایی  روز گذشته در مصاحبه‌ای دیگر از توافق با مربی اسپانیایی میگوئل آندرس که سابقه کار در تیم بارسلونای اسپانیا را دارد، خبر داد.

 این مربی اسپانیایی سابقه کار در تیم‌های ملی آذربایجان، هلند و باشگاه‌هایی چون بارسلونای اسپانیا و دینامومسکو روسیه را در کارنامه خود دارد اما ظاهرا این مربی با تیم ملی آلمان قرارداد دارد و عضو کادر فنی این تیم است.

البته موضوع به اینجا ختم نمی‌شود. او در مذاکراتی که با کادر فنی تیم ملی داشته اعلام کرده در مقاطعی که تیم ملی بازی دارد در ایران حضور داشته باشد. موضوع دیگری که قابل تامل است به شناخت وی از فوتسال ایران برمیگردد و اینکه آیا واقعا او شناختی از شرایط فوتسال ما دارد؟

چگونه فدراسیون فوتبال می خواهد با مربی به توافق برسد که عضو کادر فنی تیم ملی آلمان است؟ ضمن اینکه اعلام کرده در مقاطعی که تیم ملی بازی دارد می‌تواندبه همراه این تیم باشد.مگر می شود مربی خارجی برای تیم ملی ایران چنین شرایطی را تعیین کند و هرگاه که فقط مسابقه باشد در کنار تیم باشد؟

طبق صحبت‌های وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال، امروز بعدظهر قرار است  در جلسه ای با حضور احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال و حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون در مورد قراردادهای کادرفنی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی