بعد از بازی سوپرجام اینستاگرامم از فحش منفجر شد/ من بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس کردم اما کلی بد و بیراه شنیدم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی شیری ستاره اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد مدافع پرسپولیس تمرکز لازم را ندارد و در شرایط عادی تصمیم‌های خطرناکی را اتخاذ می کند.

 بعد از اخراج مهدی شیری مدافع راست کنونی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام باشگاهای کشور و شکست سرخپوشان هواداران خشمگین این تیم به صفحه اینستاگرامی این مدافع حمله کردند و با الفاظ خود به استقبال او رفتند.

اما تشابه اسمی مهدی شیری با هافبک اسبق سرخابی‌ها که اکنون دوران بازنشستگی خود را پشت سر می‌گذارد، یک شب جنجالی را برای وی شکل داد! مهدی شیری هافبک شیرازی و تکنیکی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی حرف‌های جالبی زد که در زیر میخوانید.

بازی سوپرجام و شکست پرسپولیس را دیدید ؟

بله، پرسپولیس چند هفته سخت را پشت سر گذاشت و از شرایط آرمانی کاملا دور بود. کاملا مشخص بود که در این بازی شکست می‌خورد.  ضمن اینکه کرونای مهدی ترابی و احسان پهلوان هم مثبت شد تا در ترکیب تیم نباشند. 

پرسپولیس به هیچ‌عنوان نتوانست مقابل فولاد برنامه‌هایش را پیش ببرد و فولاد نیز از تک موقعیت خود بهترین بهره را برد البته به نظر من خوب شد پرسپولیس باخت تا این تیم به خودش بیاید و در لیگ برتر با انگیزه تر بازی کند و نتایج دلخواه هواداران را کسب کند.

مهدی شیری مدافع تیم هم با اخراج خود زمینه ساز این شکست شد و هواداران تیم به شدت از عملکردی او شاکی هستند!

فکر می‌کنم مهدی بدشانس است که در دو فینال مهم  دو اتفاق تلخ برایش افتاد. شاید بهترین کار این است که یحیی به او استراحت بدهد و کمی تمرکزش بالا برود. بعد از بازی عصبانی بودم ولی ناگهان دیدم که اینستاگرام من در حال انفجار است.

فحش و بد و بیراه بود که در کسری از ثانیه می‌‎آمد. برایم واقعا عجیب بود که چه اتفاقی افتاده است. والا من بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دادم و همه به یاد دارند عملکردم با پیراهن پرسپولیس چقدر خوب بود. یکی دیگه اخراج شد، من چرا فحش بخورم؟

نمی‌خوای اسم و فامیل خودت را عوض کنی ؟

(باخنده) نه بابا، هواداران پرسپولیس حق دارند و درک می‌کنم که خیلی عصبی و خشمگین باشند. حتی اقوام نیز به شوخی میگفتند یا پنالتی میدی یا اخراج می‌شی تا تیم از جام محروم شود.

بعد از بازی سوپرجام اینستاگرام از فحش منفجر شد / من بهترین بازی ها را برای پرسپولیس کردم اما کلی بد و بیراه شنیدم

به مدافع پرسپولیس هم پیام  فرستادی که درست بازی کن و گرنه میام سراغت؟

شوخی بود، دیدم خیلی فحش خوردم گفتم یک  هشداری بدهم شاید بهتر بازی کند (با خنده) 

ولی قبول داری که اخراج بی موردی بود؟

دقیقا، این اخراج هیچ توجیهی ندارد و توپ در منطقه خطر نبود. مهدی باید بیشتر به خودش بیاید. او بازیکن خوبی است و در بیشتر بازی‌ها این موضوع را نشان داده اما بدشانس هم هست که درست در مهمترین شرایط و بازی‌ها تصمیمات اشتباه می‌گیرد. البته با این حملات چیزی درست نمی‌شود. او نیاز به آرامش و ریکاوری دارد.

خیلی‌ها اعتقاد دارند سرخپوشان با این شرایط در لیگ برتر نمی‌تواند قهرمان شود، شما هم چنین عقیده ای دارید؟

پرسپولیس همیشه مدعی است و در این مسئله هیچ شک نیست در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و دو تیم استقلال و سپاهان نمی‌توانند مثل نیم فصل اول امتیاز کسب کند . مطمئن باشید پرسپولیس  با کمی حمایت و تقویت تیم قدرتمندی خواهد شد که بار دیگر قهرمانی را از آن خودش خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    یحیی باید پاسخگوی نتایج ضعیف را بدهد. دیگه صبر جایز نیست.
    • حامد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      فقط برانکو اگه نشد تار تار .
  • رامین تاج IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    تو خودتم نفوذی ما تو لنگ بودیشعار داشتیم کریمی یادت باشه شیری سرورته
  • رسول IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    یحیی کم آورده داره دبه میکنه خجالت بکش نتیجه تومیدون مشخص میشه نه با دبه یاد بابا مسعود افتادم
  • احمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    نه تقصیر یحیاست نه بازیکنا تقصیر وزارته کدوم تیم در شرایطی که چند سال تمام جامها رو درو میکنه چند مدیرعامل عوض میکنه چند مربی عوض میکنه این پروژه با کنار گذاشتن گرشاسبی شروع شد بعد هم برانکو و بعد غیب شدن پاداشها و درآمدها و ندادن طلب ها این پروژه وزارت واقعن پروژه کثیفیه هیچکس هم نیست یقه مدیرعاملهای قبلی و وزرا رو بگیره تا این فساد رو کم کنه هر چند دیگه دیره و فساد تا مغز استخوان فوتبال پیش رفته
    • اااااااا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      هم شروع شد 😡🤬😐 😒 بابا دیگه هوچی گری تا کجا
  • محسن IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    سلام خطاب به هواداران عزیز پرسپولیس: ما باید تحت هر شرایطی از تیم حمایت کنیم. همه می دانیم که تیم مشکل فنی ندارد و کادر فنی حداکثر تلاش خود را انجام داده و بهتر از ظرفیت موجود نتیجه گرفته است. فحاشی کردن به یک فوتبالیست به خاطر یک اشتباه که همه ما گاها در زندگی انجام می دهیم، صحیح نمی باشد. بازیکنان پرسپولیس نیاز به حمایت بیشتری دارند. این هواداران هستند که در شرایط بحرانی باید به کادر فنی و بازیکنان تیم دلداری داده و از آنان قویا حمایت کنند. قطعا با حمایت هواداران آرامش به تیم بازگشته و پرسپولیس در مسیر قهرمانی حرکت خواهد کرد. متاسفانه نمی توانیم دلخوش به حمایت مدیران باشیم و باید با دادن روحیه به بازیکنان سعی کنیم که تیم را در شرایط بهتری قرار دهیم. به امید قهرمانی پرسپولیس و درخشش چهره های جوان در این تیم. ظاهرا ما پولی برای خرید ستاره نداریم.
    • سرور IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      بازیکنای معمولی و ضعیف مثل اسدی و شیری باید از تیم کنار گذاشته بشن تیم رو به گند کشیدن بسه دیگه چقدر بهشون فرصت بدیم
  • غریب اشنا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    باسلام دوستان چرا از روزی که بایا مسعود رفت پول و امتیازو جام پر کشید از تیم همیشه قهرمان پس باید بگویم بابا مسعود رالولو خورد پول پر جام پر امتیاز مفت پر پس جام ها همش پر باور کنید که چقدر زمان سلطانی فر درعشق و پول جام و امتیاز بودین ازتمام تیم پیروزی معذرت میخواهم به بخشید با تشکر از خبر ورزشی
    • کیسه بیمغز IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      دقیقا مثله الان شماکه پاپاسجادی امتیازهای معیشتی واستون واریزمیکنه 😂😂
    • م IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      چطور وقتی بابا مسعود بود مدیر عامل نالایق فرستاد پرسپولیس هشتا بدهی آورد!!!؟؟؟؟ چطور وقتی بابا مسعود بود مدیر عامل خوبی مثل آجورلو رو گذاشت؟؟؟
  • پیروزی قهرمان باشگاهای آسیا در رویا IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    بعده بابا هیچ چیزی دوس داشتنی نیست..یادمه یه تیمی میگفت،ما تو زمین حرفامونو میزنیم،چی شد پ؟ تازه هنوز به ده درصد مشکلات این پنج ساله استقلال نرسیدید.یادتونه استقلال صدر بود،بازی با پیکان ووریا میومد کنار زمین میگفت تعویض ها کی و چجوری باشن؟یادتونه قایدی و بازیکنا چطو تو زمین تمرین شیشه خورده و سنگ جمع میکردن؟؟تا استقلال میگفت فلان مشکل همی شما میگفتید تو زمین حرف بزنید،خب الانم تو زمبن حرف بزنید.راستی اینکه بعده پنج سال صدا اعتراضتون در اومده دلیلش چیه؟سلطانی فر گل نمیزنه که نه؟
  • ‌کیسه کش. IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    ببین کیسه ها به چه درجه ای رسیدیم که اگه جام نگیریم تعجب میکنن .فولادشماراهم زد یک.گل فولاداتفاقی بودتوپ به سربازیکن خورد.دو.پرسپولیس باسرطانی بنام شیری ده نفره شدمتخصص فینال ها.سه.یحیی اگه مربی نبودباذوب اهن جام نمیگرف.۴مامث کیسه امتیازوپنالتی معیشتی نداریم دقیقا بالعکس.۵.اگه نصف پولی که برای بازیکنهای کیسه گرفتن فقط مغانلووسروش جذب میشد الان همه کیسه ها توغاربودن الانم خواهشا حمایت کنین..فولادفوتبال بازی نکردفقط وقت کشی ضدفوتبال خوش شانس.بودواقای عبدی نبایداون موقعیتوخراب میکرد.مطهری یحیی خوبن
    • پسر کوهستان IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      به ۵ سال قبل برگرد نگاه کن یاد بود بابا مسعود شمعی روشن کن
    • جعفر IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      یک.به امتیازی که بدون بازی گرفتید چی میگید یا بدون بازی بهتون جام میدادن دو.همون مغانلو رو هم وزیر از طریق سرمایه اسپانسر سرورت واستون جذب کرد سه.یتیمی بهتون فشار آورده چهار. بد عادت شدید و بدون حمایت حکومت هیچی نیستید مثل قبل از سطانی‌خر که هیچی نبودید پنج.برو جدول امتیازات بدون احتساب خطاهای داوری رو نگاه کن میبینی استقلال سرورته و در آخر گریه نکن عزیزم به مسابقه در شرایط برابر عادت کن هرچند هنوز هم دارن بدهی‌هاتون رو از طریق جمع‌آوری صندوق صدقات پرداخت میکنن و تحت پوشش کمیته امداد در اومدید
    • خطاب به جعفر IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      قبل از سلطانی‌فر؛ پرسپولیس با 20 سال قدمت کم‌تر 9 جام و استقلال 8 جام 😂 پاک از نظر شما چیزیه که به سودتون باشه. مثل بازی با 2 توپ و 12 بازیکن و مصونیت از هرگونه اخطار! گلات تا ابد برای شما یادآور دوران خفت‌بارتونه و مهر ننگین به پیشونی‌تون خورده. لطفا مغزت رو البته اگه داری به کار بنداز و توضیح بده که چه‌طور در تاریخ 20 ساله لیگ برتر فقط 3 جام گرفتید که هر 3 هم در دوران احمدی‌نژاد و روزهای سیاه پرسپولیس بوده؟ چرا در تاریخ 76 ساله‌تون یک دبل خشک و خالی ندارید؟! توضیح بده که چه‌طور تیمی که در طول 68 سال 5 بار قهرمان شده بوده، در 8 سال احمدی‌نژاد تونسته 3 بار قهرمان شه؟ اگه قرار به بابا داشتن بوده باشه، شما به همه مقدم‌ترید.
    • ماتا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      داداش الانم این کیسه کشا جامی نگرفتن. تنها قهرمان نیم فصل شدن . اونم با کمک داور و و و
  • بهمن حسین پور JP ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    مهدی شیری ازهمان ابتدای اومدنش خیلی برای تیم مفیدنبود اساسن شایسته پرسپولیس نیود اشتباهات احمقانه اش هم بدترش کرد دوسال اضافه موند و آبروی خودشو بیشتربرد
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    این حرفاچیه بهترین بازیوکردی شیری ماازت رازی هستیم باخت اصلاربتی به اخراج اون نداشت ترکیب اولی بعدبودیحیئ بایدتمرکز کند
  • تتلیتی وحشتناک‌ باهوش IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    عاقبت خود شیرینی برای لنگیا ! مهدی شیری زمانی که در پیکان بازی می کرد بازی قبل با لنگیا عمدا خودش را محروم کرد تا جلوی لنگ بازی نکنه
  • بهنام IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    این بازیکن سابق قشقایی هست که مقابل پرسپولیس بازی کرد هواداران پرسپولیس میخواستن ازش انتقام بگیرن خخ
  • ساجده IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    نباید ما اونقدر شیری رو تحت فشار قرار بدیم اون بازیکن خوبیه ولی یک بدشانسه بعد هم واقعا بعضی جاها حرکات بسیار عالی رو از خودش به نمایش گذاشته . ما داریم میگیم بازی جوانمردانه ایا درسته که بری صفحه اینستاش و فحش و..... بدیم ما باید از تیم و بازیکنان حمایت کنیم و جلو کیسه و شله زرد ها هم کم نیا ریم حمایت یادتون نره مخصوصا از بازیکنان جوان تا انگیزه بگیرن نه که امیدشون هم از دست بدن انشالله هم بریم برای قهرمانی پرسپولیس
  • پرسپولیس سرور IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اینقدرجام تواین چندسال گرفتیم که حالاحالاهاشماخوابشوببینین پنج تاجام پشت سرهم بگیرین اصلاولش کن باریدم تواستقلال
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    دوران بزن در رو تمام شده اون روزایی که به هر طریقی بود به دستور سلطانی خر استقال رو متلاشی میکردن داورا همه جوره در خدمت لنگ بودن بازیهای تیمهای دیگه رو قشنگ مهندسی میکردن تا لنگ بیا بالا بدون بازی جام میدادن و کلی کثافت کاری دیگه که اظهر من الشمس بود انجام دادن تا چندتا جام به جای بطری اب معدنی تو ویترین طویله عبده بزارن همه چی گل و بلبل بود الان که لنگ داره برمیگرده به جایگاه واقعیش صداشون در اومده لنگیا کم کم عادت میکنید به تیم واقعی تون شما بدون بابا مسعود هیچی نیستید اتوبوس تیم ملی چه خبر
    • علی عقل داری؟ DE ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      بابا فقط احمدی‌نژاد که 3 جام از 8 جام کل تاریخ 76 ساله‌تون و از قضا تنها جام‌های لیگ‌برتری‌تون رو مدیون اون دوره 8 ساله‌اید 🤣 بعد از رفتن احمدی‌نژاد استقلال دیگه رنگ جام ندید! 10 سال! حالا سجادی پا جای پای اون گذاشته چون خوب می‌دونه شورش آخر فصل رم‌کرده‌های این تیم رو نمی‌شه جمع کرد و مصلحت اینه که زوری یه جام بهش بده! اگه پرسپولیس تو قهرمانی لیگ گلات و تو سوپرکاپ پوکر کرد و استقلالی که تا به حال یک دبل نداشته و نهایت شعورش سوبله چوبله جعلی بود رو از بیخ و بن سوزوند و سال آخر از شدت سوزش دو تیم اعتراض کردن، استقلال ب بسم‌الله صدای همه رو با فوتبال پاکش درآورده! می‌گید پاک یاد خداحافظی باشکوه جک تری دی می‌افتم و اشک توی چشم‌هام جمع می‌شه 🥺 بله پاک یعنی امتیازات معیشتی، یعنی 2 توپ و 12 بازیکن، یعنی مصونیت، یعنی جعل، یعنی پوووول و پنجره‌ای که هیچوقت براتون بسته نشده در حالی که پرسپولیس نیمی از این 5 سال رو با پنجره بسته سر کرده. ناگفته نمونه، اگه قانون مزخرف تفاضل گل و باب‌اسفنجی نفوذی نبود، ما الآن پی هال‌هتریک بودیم که البته از مغز شما فهمیدن‌ش برنمیاد :)
  • رضا US ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    خدمت اون کیسه کشایه دوچرخه سوار که جوگیرشدن عارضم پرسپولیس به کوری چشمان شماازپانمیفته هنوزکه جام نگرفتین اینجوری جوگیرشدین شماکه یابارای کمیته انظباطی امتیازمیگیریدیاباکمک داوربازی پس زیادی جوگیرنشین تیم مدعی بهترین دفاع دیروز۳بارتیرکش لرزید🤣🤣🤣
  • sepahan IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    ببخشید شما خودت بهترین افتخارات این بوده با قشقایی پرسپولیس روبردید اگرنه هیچ افتخارفوتبالی نداشتی
  • بازنشسته US ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    مشگل پرسپولیس یحیی هستش نمیتونه از بازیکنان خوب استفاده کنددربازی بافولاد در نیمه دوم باآمدن عالیشاه پرسپولیس هجومی ترشدوروان تربازی میکردولی عالیشاه رادر20دقیقه آخرآوردگل محمدی بازی خوانی نداردتاریخ مصرفش تمام شدپرسپولیس مربی باکلاس میخوادآقایان پرسپولیسی بزرگوارباوربفرماییداگر۱۰درصدقراردادگل محمدی رابه درخشان میدادندپرسپولیس اینطور بدبازی نمیکردپرسپولیس توان نداردانگاربدن سازی نمیکنند یک لشگردوروبرش آدم هستش یکی نیست بگویدبازیکن یک سانت درست حسابی نمیکند تاریخ مصرف گل محمدی تمام شددرحدواندازه پرسپولیس نیست شایدبروددرباشگاه دیگرجواب بدهدامادرپرسپولیس موفق نمیشودقهرکردنش فراربه جلوهستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی