نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کرونا بهانه‌ای برای تأیید صلاحیت کاندیدای خاص/ تماس تلفنی به هیئت‌ها مجمع را لغو کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسکتبالی‌ها برای برگزاری مجمع ریاست فدراسیون بسکتبال هت تریک کردند.

پیش از این روز ۱۹ دی ماه برای تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال اعلام شده بود که بدلیل نامشخص بودن تایید صلاحیتها این زمان به ۲۰ بهمن ماه موکول شد و حالا منصور اردستانی، دبیر مجمع از تعویق آن بدلیل پیک ششم کرونا و تقاضای تعداد قابل توجهی از اعضای مجمع (بیش از یک سوم اعضا) و بنا به هماهنگی‌های بعمل آمده با وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

 دیروز شایعه شد که فریدون رئیسی رئیس کمیته امور استانها در تماس با هیئت‌ها درخواست کرده که کرونا را بهانه ای برای به تعویق انداختن مجمع قرار دهند تا کاندیدای مورد نظر تایید صلاحیت بگیرد!

خود رئیسی در مورد این شنیده‌ها می‌گوید: «نه بابا، من چه کاره هستم که چنین چیزی را از روسا بخواهم؟ خوشبختانه روسای ما همه عاقل و بالغ هستند و نیازی به مشورت من هم ندارند. متاسفانه آمار کرونا هر روز دارد بیشتر می‌شود و به هزار نفر در روز رسیده و تعداد فوتی‌ها هم سه رقمی شده است. شما باید به هیئت‌ها هم حق بدهید که استرس داشته باشند. به هر حال جان آدم‌ها از هر چیزی مهم‌تر است.»

مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون نیز این شایعه را رد می‌کند: «با من تماسی گرفته نشد و در این خصوص باید دبیر مجمع بررسی کند. اما تا جایی هم که می‌دانم هیچ تلفنی مابین فدراسیون و هیئتها انجام نشده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی