ذوب آهن و باریج اسانس روی لبه تیغ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از امروز با رقابت‌ چهار تیم سایپا، ذوب‌آهن، باریج اسانس کاشان و پیکان برای کسب مقام قهرمانی در تهران آغاز می‌شود.

مسابقات این مرحله بدلیل کرونا با تعویق یک هفته ای روبرو شد و امروز در سالن فدراسیون والیبال استارت می‌خورد. در اولین مسابقه ساعت ۱۴ دو تیم سایپا و پیکان با هم مسابقه می‌دهند.

سایپایی که توانست در پایان دور مقدماتی جایگاه اول لیگ را به خود اختصاص بدهد باید دو برد از سه مسابقه را از ان خود کند تا بتواند فینالیست شود. اما پیکانی ها هم در دور برگشت نشان داده اند که تیم خوبی هستند و براحتی نمی‌توان آنها را شکست داد و در صورت کوچکترین کوتاهی سایپا فینال را از دست می‌دهد.اما در مسابقه دوم که جذابیت ان از بازی اول بیشتر است تیمهای ذوب آهن و باریج اسانس ساعت ۱۷ باهم دیدار می‌کنند.

ماحصل دور مقدماتی این دو تیم یک برد برای هر یک از آنها بوده است. ذوب اهن که تا یک قدمی‌صدرنشینی پیش رفته بود با باخت مقابل باریج اسانس رده اول را از دست داد تا برای نیمه نهایی کارش سخت تر شود.

فریبا صادقی، سرمربی تیم ذوب آهن در این باره می‌گوید:«به شخصه معتقد به برگزاری مرحله پلی‌آف به صورت رفت و برگشت هستم. چون در برگزاری به شیوه متمرکز تا حدودی شرایط برای تیم‌هایی که از مسافت دور به تهران می‌آیند با شرایط تیم‌هایی که مسافت نزدیک‌تری دارند یا در تهران مستقر هستند، یکسان نیست.

در هر صورت این تصمیمی‌است که گرفته شده و ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.اما هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن مجبوریم هر تیمی‌که در مسیر اول شدن ما قرار دارد شکست دهیم.»

اما فاطمه شعبان خمسه ،سرمربی باریج اسانس کاشان هم بیان می‌کند:« ذوب‌آهن از تیم‌های با تجربه‌ای است که بازیکنان آن‌ها نیز هماهنگی بسیار خوبی به دلیل سال‌ها در کنار هم بودن دارند و همیشه یک پای فینال بودند. اما باتوجه به دوبازی که با ذوب‌آهن داشتیم و سابقه بازی برخی از بازیکنان تیم در ذوب‌آهن، شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم، برای شکست این تیم و رسیدن به فینال برنامه داریم.»

دوبازی دیگر این مرحله رزهای ۲۳ و ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی