نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش فوری بیرانوند به اقدام یک پرسپولیسی/ چه کسی دستور بیانیه علیه گلر ملی‌پوش را داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند گلر سابق پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر فعلی این تیم را در اینستاگرام آنفالو کرد.

به دلیل طلب ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومانی علیرضا بیرانوند، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در روز بازی این تیم مقابل فولاد در سوپرجام بسته شد. بلافاصله بعد از پایان بازی باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای تند علیه گلر سابق خود، بیرانوند را متهم به حاشیه‌سازی قبل از دیدار مقابل فولاد کرد. بیرانوند هم بعد از بیانیه جواب تندی به مدیران پرسپولیس داد و از خودش دفاع کرد.

هرچند بعد از چند روز مشکل بیرانوند و باشگاه پرسپولیس حل و علیرضا موفق شد بخشی از طلب خود را دریافت کند، اما در این بین یک اتفاق حاشیه‌ای هم افتاد و بیرانوند در اینستاگرام افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس را آنفالو کرد. اما پشت پرده این اتفاق چیست و چرا بیرانوند پیروانی را آنفالو کرد؟

علیرضا که به شدت از بیانیه تند باشگاه پرسپولیس ناراحت و عصبانی بود، با پیگیری ماجرا متوجه شد که این بیانیه به دستور افشین پیروانی صادر و نوشته شده است. در واقع از دید بیرانوند، مدیر فعلی پرسپولیس به مسئولان این باشگاه دستور داده تا علیه بیرانوند بیانیه ای تند تنظیم کنند و آن را روی خروجی سایت باشگاه قرار دهند. همین موضوع باعث شد تا بیرانوند بلافاصله پیروانی را در اینستاگرام آنفالو کند و بعد از آن هم پیروانی این کار را در قبال علیرضا انجام داد تا اختلاف این دو علنی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر از مشهد DE ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    توی قضیه پرسپولیس با بیرانوند، حق با علیرضا بیرانوند بود. من خودم حامی پرسپولیس ام. توی قضیه پیروانی و بیرانوند، باز هم حق با علیرضا بیرانوند هستش. مدیران پرسپولیس، از جمله همین پیروانی، اشتباه کردن.
    • شپر IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      واقعافک نمی کردم این کار پیروانی باشه،تعصبی که باعث بشه حق بچه های خودمونو پایمال کنیم هم بی ارزشه هم باعث ایجاد حاشیه میشه،بهتره الان که مشکل بيرو حل شده بهتره کیسه ورزشی هم کشششششش نده.
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    تیمی که مدیرش خاله افشین هوچی گر و سلیطه باشه و دستور بیانیه و سیاهه و عریضه بده یه پول سیاه هم ارزش نداره...
  • سعید IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    همه مردم این افشین شارلاتان رو میشناسن یارو پولشو خواسته اینم میخواست با شارلاتان بازی نده
  • پرسپولیس زلزله IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    آقای پیروانی بخدا مکتب ما پرسپولیسا این نیست دست از حاشیه وسیاست بازی بردار هر روز با یک نفر سرجنگ میذاری یروز به بازیکنو مربیو مدیرو هوادار تیم رقیب یروز به مدیرای سپاهان یادمون نمیاد این چیزارو از خودبین محترم وبزرگ دیده باشیم بابا شما فقط سرپرستی مدیرباشگاه نیستی که دستور بیانیه میدی تمرکزت به تیم باشه لطفا
    • ×÷ IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      فعلا ک هس:^^^^^
  • مهدی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    جناب آقای پیروانی احترامت برای ماپرسپولیس هاواجب هست لطفاخودتو به حاشیه دامن نزنید حق بابیرانوندهست برا تیمون زحمت کشیده زن وبچه داره.توازحق خودت بگذر مفتی چندسال برای پرسپولیس سرپرست شو
  • fdv, IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    درویش مهره سجادی کیسه کش هست برای نابودی ارتش سرخ.چرا اینهمه تیم حاشیه داره مگه تیم صاحب نداره
  • نجمه اصولی نژاد IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    زنده باد ایران و ایرانی ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی