نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجره پرسپولیس نمادی از بدبختی‌های فوتبال ایران و انتخاب‌های غلط
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجره پرسپولیس که چپ و راست بسته می‌شود نمادی است از کلکسیون بدبختی‌های فوتبال ایران و کلکسیون انتخابات غلط که توسط مسئولان ورزش انجام می‌شده و می‌شود.

فرهاد اشراقی؛ دقیقاً مشخص نیست مدیران سابق باشگاه پرسپولیس چه کار می‌کردند که روزهای زوج پنجره پرسپولیس بسته می‌شود و روزهای فرد دوباره باز می‌شود. هنوز نسیمی که بابت باز شدن پنجره سر ماجرای بیرانوند وزیدن گرفته بود به صورت هواداران پرسپولیس نخورده بود که دوباره امروز خبر رسید پنجره پرسپولیس برای چندمین بار بسته شده است! این بار پای چهار شکایت داخلی در میان است که به سال‌ها قبل بر می‌گردد و واقعاً کسی نمی‌داند چرا مدیران پرسپولیس همان زمان با شاکیان تسویه حساب نکرده و رضایت آنها را نگرفتند که کار به اینجا کشیده شود.

پنجره پرسپولیس که چپ و راست بسته می‌شود نمادی است از کلکسیون بدبختی‌های فوتبال ایران و کلکسیون انتخابات غلط که توسط مسئولان ورزش انجام می‌شده و می‌شود. وقتی مدیرانی که لیاقت مدیریت ندارند روی صندلی‌های بزرگ می‌نشینند خروجی کارشان همین پنجره‌های بسته می‌شود و اینکه هر لحظه باید منتظر باشیم تا بعد از باز شدن یک پنجره، نوبت بسته شدن پنجره دیگری فرابرسد. همین حالا استقلالی‌ها منتظره ششم اسفند و اعلام حکم استراماچونی هستند که به احتمال بسیار زیاد آن جا شکست می‌خورند و داستان‌های پرسپولیس برای این تیم تکرار می‌شود اگر رضا درویش همین امروز هم طلب هر ۴ شاکی جدید پرسپولیس را پرداخت کند، فردا صبح چهار نفر دیگر شکایت می‌کنند و دوباره پنجره را می‌بندند در این شرایط اینکه ما فکر کنیم مثلاً با رفتن عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال همه مشکلات حل می‌شود، همان قدر احمقانه است که فکر کنیم مثلاً درویش می‌تواند تمام مشکلات پرسپولیس را یک تنه حل کند و این تیم را در مسیر حرفه‌ای قرار دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    این قصه سر دراز دارد....مدیریت پر آشوب این دو‌تیم‌ که همچنان تبعات عملکرد ضعیفشون ادامه دارد..اگر تو انتخاب مدیران این دو باشگاه دقت و وسواس بیشتری به خرج میدادن الان شاهد چنین وضع بی ثبات و آشفته‌ای نبودیم، اصلا کاش پنجره این دو تیم رو یه کم روغن کاری کنند لولاهاش هرز نشه😂 یا اصلا در و پنجره این دو باشگاه رو بردارن، چه کاریه آخه دائم باز و بسته بشه تن و بدن هواداران بلرزه😂
  • سیدرضا IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    بعداز اینکه جناب اشراقی در سرمقاله خبرورزشی پنجشنبه همه جوره استقلال و شاه فرهاد مجیدیو مورد نوازش قرار دادو سیستمی که شاه فرهاد تیم مارو با اون صدر نشبن کرده مورد نقد قرار داد حالا دلسوز قرمزا شده . خوب اسمتونم بزارین خبر قرمز خوشبختانه میبینم اکثر پستها دیگه خبری از کامنت آبیا نیست و بدرستی دیگه خبر قرمز نمیخونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی