دیدار جنجالی برزیل - آرژانتین تکرار می‌شود/ جریمه در انتظار فدراسیون‌ها
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که دیدار تیم‌های برزیل و آرژانتین تکرار خواهد شد.

بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل که قرار بود روز ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در دور هشتم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در خاک برزیل برگزار شود، به دلیل دخالت پلیس برزیل برای دستگیری چند بازیکن آرژانتین پس از ۵ دقیقه به حالت تعلیق درآمد.

در همان زمان عنوان شد که سه بازیکن تیم ملی آرژانتین به نام‌های امیلیانو مارتینس، کریستین رومرو و جووانی لوسلسو با وجود کسب جواز حضور در این بازی به دلیل ارائه مدارک جعلی برای کسب مجوز ورود به خاک برزیل به دردسر افتاده‌اند.

همچنین این سه نفر به علاوه امیلیانو بوئندیا یکی از بازیکنان ذخیره آلبی‌سلسته به دروغ گفته‌اند که مدت قرنطینه اجباری برای ورود به برزیل را سپری کرده‌اند. به همین دلیل هم بازی در دقیقه ۵ متوقف شد، چرا که گروهی از افسران پلیس و مقامات بهداشت برزیل وارد زمین بازی شدند.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پس از گذشت بیش از ۴ ماه از آن اتفاقات، رای خود را پیرامون این مسابقه اعلام کرد. بر اساس اعلام فیفا، این بازی در زمان و مکانی که توسط این نهاد بین‌المللی مشخص می‌شود، تکرار خواهد شد.

همچنین فدراسیون فوتبال برزیل به پرداخت ۵۰۰ هزار فرانک و فدراسیون فوتبال آرژانتین به پرداخت ۲۰۰ هزار فرانک محکوم شدند. این دو فدراسیون باید هر کدام ۵۰ هزار فرانک دیگر نیز به دلیل لغو مسابقه بپردازند.

در بخش دیگری از حکم فیفا آمده است که امیلیانو مارتینس، کریستین رومرو و جووانی لوسلسو و امیلیانو بوئندیا هر کدام ۲ جلسه از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی