نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قول وزیر ورزش و وجوانان به ملی‌پوشان بسکتبال/ سجادی برای موفقیت تیم ملی ابراز امیدواری کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی پوشان بسکتبال، برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

حمید سجادی در دیدار با ملی پوشان تیم بسکتبال ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار بسکتبالیست‌ها گفت: ما در کنار شما، سرپرست فدراسیون و کادر فنی هستیم و از لحاظ مالی و معنوی حامیتان خواهیم بود و امیدوارم مسابقات و میزبانی‌ها را به خوبی پشت سر بگذارید.

وی در خصوص حضور تماشاچیان در مسابقات گفت: حضور تماشاچی در مسابقات بسیارخوب و پرانرژی است ما همه تلاش خود را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد ولی با توجه به شرایط کرونا این تصمیمی است که باید ستاد مبارزه با کرونا با توجه به استاندارها اتخاذ کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم که با تلاش شما شاهد موفقیت‌تان در بازی‌های آسیایی چین که از نوزدهم شهریور آغاز می‌شوند، باشیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که کشورهای شرکت کننده تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنند و شما ۶ ماه فرصت دارید که به لحاظ آمادگی فنی خود را بهبود ببخشید.

حمید سجادی افزود: ما نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، آنگونه که شایسته نام ورزش ایران است ادای دین کنیم.

وی در ادامه سخنانش کادرفنی ایران را از بهترین‌ها دانست و تلاش‌های آن‌ها را مورد تقدیر قرار داد.

وزیر ورزش وجوانان در پایان ضمن تاکید بر حمایت از ورزشکاران گفت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار شماست. به ما و مسوولان فدراسیون اعتماد داشته باشید. ما تلاش خود را برای فراغ خاطر شما انجام خواهیم داد، شما تلاش کنید که به خوبی تمرین کنید و با بهترین تمرین، استراحت و تمرکز بتوانید به نتایج مطلوب دست یابید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی