صادق درودگر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ که به نظر می‌رسد از همه چیز در فوتبال خبر دارد، پیش بینی غلطی از روند استیضاح عزیزی خادم داشت.

صادق درودگر از جمله افرادی بود که هفته گذشته در واکنش به اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، پیش بینی کرد اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و عزیزی خادم در این مجموعه باقی خواهد ماند.

او حتی در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد بهاروند و مهرعلی حق شرکت در جلسه بررسی عزل عزیزی خادم را دارند اما با اعلام رسمی AFC مشخص شد حضور آنها در هیئت رئیسه خلاف مقررات است و آنها حق شرکت در این نشست را ندارند.

اظهارات صادق درودگر در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفت تا نام او در کنار مجری فوتبال برتر به عنوان بازنده‌های بزرگ قصه عزل قرار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    دروغگر لنگی هم باید محاکمه بشه. فدراسیون فوتبال باید از وجود تفاله های دوران سلطانی فر پاک بشه تا فوتبال پاک رو ببینیم
    • تاجی اصیل ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      به نظر میرسه دارن فدراسیون رواز لجنزاری که بابا مسعود درست کرده بود ، بیرون میکشن ولی باید ریشه این لجنزار رو که نمونه واضحش همین آقا و امثال این ایشون هست هم بخشکونن و اسناد تخلفات و بخور بخورهای این آقا رو هم منتشر کنن تا مردم متوجه بشن چه خبر بوده توی فدراسیون و یکی مثل همین آقا چقدر و چجوری از بیت المال پول مفت بهش رسیده!!! اینها ته مونده باند فاسد بابا مسعود هستن که با رفتنشون به دَرَک، فدراسیون یه نفس تازه میکشه!!!چندین ده ساله که درودگرها و بهاروندها به ریاست بابا مسعود فدراسیون رو کردن ملک شخصی پدریشون و هر کاری که دلشون خواسته انجام دادن و بوی لجن از فدراسیون کل منطقه سئول رو گرفته که با رفتن این زالو ها میشه به آینده فدراسیون امیدوار بود...
  • Mahdi IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    مافیای چندین ساله ،درودگر و عابدینی هم باید محاکمه شوند .
  • کیارش US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    یکی از فاسدترین و ناکارامدترین مدیران ورزشی که جز ناکامی و مصیبت و دردسر چیزی برای فوتبال نیاورد امیدوارم‌روزی اسناد مالی این اقایان روشن بشه هواداران فوتبال تورو به تیم هاتون هوشیارتر باشین انقدر فساد فوتبالو در حد تیم های باشگاهیتون پایین نیارین این شیوه اقایونه که با کوچک نشان دادن کار خودشون و تقلیل دادن کماکان بمانن امیدوارم روزی تمام‌این پشت پرده ها معلوم بشه
  • تاج IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    آقای درودگر شاهکار آقای دادکان رییس فدراسیون سابق فوتبال شما هم باید تشریف ببرید
  • سعید IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    برکناری عزیزی خادم پشت پرده سیاسی دارد وگرنه صعود زودهنگام تیم ملی که ۹۰درصد حذف شده بود پاداشش برکناری نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی