نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
اللهیار صیادمنش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه آلمانی به غیبت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی انگلیس در بازی‌های اخیر این تیم واکنش نشان داد.

رسانه آلمانی گازته فوتبول با اشاره به این که آجون ایلیجالی مالک هال سیتی از اللهیار صیادمنش با عنوان محمد صلاح جدید نام می‌برد، به بازی نکردن او در دیدارهای اخیر این تیم واکنش نشان داد و این پرسش را مطرح کرد که چرا این بازیکن ایرانی بازی نمی‌کند؟

در این گزارش آمده است، آجون ایلیجالی تهیه کننده تلویزیون ترکیه پس از خرید هال سیتی در لیگ چمپیونشیپ انگلیس، امید زیادی به باشگاه جدید خود دارد. این در مورد خریدهای جدید او نیز صدق می‌کند. این مالک ۵۲ ساله، حتی اللهیار صیادمنش، بازیکن ۲۰ ساله قرضی فنرباغچه را محمد صلاح جدید توصیف کرد.

ایلیجالی گفت: بازیکنی در حال حاضر اینجا است و آن شخص اللهیار صیادمنش است. من کاملاً به اللهیار ایمان دارم. او می‌تواند صلاح جدید شود.

اما اگر انتظارات از مهاجم ۲۰ ساله اینقدر زیاد است، چرا این بازیکن ایرانی در دو بازی گذشته حضور نداشته است؟ صیادمنش پس از اولین بازی پنج دقیقه‌ای خود در چمپیونشیپ مقابل پرستون نورث اند و حضور ۲۵ دقیقه‌ای مقابل دربی کانتی، مقابل فولام و شفیلد یونایتد در ترکیب هال سیتی قرار نگرفت.

صیادمنش به طور رسمی در لیست مصدومان هال سیتی قرار نگرفته است، اما آن طور که شوتا آرولادزه سرمربی تیم توضیح داد، این بازیکن که ۴ بار برای تیم ملی ایران بازی کرده، مصدوم شده است. البته در این مورد احتمالا به اندازه کافی اطلاع رسانی نشده است. این مربی گرجستانی قصد دارد پس از بهبود کامل به صیادمنش فرصت بازی بیشتری بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی