نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چند تیم برای زمین زدن استقلال بسیج شده‌اند/ خیلی‌های دیگر سرباز هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال مدعی است، چند تیم بسیج شده‌اند تا این تیم را زمین بزنند.

سیدحسین حسینی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و فاصله‌مان را در صدر جدول با حریفان بیشتر کنیم. ما امروز پیروز شدیم، ولی واقعاً ناراحت هستیم. مگر می‌شود قبل از بازی دو بازیکن‌مان را اینگونه از ما بگیرند؟ البته ما به این قضایا عادت کردیم. دوباره صدر رفتیم و فاصله‌ها زیاد شد. حس می‌کنیم دست‌های پشت پرده بود که دو بازیکن را در این مقطع از فصل از ما بگیرند. درست است که سربازی برای همه است، ولی اینکه نقل‌وانتقالات تمام شده و کسانی که بهترین بازیکنان استقلال هستند، باید در این شرایط کجا بروند؟!

وی افزود: برای بازیکنان و کادر فنی فجر ارزش زیادی قائلم، ولی مدیران فجر در پشت پرده خیلی نقش داشتند که این دو نفر بازی نکنند. بازیکن اگر بخواهد به فجر برود، رغبت کافی برای بازی در این تیم را ندارد. بهتر بود که فجری‌ها با شیوه درستی بازیکن سرباز بگیرند. ما حس می‌کنیم استقلال به صدر رسیده است و چند تیم بسیج شده‌اند که تیم ما را زمین بزنند.

دروازه‌بان استقلال درباره موضوع معافیت وحید امیری بازیکن پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم اسم بازیکن خاصی را بیاورم، اما امیدوارم که برای بقیه بازیکنان سرباز در تیم‌های دیگر نیز همین‌گونه حساسیت وجود داشته باشد. مسلماً با این قانونی که گذاشته‌اند، خیلی‌های دیگر سرباز هستند.  متأسفانه دست روی این دو بازیکن ما گذاشتند. امیدوارم حساسیت روی سایر بازیکنان نیز باشد.

حسینی در پاسخ به این پرسش که «چرا درباره سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند این اتفاقات در چند ماه اخیر افتاد؟»، حسینی اظهار داشت: در این چند سال هر وقت خواستیم ما به موفقیت برسیم، یک اتفاقاتی افتاد که تیم ما را به‌هم بریزند. برای خودمان تعجب‌آور بود که روی این دو بازیکن زوم هستند. نمی‌خواهیم بی‌قانونی کنیم و آنها باید به سربازی بروند، ولی این سه ماه تا آخر فصل را کنار ما باشند، سپس در نقل‌وانتقالات به تیم‌های دیگر بروند. فکر نمی‌کنم در این سه ماه هم مشکل خاصی پیش بیاید. سربازی همان دو سال است و فکر می‌کنم اگر از اول فصل بروند، مشکلی هم پیش نمی‌آید.

وی عنوان کرد: باید به فکر آینده بازیکن هم باشیم. بازیکنی که ملی‌پوش است، الان نمی‌تواند به تیم فجر برود، چون فجر در لیگ برتر است و باید به ملوان برود. بالاخره در آینده فوتبالش هم به لحاظ فوتبالی و هم مالی تأثیرگذار است. امیدوارم قانونی باشد که نه بازیکن ضرر کند و نه تیم‌هایی که سرباز می‌گیرند.

حسینی درباره شرایط وریا غفوری گفت: نمی‌خواهم صحبت خاصی کنم. یک بحثی پیش آمده است و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته بشود تا به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این بازیکن حرف زده است، گفت: سعی کردیم موضوع به شکلی جمع شود که حاشیه درست نشود و به روندمان ادامه بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین نصرتی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    وحید امیری به طور قطع معافیت غیر قانونی گرفته و باید بره سربازی
    • آنتی کیسه IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      بشین تا بره به طور قطع
  • !!! DE ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    لیگ برتر دورهمی استقلال است. چاقو دسته خودش را نمیبرد شما هم ادرس غلط نده بالاخره هوچیگری جواب داد تا بعد تز یک دهه بتون یه جام بدن. پاکِ پاک.
  • سیناپس IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    برادر من هم چون نیمه دوم سال به دنیا اومده بود و سال اول کنکورش رو خراب کرد مجبور شد بره سربازی!!! برای اونم کاش ۶ ماه فرصت میدادن چون شاگرد اول مدرسشون بود و این چند ماه کل زندگیش رو عوض کرد...
  • ایمون زاید IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    داداش شما پیگیری کن همه برن سربازی ،ما هم پشتیبانی میکنیم ،نباید هیچکس از سربازی فرار کنه حتی جلالی ،هشدار میدم که اسمش دراومده اگه بازی کنه ،بازی ۳ بر صفر میشه ،شما لیست سربازها رو بده کاریت نباشه ،یا اصلا این کار رو نکن ،بزار سربازها بازی کنن بعد اطلاعاتش رو بفروش تا بازیهاشون ۳ بر صفر بشه ،انقده خوبه ،انقده حال میده
    • محمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      بشرطی که سالها استفاده غیرقانونی از سربازها هم در جام های اسنپی لحاظ شود
  • 6 IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    دوباره بردن و لاف زنيشون شروع شد. تو گريه نكن باقيش با مديران معيشتي بگير كيسه خخخخخخخخ
    • امیر IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      چرا لاف مگه همین بازی دیروز توپ هند رو داور گل حساب نکرد ؟!! بعدشم رضاییان رامین مگه بخاطر سربازی وقتیکه برای اردوی تیم ملی از ایران خارج شد بخاطر نرفتن سربازی نرفت یک کشور دیگه چی شد ؟ همین امیری مشکل پزشکی داره میگه میشه کسی سالم نباشه بعدشم در رده ملی بازی کنه و....
  • علی اکبر IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    گریه و زاری برای فردای قهرمان لیگ نشدن داره داغ میشه..
  • شهرام IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    آخه پسر:چرا ماله روپشت ورو گرفتی؟!؟!مگه مدیران استیقلال ازقبل خبرنداشتن؟؟!ها؟خب اول فصل 1فکری میکردن..به امید دروزدن قانون اومدین.امانشد%تعریف درستش اینه..آره گلم.
  • امیرعلی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    آفرین بر این فوتبال استقلال پا ک پاک. کاش تو لیگ آسیا همین طوری بود تا حالا همه جام ها آسیا را می‌گرفت ولی فرهاد مجیدی فعلا میخواهد جام رابیگرد پاک کاش همه تیم های تراکتور و پدیده هم استقلال پاک فوتبال بازی میکردن
  • لنگی دنگی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    سوختت بعضی از تیم ها اینکه دستشون و توانشون به یه تیم که بهتر از خودشون هست واقعا دیدنی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی