برنامه‌های آشپزی هم در مورد استقلال حرف می‌زنند/ چرا وقتی می‌بریم می‌گویند بد بازی می‌کنیم؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: آیا تیم ما خوبی ندارد که تمام برنامه‌ها و سایت‌ها فقط بحث سربازی مرادمند و یزدانی را پیگیری می‌کنند.

روزبه چشمی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی در مورد وضعیت اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند اظهار داشت: ابتدا این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. بحث مربوط به یزدانی و مردامند هم کلی است و همه ما ناراحت هستیم. باشگاه استقلال برای این دو بازیکن که این همه زحمت کشیده به این جایگاه رسیده و ملی‌پوش شده‌اند درخواست قانونی ارائه داد اما آنها اکنون در این سند باید به خدمت بروند.

وی افزود: هیچ وقت نگفتیم مرادمند و یزدانی به خدمت نروند یا خودمان به سربازی نمی‌رویم یا نخواهیم رفت. همه باید خدمت سربازی را انجام بدهند اما اگر سه ماه خدمت این دو بازیکن تا پایان لیگ به تعویق بیفتد اتفاقی نخواهد افتاد.

مدافع استقلال تصریح کرد: باشگاه ما طبق قانون درخواست‌هایی ارائه کرده و کاری فراقانونی انجام نمی‌دهیم. قانون هم جواب می‌دهد. تنها مشکل من با افرادی است که هیچ ارتباطی با این موضوع ندارند.  چرا برخی شبکه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، سایت‌ها و روزنامه‌ها تا این سنگ این موضوع را به سینه می‌زنید که مردامند و یزدانی باید امروز به سربازی بروند یا دیروز به سربازی می‌رفتند. برخی رقیبان که ماجرای گل‌گهر هم به آنها مربوط نبود مانند آن موضوع در قضیه اعزام به خدمت مرادمند و یزدانی هم دخالت کردند. الان هم آن داستان است.

چشمی ادامه داد: صبح تا شب شبکه‌های تلویزیونی و برخی رسانه‌ها می‌گویند مردامند و یزدانی دو ساعت دیر به خدمت رفتند یا چهار ساعت قبل باید می‌رفتند، غیبت خوردند و ... چه اصراری به این موضوع دارید؟ 

وی در پاسخ به اظهارنظر یک خبرنگار مبنی براینکه درآمد رسانه‌ها از این راه است، عنوان کرد: چرا سر مسائل دیگر چنین بحث‌هایی نبود. از برخی اتفاقات همه ما خبر داریم اما صحبتی درباره آنها نشد. درآمد رسانه‌ها در این مسائل نیست؟ اگر شغل‌شان از این راه است این کارها را برای همه انجام بدهند اما اگر از جای دیگری خط می‌گیرند داستانش فرق می‌کند. 

بازیکن استقلال ادامه داد: دو جوان به اینجا رسیده‌اند و اکنون می‌خواهند خدمت‌شان سه ماه به تعویق بیفتد. فکر نمی‌کنم با این درخواست اتفاق خاصی بیفتد. آنها نگفته‌اند به خدمت نمی‌رویم و نمی‌توانند بگویند نمی‌رویم. هیچکس نمی‌تواند چنین حرفی بزند قانون وجود دارد و باشگاه ما هم درخواست قانونی داده است. وارد جزئیات نمی‌شوم زیرا به قول معروف خط به خط قانون را نمی‌دانم. 

چشمی در مورد اینکه چرا اکنون که استقلال در کورس قهرمانی قرار دارد چنین مسائلی مطرح شده است، توضیح داد: ۲-۳ هفته است خیلی پرفشار در مورد این موضوع بحث می‌کنند چرا رسانه‌ها به نتیجه گرفتن استقلال نمی‌پردازند؟ چرا وقتی می‌بریم می‌گویند بد بازی می‌کنیم؟ اکنون با حریفان خود اختلاف داشته و صدر جدول هستیم. بهترین خطوط را هم داریم. چرا در مورد این مسائل صحبت نمی‌شود؟ شاید در این مورد یک رسانه پنج خط نوشته باشد اما در مورد سربازی بازیکنان استقلال هر روز داستان‌های جدید درست می‌کنند. 

وی اضافه کرد: می‌روند قانون را می‌خوانند تا چیزی از آن درآورند و بگویند بازیکنان استقلال باید به سربازی بروند. باید همه را به یک چشم نگاه کرده و در کارهایی که به شما مربوط است دخالت کنید. بحث سربازی مرادمند و یزدانی بین باشگاه استقلال، سازمان نظام وظیفه و نهادهای دیگر است. چه کاره هستید که تا این حد موضوع را پیگیری می‌کنید؟ اگر این بحث تا این اندازه برای‌تان مهم است نتیجه گرفتن استقلال هم برای‌تان مهم باشد. نه فقط مجیدی بلکه تمام بازیکنان استقلال ناراحت هستند. فجرسپاسی را بردیم اما واقعاً ناراحت هستیم. از روز گذشته کولاک کردند. حتی برخی با برنامه‌های آشپزی در مورد وضعیت سربازی این دو بازیکن صحبت می‌کردند. آقایان بس است. مشخص است خط می‌گیرید تا فشار بیاورید.

مدافع استقلال تصریح کرد: ما یک بحث قانونی خواستیم و اگر قانون اجازه ندهد دنبال آن نمی‌رویم. اما درخواست‌های ما قانونی بوده و مراحلش طی شده است. اگر قانون اجازه ندهد هیچکدام از این کارها  انجام نمی‌شود. نمی‌توانیم کار غیرقانونی کنیم. شاید برخی باشگاه‌ها بتوانند غیرقانونی کار کنند اما استقلال نمی‌تواند. 

چشمی در خصوص اینکه آیا منظورش از این صحبت‌ها وحید امیری و باشگاه پرسپولیس هستند، گفت: از هیچکس اسم نمی‌برم. خیلی اتفاقات افتاده اما اسم بازیکن یا باشگاه خاصی را نمی‌برم. از این موضوع ناراحت هستیم که یکطرفه می‌تازانند و هیچ کاری به نتایج و بازیکنان خوب استقلال ندارند فقط در قیمت بد ماجرا همه ورود می‌کنند. اگر بدی است بگویید اما خوبی را هم بگویید. اما خوبی استقلال را در رسانه‌ها نمی‌بینیم. چند هفته است تیم ما نباخته و بهترین خط دفاع و حمله را دارد. من که در مورد این مسائل در رسانه‌ها مطلبی نخواندم. جای که باید کادر فنی، بازیکنان استقلال مورد تمجید قرار بگیرند خبری نیست اما به قسمت بد ماجرا همه ورود می‌کنند.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال در این فصل به قهرمانی می‌رسد، پاسخ داد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم اما اگر این داستان هم مشکلی نداشت داستان دیگری برای استقلال درست می‌کردند. می‌گفتند در داخل زمین حرف بزنید و درون زمین نتیجه بگیرید. تیم ما درون زمین نتیجه می‌گیرد و داخل آن حرف‌هایش را می‌زند اما آنهایی که چنین صحبتی می‌کنند کل داستان‌شان بیرون زمین است. شاید توان مبارزه را داخل زمین ندارید که بیرون زمین می‌روید. چرا صحبت می‌کنید که داخل زمین حرف بزنید. آن موقع ما شلوغ‌کار بودیم اما اکنون سایر باشگاه‌ها ساکت نشسته و درون زمین مبارزه می‌کنند؟

بازیکن استقلال در خصوص اطلاعیه سازمان نظام وظیفه قبل از دیدار مقابل فجرسپاسی در خصوص وضعیت اعزام به خدمت مردامند و یزدانی توضیح داد: این اطلاعیه را نخواندم و نمی‌دانم چه ساعتی صادر شد اما اگر اطلاعیه‌ای دادند به این سازمان مربوط است. شاید می‌توانست فردا بیانیه بدهد اما این موضوع به نظام وظیفه مربوط است. برخی نهادها و باشگاه‌ها که این بحث به آنها مربوط نبود خیلی شلوغ کردند اما دیگران چرا فشار می‌آورند. کار غیر قانونی انجام نمی‌دهیم. 

چشمی در مورد اینکه  آیا تیم صبای قم در زمان حضور خودش در آن باشگاه نظامی بود، عنوان کرد:‌ در آن زمان کارت پایان خدمت خود را گرفته بودم و پیگیری نکردم آیا صبا نظامی است؟ 

وی در مورد حدس خودش از این اتفاقات توضیح داد: از بعد انسانی به ماجرا نگاه می‌کنم. اینکه بازیکن ملی‌پوش که با تلاش به چنین جایگاهی رسیده اگر سربازی‌اش را سه ما به تعویق بیندازند اتفاق خاصی نمی‌افتد. وارد ریز ماجرا نمی‌شوم زیرا قانون را نمی‌دانم اما خواهش می کنم کمک کنند. اگر سربازی یزدانی و مرادمند سه ماه به تعویق بیندازند لطف بزرگی به آنها کرده‌اند و با این اتفاق دل هواداران ما هم شاد خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    گالیور چطور!!!!!!!!! فوتبال برتر یا شبکه استقلال.. هر هفته 3 ساعت محرمانه حرف می زند ..3 امتیاز گلگهر را همین برنامه برای شما کادو داد. و گرنه پاتوسی هم هم مدل بود..... کرونای محرمانه بود . یا بدسازی به موقع!!!!!!!! فدراسیون برای استقلال سنگ تمام گذاشت . بعد کمیته اخلاق گفت هر کس بیانیه بدهد محروم می شود. همین بازی داور در اورد.مثل هوادار پیکان تراکتور داور یار شما بود...جمع کنید این فوتبال نا پاک را!!!! چند تا تیم در لیگ جلوی استقلال کم کاری می کنند. اب از اب تکان نمی خورد!!!
  • .. US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    پرسپولیسیم ولی مبارکتون باش.. یحیی ازاقایی جاسوسی وپیرمردان استفاده میکنه پودری ازجوانان.. انگیزه جوانان بیشتره ومفید..
  • روزبه IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    چون هیچکس از تیمی که میخواهد با گدایی امتیاز قهرمان شود خوشش نمی آید بخصوص که به جاهای خاصی وصل باشد
  • فوتبالی DE ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تاجیا : خاری شدین تو چشم بدخواهان ؛ پس راهتون درسته ! کسانی که موفقیت تاج رو بدون خودشون نمیخوان ، کسانی که آدم خودشون نیستن ولی در قامت پیشکسوت حاشیه سازی میکنن و هر کی بدخواه تاج با اصالت هستش ؛ بسوزید ! لنگیام بیشتر بسوزن ، چون هر روز با تلاش واسه کشیدن دستی آبی ها ، نه تنها حریف نیستید ، بلکه لیاقت خودتون رو بیشتر نشون میدید که مرد رقابت جوانمردانه نیستین
    • شهرام IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      نه گل پسر؛چون هوادارپرسپولیس چندبرابر ایستیقلاله%پرسپولیسی زیاده همه جا هست گلم.اینجوری به موضوع نگاه کن.البته اینوهمه میدونن حتی شماها
    • ۹۰ DE ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      درجواب شهرام هوادارلنگ کبود ! پراید هم زیاده 😂 !!! اما هوادار لنگ اونایی هستن که تو مسابقات پیامکی با آمارسازی فردوسی پور خائن براتون قهرمانی بهمراه میاوردن و ذوق میکردین و فکر کردین تعدادتون زیاده ، اما تو بازیهایی که با بلیط گرونتر بود این تاجیا بودن که رکورددار آسیا بودن و هستن لنگی جان !ضمنا" یقینا" هوادارلنگ بودن دلیل بر اطلاع داشتن و فهمیدن فوتبال نیست ؛ پس خوشباش که دوست داری فوتبال رو😉😎
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    شما هم برنامه فنون کشتی را تو زمین فوتبال قبل گل کیسه خوب اجرا کردی خخخ چرا برای نوراللهی و عالیشاه با وجود پنجره بسته و کمبود بازیکن از نظر انسانی دو ماه یا سه ماه تعویق نیانداختند برای مرادمند و یزدانی چندبار تعویق انداختن باز هم دنبال تعویق هستید؟؟؟
  • استقلال قهرمان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    بی خیال روزبه عزیز، استقلال بزرگمان به جز خدا و هواداران اصیل و بزرگش کسی را ندارد و با وجود این پشتوانه هم نیازی به کسی ندارد. انشاالله با همه ی این سنگ اندازی ها , امسال، قهرمانی را به دست می آوریم تا حتی غذای این برنامه های آشپزی به همراه یک عضو بدنشان بسوزد!!
  • mohammad IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    دمت گرررم آقای چشمی..این برد مشت محکمی بود تو دهن بدخواهان استقلال..پرچم استقلال بالااااست و هیچوقت بر زمین نخواهد ماند..به امید ادامه روند بردهامون و در پایان قهرمانی⚽
  • پویان DE ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    یکم درباره فنی که قبل گلتون زدی بگو.کشتی هم خوب بلدی 😏.هیچ جا هم دربارش صحبت نمی‌کنن ولی از خطای گل پرسپولیس همه جا نوشتن . پنالتی های پرسپولیس رو که اصلا نمیگن اون بماند
    • لوران بلان IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      حالا دست دست دست دست واقعا چرا شیری رو اخراج کردین الان لازم بود
  • 10سال جام ندیدن IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    شما ببخش که بابت برد 1بر0 جلوی تیم ته جدولی اونم با کمک داور و فن کشتی تو کسی تبریک نمیگه!!!خخخخ میدونی چرا آشپزها هم در مورد کیسه صحبت میکنن؟ بخاطر اینکه درو دیوار و همه مجموعه کیسه رو لجن و کثافت گرفته!! و طبیعی هستش که هرهفته یک خلاف قانون از باشگاه در میاد در موردش صحبت میشه یا هرهفته یک اشتباه داوری باعث بردتون میشه که باعث بحث میشه؛ 6بازی لیگ و حذفی از جمله بازی امروز رو یا گل های کیسه خطا بوده یا گل درست حریفاش خطا اعلام شده یا دروازبان کبسه باید اخراج میشده که نشده یااینکه پنالتی تیم مقابل گرفته نشده و کیسه برده!!بنظرت این لجن بازیها جای توجه وبحث نداره؟عروس عربها میاد از قهرمانی پاک حرف میزنه!!!خخخ
  • جواد CA ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    ادعای سالهای گذشته هواداران آبی در موردکمکهای محسوس و نامحسوس به پرسپولیس و انواع فشار های قانونی وفرا قانونی درجهت تضعیف استقلال امروز دوباره اثبات شد، چطور چند هفته قبل و در نیم فصل اعلام نکردند این دو بازیکن حتما باید اعزام بشوند و نمی‌توانند درنیم فصل دوم با به تعویق انداختند اعزام به خدمت برای استقلال به میدان بروند، حداقل در بازه زمانی قانونی استقلال اقدام به جذب بازیکن بابت پر کردن خلاء جدا شدگان میکرد.پس هدف فقط و فقط تضعیف استقلال و کمک به پرسپولیس است.با همین رویه های نخ نما و به قیمت تضعیف همه تیم‌ها بخصوص استقلال ،پرسپولیس پنج سال قهرمان شد.این قهرمانی‌ها ریالی ارزش ندارد.نتیجه آنرا دیده ایم، پرسپولیس در آسیا و بدون این نوع کمکهای قانونی و فراقانونی هیچگاه قهرمان نشده و نخواهد شد.
  • قدم رو: IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    زیاد حرف بزنی مجبورت میکنیم یه بار دیگه بری سربازی به برجک نگهبانی خدمت کنی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی