۰
ستاره ایرانی؛ کاندیدای بازیکن هفته لیگ اروپا + لینک رأی‌گیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شانس کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را دارد.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم مقابل لاتزیو به تساوی ۲-۲ دست یافت و با توجه به برتری ۲  بر یک در بازی رفت و با پیروزی ۴ بر ۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، جواز صعود به دور بعد را کسب کرد. ستاره پورتو در این دیدار مهدی طارمی بود که موفق شد در دقیقه ۳۱ گل تساوی این تیم را از روی نقطه پنالتی که خودش آن را گرفته بود، به ثمر برساند. طارمی در ادامه بازی و در دقیقه ۶۸ پاس گل دوم پورتو را به ماتئوس اوریب هم‌تیمی خود داد تا او با گلزنی‌اش، پورتو را در نتیجه ۲ بر یک پیش بیندازد.

سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از پایان بازی‌های دور برگشت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، چهار بازیکن را به‌عنوان کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن این هفته لیگ اروپا معرفی کرد که نام مهدی طارمی نیز در این بین دیده می‌شود. مهاجم ایرانی پورتو در تساوی ۲-۲ این تیم مقابل لاتزیو که در نهایت منجر به صعود نماینده پرتغال شد، یک گل به ثمر رساند، یک پاس‌گل ساخت و پنج تلاش هم برای گلزنی داشت. رقبای طارمی در راه کسب این عنوان نیز تاورنیر از گلاسگو رنجرز، مالینوفسکی از آتالانتا و ریکاردو هورتا از براگا هستند.

برای شرکت در این رأی‌گیری و انتخاب مهدی طارمی به‌عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی