نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
علی لطیفی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: الان وقت آن است که سیاوش یزدانی اسامی آنهایی که به او قول داده بودند کارش را درست می‌کنند معرفی کند تا لااقل درس عبرتی شود برای بازیکنانی که شرایط سیاوش یزدانی و مهرداد پولادی را تجربه کردند.

علی لطیفی بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره اتفاقاتی که برای سیاوش یزدانی رخ داده و حالا بدون اینکه بتواند به تیمی‌منتقل شود باید ماه‌ها بیرون از فضای فوتبال بماند اظهاراتی را مطرح کرد:

خبر دارید چه اتفاقی برای سیاوش یزدانی افتاد و باید بدون اینکه در تیم فوتبالی عضویت داشته باشد به خدمت سربازی برود؟

متأسفانه کسی به عاقبت بازیکن فکر نمی‌کند. کسی فکر نمی‌کند چه بلایی قرار است بر سر بازیکن بیاید. حتی حاضرند به خاطر یک بازی با سرنوشت یک فوتبالیست بازی کنند. بارها دیده ام، به چشم دیده ام، مربی بوده که بازیکنش مصدومیت داشته ولی به خاطر یک مسابقه او را به زمین فرستاده و فوتبالش را نابود کردند. امروز هم فوتبال سیاوش یزدانی به خاطر همین مسائل نابود شد.

چطور! مگر چه اتفاقی افتاده که شما از آن خبر دارید؟

من نه تا امروز با سیاوش یزدانی حرف زده‌ام و نه می‌دانم چه کسی به او چه چیزی گفته است ولی مطمئنم عده‌ای بوده‌اند که در این مدت به او وعده می‌دادند ما کارت را درست می‌کنیم یا می‌گفتند ناراحت نباش، نگران نباش، برو بازی کن و به فکر این مسائل نباش، همه تمرکزت را روی بازی‌ها بگذار! در حالی که قطعاً سیاوش یزدانی از ابتدا می‌دانسته چه سرنوشتی در انتظارش است. او تحصیلکرده است.

حالا چه کار باید کرد؟

سیاوش یزدانی باید کسانی که این بلا را بر سرش آوردند لو بدهد. اسامی‌شان را بگوید تا لااقل درس عبرتی باشد برای فوتبالیست‌هایی که شرایط سیاوش یزدانی را دارند.

قبول دارید در آستانه ورود تیم ملی به جام جهانی لطمه بزرگی به سیاوش یزدانی خورد؟

بازیکنی که الان ۳۰ سال سن دارد تا جام‌جهانی ۳۱ ساله می‌شود و این آخرین فرصت زندگی اش برای بزرگی کردن بود. متأسفانه آنهایی که در باشگاه استقلال به او وعده می‌دادند کارَت را درست می‌کنیم در حق این بازیکن جفا کردند. من از سیاوش می‌خواهم اسامی‌شان را لو بدهد. خودم به عنوان پیشکسوت، اولین نفری هستم که کنارش می‌ایستم. چون از این قبیل مسائل را در باشگاه‌های مختلف به چشم دیده ام. دیده ام که چطور به خاطر یک بازی، باور کنید فقط برای یک مسابقه سرنوشت بازیکن را از بین می‌برند. تا وقتی که رودرروی این قبیل افراد نایستیم فوتبالمان پیشرفت نمی‌کند.

سیاوش یزدانی باید آنها را لو بدهد!/ اسامی آنها را بگو تا برای همه درس عبرت شود/ پولادی با این وعده ‎ها ۲ جام ‎جهانی را از دست داد

چرا چنین اتفاقاتی می‌افتد؟

چون ما در لحظه زندگی می‌کنیم. به فکر دو روز بعدمان نیستیم.

مهرداد پولادی هم با همین شرایط مواجه شد؟

درست است. دقیقا همین طور است! مهرداد را از زمانی که در امیدها بازی می‌کرد می‌شناختم و هم تیمی‌ام بود. او در کوه‌های کرج زندگی می‌کرد و از یک خانواده طبقه پایین مثل خود من بود. هم مثل خیلی از فوتبالیست‌ها. او هم اسیر همین وعده‌ها شد. این قدر به او وعده می‌دادند که کار سربازی ات را درست میکنیم تا در نهایت بعد از حضور درخشانش در جام جهانی برزیل در حالی که می‌توانست لااقل دو جام جهانی دیگر هم برای ایران بازی کند آواره تایلند و کشورهای دیگر شد. متاسفانه مدیران باشگاه‌ها عمیق فکر نمی‌کنند. فوتبال ما به خاطر نبود مهرداد پولادی‌ها آسیب می‌بیند. چرا نباید از وجود چون فوتبالیستی به جای یک جام جهانی، در سه جام جهانی استفاده می‌کردیم؟ سیاوش یزدانی صدای مهرداد پولادی‌ها باشد. صدای بازیکنان طبقه فقیر اجتماع باشد که با وعده و وعید برای پولدار شدن، مشهور شدن و بازی در تیم‌های بزرگ، با آینده، زندگی و سرنوشت شان بازی می‌شود.

اما امروز صبح باز هم سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد پیگیر کارهای سیاوش یزدانی هستند؟

بله می‌گویند! این را نگویند چه بگویند؟ آنها که نمی‌آیند بگویند ما کم کاری کردیم یا اشتباه کردیم! من از سیاوش می‌خواهم در لاک خودش فرو نرود و مقصران را معرفی کند. خودم هم پشتش می‌ایستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    قول داده بودند کارش رو درست کنن؟؟؟ مملکت همش شده رانت و رانت خواری و باند و باندبازی خبرورزشی سانسور نکن منتشرش کن
    • مافیای لنگ IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      آره سرآمد همه فسادها هم باشگاه لنگه
  • حسین IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اولآ که جناب آقای لطیفی متاسفم برات که اینقدر موجود بد ذات وبی غیرتی هستی دوما جناب یزدانی خودش تحصیل کرده هست و خوب وبد را بهتر تشخیص می دهد سوم از بی دانشی امثال شماهست که کریم باقری وهاشمیان مربیان تیم ملی باشند که اینقدر عقده از استقلال دارند که با وجود شایستگی یزدانی به عنعانی زادگان بی تربیت وخلیل زاده که با کارت جعلی خدمت قصداشت به خدمت نرود ولی انسان آزاده ایی بنام علی دایی حقشون را گذاشت کف دستش و لو داد اورا تا به خدمت اعزام شود توحداقل مربیگری ۲تیم را داشته باش مثل امثال ربیعی که اصلا بازیکن هم نبوده واینجوری با مس رفسنجان نتیجه گرفته بعد بیا بازیکن را مقابل باشگاه قرار بده یزدانی با باشگاه قرار داد دارد واگر هم چنانچه به خدمت اعزام شود سال دیگه می تواند دریک تیم نظامی خودش را نشان بدهد فرص کن ایشان مصدوم شده درضمن جام جهانی ۹ماه دیگه شروع می‌شود تیم ملی همین الان هم می‌تواند از وجود ایشان برای ۲بازی باقی مانده استفاده کنند
    • ایمان پرسپولیسی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      والله هرچی عقده و درده از کامنتت داره میاد آخه این پلشت رو چی به ترکیب تیم ملی بابا خجالت بکش عقده ده سال رو قشنگ میشه از کامنتت حس کرد یک نفر هم که از کیسه کش ها میاد واقعیت رو میگه حمله میکنید شما فقط دوتا پیشکسوت مفنگیتون واسه جلب فالور میان هر خزعبلاتی رو به خوردتون میدن شما هم اینجوری زنجیر پاره میکنید
    • مهدی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      عجب! چند جمله پر از تناقض با مکتب محبوبت! علی دایی بخاطر به سربازی کشوندن خلیل زاده رو آزاده میگید اما وقتی یه رسانه یا هر شخصی بدون هیچ کم و کاست ماجرای سربازی بازیکن تیم محبوبتون رو بیان میکنه میشه لابی گر و.... چرا وقتی پای رقیب در میون باشه خوبه اما قانون برا شما میشه اخ؟! مرگ رو حق میدونید اما فقط برا همسایه! وقتی ادعای قانون دارید و از اجرای قانون علیه رقبا خوشحال میشید و به وقتش علیه خودتون که باشه خوشحال نمیشید فقط یه حقیقت ساده رو نشون میده! حق یعنی کمک و امداد غیبی به شما و علیه رقبا! در غیر اینصورت حق رو باطل فرض می کنید! التماس تفکر بدون تعصب!
  • سامان جمالی DE ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    فراتر از بحث های طرفداری و اینکه من تعلق خاطر به چه تیمی دارم واقعیت اینجاست که این بهترین گفتگو با یه پیشکسوت استقلالی بود . بدون شک فرهاد مجیدی مشاوره حقوقی درستی دریافت نکرد . چند روزه که سمیعی داره از نابود شدن فوتبال سیاوش یزدانی حرف میزنه در حالیکه وقتی می تونست با یه مشاوره درست در فصل نقل و انتقالات سرنوشت دو سرباز استقلال رو عوض کنه فقط بخاطر نمایش قدرت لابی گری یا نمایش شخصیت حقوقیش دائم فرافکنی کرد و کار رو تا جایی پیش برد که فرهادمجیدی یکی از بهترین جانشنیهای این دو بازیکن رو به راحتی راهی اهواز کرد ! مثل روز روشن بود که این دو باید به سربازی برن و استقلال روی این دو بازیکن و این دو بازیکن روی استقلال برای ادامه فصل نمی تونستن حساب کنن اما مشخص نیست چطور تیم مدیریت و البته شخص سمیعی موفق شدن تا این اندازه در کشف واقعیت ناتوان باشن ! پنج روز پیش سازمان وظیفه عمومی بیانیه داد و این دو بازیکن رو به خدمت سربازی فراخوند اما مسئولان باشگاه استقلال هنوز هم از ظرفیتهای قانونی حرف میزنن ! در حالیکه قانون حرفش رو زد و هیچ ظرفیتی رو هم خالی نگذاشت !
  • یه ایرانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    حرف حساب!
  • شمسعلی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    پولادی با اون بازیهای خوبش در تیم ملی، اگه از مکتب کیسه بود تا همین الان هم که ایران بود و سربازی نرفته بود مشکلی براش درست نمیشد ولی خب از مکتب پاک و قانون مداری بود
    • سرورت IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      شمسعلی اینکه بخاطر فرار از سربازی کشورتو ول کنی بری تو مکتب لنگ یعنی قانون مداری ، چی زدی شمسعلی
  • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    هرکه با پرسپولیس در افتاد ور افتاد
    • عباس IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      دمت گرم کیسه ها یادشون هست ایمیلها رو
  • شروین IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خبر لنگی هر چقدر زور بزنی نتیجه عکس میگیری چقدر بیچاره وبدبختی که دنبال این اخبار و این آدمهای تاریخ گذشته هستی .استقلال سرورته .
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      آره کیسه تو خوبی 🤣🤣
  • عباس معصومی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    امیدوارم همه خبرنگاران این روزها نان حلال سر سفره ببرند بالاخره دوران مافیای سرخ در رسانه‌ها هم خواهد گذشت و حقایق برملا خواهد شد جابجا شدن حق و باطل، جاعل و شاکی، پاک و ناپاک، مظلوم و هوچیگر، قانونمدار و قانونگریز قصه تلخ سالهای اخیر و اینروزهای فوتبال ماست
    • مهدی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      چرا باید رسانه ها محل خدمت و زمان اون رو عوض کنن؟ چرا نباید وزیر ورزش بجای رسانه ها برای سربازی بازیکن استقلال تصمیم بگیره!
  • قیطور IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    وریا نامی اشنا .............اهلی فوتبالی شما که اهل هالی وریای غفوری ...با معرفت چه جوری ....
  • Hosein IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    الان تو هدفت چی اقای به اصلاح پیشکسوت بهتر نیست اب تو اسیاب دشمن نریزی
  • سام IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خدمت سربازی رو باید رفت، چه با وعده، چه بی وعده، به نابود شدن یک نفر نیست که اونوقت باید بگیم کل مردای ایران نابود شدن
  • آرمان IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خیلی خوب می گویید آقای لطفی!! ولی فکر نکردید که اگر یزدانی لو بدهد آقایون را در مدیریت استقلال، چه بر سر آینده اش می آید در این تیم!؟ زیر آبش را می زنند. همه مربیان و مدیریت تیم می دانستند از وضع این دو بازیکن از چندین ماه پیش، حالا که نشد می آیند تقصیر را گردن این و آن و دستهای پشت صحنه می اندازند!!! هر حاشیه بوجود آمده در استقلال در این چند سال از بی تدبیری مدیریت و مربیان و سرپرست تیم بوده، اگر این اشخاص دم به تله نمی دادند، تیم راحت بازی می کرد.
  • دایی فقط مندلی دایی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    گفتن نداره همه میدونن تو هم میدونی جرات داری بگو سردار آجرلو و مجیدی و مظلومی و سمعیی عقل کل
  • ق ر IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    گفتن نمیخواهد بنده بعنوان یک هوادار پرسپولیس واقعا ناراحت شدم چون انسانيت و نبودن تبعیض بالاتر درجه از انسانیت است که گاهی فوتبال از ماها میگیره ودور زدن قانون توان دارد حالا هر بازکنی از هر تیمی باشد
    • محمد IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      واقعا همینطوره ....افاضات شما مرا یاد عدالت 3 بر صفر روبروی سپاهان و گل با دست حامد پاکدل انداخت
  • ابجدیه کیسه IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آیا می دانستید بازی یزدانی از تیر تا الان غیر قانونی بوده است؟! #سرباز فراری
  • قاسم IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    یکی از مسؤولین گفته چون استقلالی ها حاشیه وجنجال درست کرده اند پس یزدانی باید برود سربازی آقای لطیفی این یعنی چی؟شما که همه چیز فهمی این رو برای ما معنا کن. قانون چه ربطی به این حرفا داره دارن علنٱ میگن به قانون کاری نداریم
  • دشمن IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    لطفا شما سکوت کنید . یک مثلی هست مربوط به این موقعیت ها که میگن؛ تو حرف نزنی میگن لالی؟
  • ناشناس و دوستدار حقیقت IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقای لطیفی چقدر خوب زیر آب تیمی که توش بزرگ شدی و اسمی در کردی داری براش پاپوش میدوزی همین شماها دوستی خاله خرس دارید که استقلاا در بعضی جاها ضربه میخوره اگر حرفای شما ها و این لنگیای حسود نباشه کارها درست در میاد آقای دوست و یار با وفا؟..
  • {••••••} IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    نیازی به اسم نیست .همه دیگه برادران دلال فرناز و فرزاد می‌شناسن. جدیدن خدتی قانون و ماده آقای سمیعی هم بهشون اضافه شده .آقای گالیور. بگم بگم
  • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    به این اقاهم پشکسوت میگویند!!!!!!!!!!
  • حسین IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    باید میرفت از امیری و بقیه لنگی ها برای معافیت مشاوره میگرفت
  • محمد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    احسنت به علی آقا منطقی وکامل گفتند
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    تا جایی که در تاریخ بوده و هست همیشه افراد سالم و با صداقت و درستکار هستند که مورد ظلم قرار میگیرند و به اصطلاح قانون شامل حالشون میشه و در مقابل افراد شیاد و متقلب با جعل و رشوه و ..... از چنگ قانون فرار می‌کنند.
  • مافیای لنگ IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    یه لنگی با انصاف بیاد بگه وحید امیری که 90 دقیقه مثل اسب استارت میزنه و میدوه روی چه حسابی کارت معافیت پزشکی گرفته!؟
    • محمدرضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      داداش اولا ادب داشته باش درست صحبت کن امیرب دوبار به کمسیون پزشکی رفته و چند پزشک خبره نظام وظیفه و چند ازمایش پزشکی معلوم شد مشکل داره نمیتونه خدمت کنه بعد عمل کرد درثانی باید قانون اجرا بشه و یزدانی و مرادمند برن خدمت تا اینجا هم غیر قانونی بازی کردن پس بهشون لطف شده
    • پرسپولیس IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      چهار تا پزشک کیسه کش گفتن درسته معافیت تو چی میگی
  • علی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    جناب لطیفی طبق قانون این دو بازیکن بعنوان قهرمان ملی ورجسترمی توانند برای استقلال بازی کنند لیکن اونها ئیکه فکرمی کنم با نبودن این دو بازیکن استقلال نتیجه نمی گیره وخودشان قهرمان می شوند راه زنی وچوب رای چرخ می گذارندجناب لطیفی شما درباری آخرین ملی دیدید دفاع چپ آوردن بعنوان دفاع میانی بازی دادن ولی سیاوش بهترین بازیکن تیم فصل رونیمکت نشاندن آقای استیلی یک تیم امید بسیار خوب نابودکردوهرکاردلش خواست با تیم کرد ایالات بعنوان پاداش شد سرپرست تیم ملی بعید نیست زیرآب اسکوچیچ بزنه خودش یا یکی از یارانش در جام جهانی رو نیمکت بنشینند
  • عباس IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    واقعا چرا با سرنوشت یک انسان باید اینجوری بازی کنن...آقای مجیدی و بقیه استقلالی‌ها باید پاسخگو باشند و در پرسپولیس هم مدیران و مربی وقت باید در مورد پولادی پاسخگو باشند ..بنظر من حتما سر مربی در جریان امور بوده
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    جناب آقای لطیفی، الان فاز شما دقیقا چی هستش؟ نگران یزدانی و آینده ی ایشان هستی یا نگران تیم استقلالی که یزدانی را از دست داده یا نگران بازیکنان دیگری هستی که ممکن این مشکل براشون پیش بیاد یا بالاخره چی داداش بگو بقیه هم بفهمند. در نهایت باید سربازی برن دیگه مگه قرار بوده چه کاری برای ایشان انجام بدن؟ حرف استقلال هم اینه که سه ماه به یزدانی فرصت داده بشه نه اینکه مثل لنگیا، قانون را دور بزنه و معافیت پزشکی، کفالت و .... بگیره و سربازی رو دودره کنه!
  • امتیاز معیشتی IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    مقصر سردارآجر بوده که فکرکرده بود چون فدراسیون ووزارت ورزش گوش به امرش هستن؛ وامتیاز معیشتی بهش دادن، نظام وظیفه راهم میتونه دور بزنه ولی اینجا قانونش مشخصه وبه قانون دو بازیکن الان درغیبت هستن و دعوت به تیم ملی راهم ازشون گرفت.البته مرادمند که درتفکرات اسکوچیچ جایی نداره،ولی یزدانی نشان داده نیمکت نشین خوبیه.
  • علی IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    کیسه وطن فروش سرآمد فساد شمایی که ۶ماه آل کثیر بی گناه خونه نشین شد،،،،فکر کردی پیشاپیش قهرمان میشی ،،،نه به این خیال نباش هنوز خیلی راه مونده،،،،فساد فوتبال رو گرفته و امثال شما بهش دامن میزنین
  • دریا IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    میشه شما درمورد رفتن یا نرفتن سیاوش ضرر نزنین اگه جرعت دارین برین به کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری که نرفتن گیر بدین فقط بلدین برای استقلال حاشیه درست کنین رسانه سرخ هستن شما
  • سام IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    فقط حاشیه سازی برای تیم‌های رقیب،مافیای سرخ به راحتی میتونه با اینترنشنال رقابت کنه
  • رضا IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    خدایی اگر راست می گویند امیری معافیت پزشکی دارد مجددا یک کمیسیون پزشکی وضعیت وی را مجدد بررسی و به اطلاع عموم رسانده شود
  • سعید رضایی 28 IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    زنده باد کیسه
  • پرسپولیس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    واقعا که یک سرباز مادرش میمیره وقتی میاد سربازی دلش برای مادرش تنگ میشه دستش رو میشکنه و یکی مثل یزدانی خودش رو این ور اون ور میزنه تا میلیارد میلیارد پول بگیره و سربازی نره خجالت داره ناحقی میشه امسال تا الان استقلال با ما فیا صدر جدول تمام و ما یادمون نرفته که چطوری عالیشاه و ووووو چجوری بردن سربازی حق داره نا حق میشه خدا میبینه
  • پرسپولیس IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    و یک چیز دیگه وحید امیری معافیت داره چهار پزشک گفتن و یکی از اونا کیسه کش بوده و رامین هم معافیت داره چون تک پسر پس قضاوت نکنید و نا حقی ها رو خدا اون بالا می بینع
  • رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    خدا را شکر بی وجدانها سر گل گهر را همین سمیعی بیسواد برید حالا بخوره خدا جای حق نشسته انشالله پرسپولیس قهرمان شود ما گل گهری ها طرفدار پرسپولیس هستیم
    • پرسپولیس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      ایولاااا دادا من هم از بازی گل گهر خوشم میان عشق فقط قررررمز استقلال لال. رفته به این و اون باج میده بمیرید شما استقلالی ها من روزی رو تضمین میکنم که استقلال دیگه هیچ طرفداری نداره
  • لنگی های کیسه کش IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    متاسفم برای امثال تو و پیروزقربانی که بخاطر منافع خودتون باشگاه و هوادارانشو میفروشید! خداوکیلی الحق که فرهادمجیدی خوب شماها رو شناخت و حالا هم لطف کن سکوت کن و البته یادت باشه سیاوش خوب می دونست ممکنه یه نیم فصل بازی نکنه اما پای عشقش و تعهدش به استقلال واستاد اما تو چی...؟!! تکلیف بولینگ مشخصه اما امثال تو حجازی رو کشتن حالا تو! دم خبر ورزشی خیلی گرم که این مصاحبه ها رو میکنه تا ما آدم های دور و برمونو بهتر بشناسیم
  • تاج IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    من نمیدونم این لنگیا اصلا چرا در مورد مسائل باشگاه ما نظر میدن..مگه کسی از شما نظر خواست..حالا سیاوش و مرادمند برن خدمت یا نرن خدمت..شما مشکلتون از دست دادن بابا مسعودو یتیم شدنتونه..بخدا که لنگ سومم نمیشه..ببینید
  • عباس IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    فقط آبی
  • پیمان GB ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    آقای لطیفی شما ،دقیقا مشخصه که می خواهید بازیکن رو در مقابل باشگاه قرار بدی و تیم رو به حاشیه ببری وگرنه نتیجه حرف شما چیزی جز این نیست تو همون دلال بودی که تیم چوکای تالش رو که با هزار بدبختی به لیگ یک اومده بود رو به لیگ دو فرستادی ،برو دنبال کارت استقلال به امثال شما نیازی نداره ،خواهشا زیاد هم حرف نزن نگران یزدانی هم نباش.
  • یاشار مالک IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    لطیفی وپیشکسوت؟؟؟؟؟خخخخخخ مگه بازیکنی که تو لیگ یک بازی میکنه نمیتونه تو تیم میلی بازی کنه؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی