نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
۰ |
۵
آقای گل سابق پرسپولیس در نقش مدافع ظاهر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی ماریتیمو در رقابت‌های لیگ پرتغال مقابل تیم قدرتمند اسپورتینگ در کارهای دفاعی به تیمش کمک کرد.

تیم فوتبال ماریتیمو شب گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال به مصاف اسپورتینگ رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ماریتیمو در ابتدا علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس را در ترکیبش در اختیار داشت. مهاجم ایرانی برای تیمش ۷۷ دقیقه بازی کرد ولی موفق به گلزنی نشد.

با نگاه به آمار علیپور در این بازی متوجه می‌شوید مهاجم سابق سرخ پوشان پایتخت در این دیدار فرصت چندانی در خط حمله برای عرض اندام نداشته و غالبا در کارهای دفاعی به تیمش مقابل غول فوتبال پرتغال کمک کرد. علیپور ۷۷ دقیقه بازی کرد و موفق به گلزنی شد و پاس گلی هم نساخت. با نگاه به نقشه حرارتی حرکت‌های مهاجم ایرانی در این بازی متوجه می‌شوید علیپور غالبا در خط میانه حضور داشته و فرصت چندانی در خط حمله نداشته چون قدرت اسپورتینگ از ماریتیمو بیشتر است.

مهاجم سابق پرسپولیس در این بازی تنها یک بار فرصت شوت زنی در خط حمله داشت که در چارچوب نبود و دیگر فرصتی برایش ایجاد نشده تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند. علیپور همچنین دقت پاس خوبی در این بازی نداشته و تنها ۵۸ درصد پاس‌هایش به مقصد رسیده است. این نشان می‌دهد پرسنیگ اسپورتینگ بسیار بالا بوده و تمام بازیکنان ماریتیمو در کارهای دفاعی شرکت می‌کردند.

با این وجود علی علیپور در نهایت در ارزیابی فنی سایت «سوفا اسکور» نمره متوسطی گرفت و با کسب نمره ۶.۷ از ۱۰ جزو بازیکنانی بود که عملکرد رضایت بخشی داشته است.

در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی لیگ برتر پرتغال ماریتیمو با ۲۹ امتیاز هشتم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی