نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استقلال نیامدم تا جانشین کسی باشم/ بگذار بگویند زیبا بازی نمی‌کنیم/ اهل حاشیه نیستم اما نمی‌توانم نسبت به درد مردم بی‌تفاوت باشم
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زبیر نیک‌نفس هافبک آبی‌ها از صدرنشینی استقلال می‌گوید و از شرایطی که بعد از جدایی مرادمند و یزدانی بر این تیم حاکم شده است.

در ابتدای فصل وقتی مسعود ریگی با ترک  استقلال پیراهن تیم سپاهان را برتن کرد شاید کمتر کسی فکر می‌کرد زبیر نیک‌نفس بتواند به خوبی جای او را پر کند. اما نیک‌نفس بعد از چند بازی ابتدایی نشان داد هافبک دفاعی باکیفیتی است که فرهاد مجیدی می‌تواند روی او حساب کند. زبیر در کنار مهدی‌پور تا اینجای فصل توانسته‌اند عملکرد قابل‌قبولی داشته باشند. این بازیکن که خیلی کم مصاحبه می‌کند در گفت‌وگویی با روزنامه همشهری ورزشی به سؤالات پاسخ داده است.

از بازی‌های هفته گذشته شروع کنیم. بردی به‌دست آوردید که فاصله امتیازی‌تان را در صدر جدول به ۵ امتیاز رساند. حتما به قهرمانی امیدوارتر شده‌اید؟

من خودم به‌شخصه خیلی دوست داشتم این بازی را ببریم. بعد از اتفاقی که برای مرادمند و سیاوش یزدانی افتاد کل تیم دوست داشتیم این بازی را ببریم و برد را تقدیم این دو بازیکن کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

اینطور احساس می‌شد که در نبود یزدانی و مرادمند، بازیکنان استقلال با انرژی بیشتری در زمین بازی می‌کنند.

سیاوش و محمدحسین مرادمند بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. این را عملکردشان از اول فصل نشان می‌دهد. دوست داشتیم کنارمان بودند، الان هم دوست داریم مشکل‌شان حل شود ولی جای آنها دانشگر و روزبه چشمی بازی کردند. آنها هم بازیکنان بزرگی هستند.

از ابتدای فصل خیلی خوب توانستی خودت را در ترکیب اصلی استقلال جا بیندازی. در این ارتباط برایمان بگو.

خدا را شکر. اوایل که آمده بودم کمی زمان برد تا خودم را در محیط جدید سازگار کنم و با شرایط آشنا شوم. ولی تمرین کردم و صبر داشتم تا آقافرهاد و کادر فنی به من فرصت بدهند و خدا را شکر توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

در ابتدا که به استقلال آمدی برای خیلی از کارشناسان و هواداران این سؤال مطرح بود که آیا می‌توانی جانشین خوبی برای مسعود ریگی و حتی علی کریمی باشی یا نه. خودت این مسائل را متوجه می‌شدی؟

بله برخی مواقع از این قبیل حرف‌ها می‌شنیدم. بازیکنانی که نام بردید بازیکن‌های خیلی خوب و بزرگی بودند و قابل احترام هستند. ولی من اینطوری فکر نمی‌کردم که جانشین کسی باشم. من آمدم که تمام تلاشم را برای استقلال انجام بدهم.

استقلال نیامدم تا جانشین کسی باشم/ بگذار بگویند زیبا بازی نمی‌کنیم/ اهل حاشیه نیستم اما نمی‌توانم نسبت به درد مردم بی‌تفاوت باشم

با توجه به‌احتمال جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، استقلال در خط دفاعی ضربه بدی می‌خورد و حتی باید تغییر سیستم بدهید. اینطور نیست؟

بله درست است. فقط امیدوارم مشکل این دو بازیکن حل شود و برگردند که ان‌شاءالله لطمه نخوریم.

می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند. نظر شما چیست؟

بگذار بگویند (خنده)

اختلاف‌تان با پرسپولیس در صدر جدول به ۵ امتیاز رسیده و به‌نظر می‌رسد نتیجه داربی در تعیین تیم قهرمان بسیار تأثیرگذار باشد. صحبتی در این زمینه نداری؟

من الان فقط به بازی بعدی با نساجی فکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم نساجی را ببریم و به روند پیروزی‌هایمان ادامه بدهیم.

تو ازجمله بازیکنانی هستی که حتی قبل از حضور در استقلال در صفحه شخصی‌ات نسبت به مسائل مختلف اجتماعی واکنش نشان می‌دادی و مطالبی را می‌نوشتی. در این ارتباط هم صحبت می‌کنی؟

من درخصوص مسائل حاشیه‌ای زیاد مایل نیستم ورود کنم. فقط برای خودم وظیفه می‌دانم به فکر دغدغه‌های مردم باشم. من هم جزئی از همین مردم هستم و اگر نکته‌ای لازم باشد حتما می‌گویم. اما اینکه دنبال حاشیه و جنجال و این مسائل باشم، نه اصلا اینطور نیست.

استقلال امسال می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را به‌دست بیاورد؟

همانطور که قبلا گفتم من الان فقط به فکر بازی با نساجی هستم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دریکوند IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    ادب و شخصیت سخن گفتن بازیکنان ما را با لنگ قیاس کنید که مثل خروس لاری فقط می پرند به این و آن
  • امیرحسام IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    جواب این خبرنگار. که همه جا وهمیشه دنبال حاشیه درست کردن برای استقلال است باید اینجوری داده میشد به مصاحبه های قبلی و مطالبش نگاه کنید انگار استقلال باباش کشته دائم رنگ میکروفن عوض میکند عمدا این میکروفون قرمز با. ارم لنگ دستش میگیره تنها رنگ قرمز نبود آقای فرزامی قبل ازاینکه به مدیرعامل استقلال بپری ببین کدام مدیر درده سال گذشته توانسته اینهمه مشکل تیم راحل کند همه فقط امدند وبدهکاری درست کردند وداشته های قبلی تیم را نابودکردند رفتند ازخودت بپرس چراوقتی تیم زمین تمرین نداشت کمپ حجازی را اجاره دادین وتنها استادیوم استقلال را به مهدوی کیا اجاره دادین گفتین وزیر گفته حالا تیم رو غلطک افتاده یکم ارامش داره اگر خیلی مردین برین جلوی نامردی جدید منافقین پشت پرده سربازی بچه ها را بگیرین
  • امیدوارم خبرورزشی انتشار کنه IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    چرااستقلالی ها این همه مصاحبه میکنن با این همه رسانه وخبرگذاری که فقط دنبال ایجاد حاشیه برای استقلال هستن آقای مجیدی سردار آجرلو لطفا تحریم کنید رسانه هارو مجیدی بهترین کارو کرد که کنفرانسهای قبل وبعد از بازی نمیره لطفاً کل مجموعه مصاحبه رو ممنوع کنید وجریمه بذارید برای هرمصاحبه ای حتی خود سردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی