نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
قدیمی: ما گدا نیستیم/ الان با ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌شود کاری کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون هاکی از افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی بودجه هاکی انتقاد کرد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی ایران، درباره مجمع عمومی کمیته ملی المپیک توضیح داد: به هر حالی کمیته و وزارت ساختار هستند و ما فدراسیون‌ها عامل هستیم. ۵۰ درصد ورزش، ما و ۵۰ درصد آن‌ها هستند. بودجه ما در اختیار این افراد است و عامل را باید به حرکت دربیاورند. در ازدواج هم پنجاه درصد پسر است و پنجاه درصد دختر.

او ادامه داد: بودجه ما در سال ۹۲ دویست و پنجاه میلیون تومان بود و الان پانصد میلیون تومان، ما رشته المپیکی هستیم و این بودجه کافی نیست. نظر ما این است که انتخابات را همیشه به موقع برگزار کنید. حتی یکبار هم انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و ..‌. تعویق نداشته، حتی در شرایط خاص. اینجا آقای صالحی‌امیری هزینه می‌کند و تشخیص داده است بخاطر ویژگی‌های فنی، این افراد در کمیته باشند. ما می‌گفتیم اردیبهشت ماه انتخابات برگزار شود ولی مهر ماه برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: از نظر ما باید شاخص‌های هاکی را در نظر بگیرند و از خود کارشناسان هاکی دعوت کنند تا در داخل کمیته اجرایی باشند. ما الان به اندونزی ۲۶ نفر اعزام کردیم و اگر من نبودم امکان نداشت تیم اعزام شود. از خرداد ماه اردوهای ما در داخل سالن برگزار می‌شود و همه این موارد بودجه می‌خواهد که با استفاده‌ از روابط خود این کارها را کردیم وگرنه بودجه‌ای که به ما می‌دهند کافی نیست.

او گفت: ما تا الان ۳۰ هزار دلار پول به چمن آزادی داده‌ایم، تجهیزات ما وارداتی است که ۲۶ هزار دلار هزینه برداشت و موارد دیگر هم هستند. ما حدود دو میلیارد تومان از بودجه جاری خود را به این موارد دادیم ولی بودجه کمیته و وزارت روی هم یک میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان برای ما می‌ماند. بودجه جاری ما هم ۷۰۰ میلیون تومان است که نهایتا حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ برای ما می‌ماند.

قدیمی اظهار کرد: طبق برنامه‌هایی که داشتیم اگر ارتباطات نداشتیم به مشکل می‌خوردیم. الان هاکی را حذف کرده‌اند و ما الان برای احقاق حق خود تیم اعزام می‌کنیم و می‌خواهیم بودجه جاری ما را افزایش دهند که ۱۰۰ تومان ۱۰۰ تومان افزایش می‌دهند، ما گدا نیستیم. الان با ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌شود کاری کرد چون پولی نیست. من و صالحی‌امیری زبان هم را می‌فهمیم، هر دو دانشگاهی هستیم امیدوارم توجه کنند. آقای صالحی‌امیری انسان فرهیخته‌ای است و برای هیات اجرایی خود هزینه می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی