حضور تماشاگران در دربی قطعی شد؟/ ۱۵:۳۰ زمان مناسبی برای برگزاری بازی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: حضور تماشاگران در دربی مصوبه اولیه گرفته و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

سهیل مهدی در خصوص وضعیت حضور تماشاگران در دربی پایتخت اظهار داشت: سالها است منتظر حضور عزیزان هوادار روی سکوها هستیم. شاید حضور تماشاگران در دربی فصل اول این کتاب است و ما می‌خواهیم در همه ورزشگاه‌ها تماشاگران حضور داشته باشند. تا ۳۰ درصد مصوبه شورای تامین استان و دستور العمل شورای عالی وزارت کشور است، بنا بر تصمیم شورای تامین هر استان تا سقف ۳۰ درصد می‌تواند از طرفیت تماشاگر استفاده کند. تا این لحظه تلاش بر این است که این اتفاق(حضور تماشاگران در دربی پایتخت) بیفتد و مصوبه اولیه هم صورت گرفته است.

وی در خصوص اینکه آیا بانوان هم می‌توانند در دربی در استادیوم حضور پیدا کنند گفت: در رابطه با لیگ داخلی همچنان شاهد حضور آقایان هستیم، چون بحث میهمان پذیری،محل استقرار و پذیرایی و این موارد در کل ورزشگاه های کشور هنوز فراهم نشده است. فقط استادیوم آزادی بنا بر بازی های ملی این شرایط را برای حضور خانم‌ها دارد اما در بقیه ورزشگاه‌ها در این زمینه مشکل داریم.

رئیس کمیته مسابقات که با برنامه ورزشگاه شبکه ۵ صحبت می‌کرد در خصوص اینکه برخی تیم‌ها مثل نساجی و سپاهان به حضور تماشاگران فقط در بازی دربی اعتراض کرده‌اند عنوان کرد: پروتکل‌ها برای کل کشور صادر شده و هر استادیومی که زیر ساخت‌ها را فراهم کند و تائیدیه نهایی را بگیرد مشکلی ندارد. اول باید دو دوز واکسن و سامانه بلیت فروشی و گیت‌ها  را فراهم کنند.بعد از تائید وزارت کشور از این پس می‌توانند از تماشاگران میزبانی کنند.

مهدی در خصوص ساعت برگزاری دربی گفت: درخواست ما این است که ساعت ۱۵:۳۰ ساعت مناسبی نیست. درخواست ما این است که برگزاری بازی به سمت عصر برود و امیدواریم این مساعدت صورت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی