نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از برکناری عزیزی خادم، او به طور مداوم در رسانه ها به ویژه برنامه فوتبال برتر حضوری فعال داشت و خیلی خوب هم صحبت می کرد و وعده روزهای روشن می داد.

آرتین زهرابی؛ داریوش مصطفوی پیش از عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم در برنامه‌های مختلف تلویزیونی از او حمایت می‌کرد و در واقع نشان می‌داد از نظر فکری در مجاورت رئیس سابق فدراسیون فوتبال قرار دارد.

پس از عزل عزیزی خادم نیز مصطفوی، این برکناری را نشانه ای شفاف مبنی بر دخالت عوامل غیر فوتبالی ذکر کرد و صراحتا مخاطبان فوتبال را به فیلم ضبط شده ای ارجاع داد که به زودی منتشر خواهد شد!

فارغ از اینکه وجود چنین فیلمی چقدر نزدیک به واقعیت یا تخیلات ذهنی است باید بگوییم مصطفوی در این ماجرا نقشی کمرنگ دارد؛ چرا که او در فدراسیون عزیزی خادم سمتی تعیین کننده در حد عضویت در هیت رئیسه و ... نداشت. مصطفوی هر چقدر هم در این زمینه، اطلاعات موثق یا غیرموثق داشته باشد به گرد پای عزیزی خادم نمی‌رسد اما سوال این است که در حال حاضر رئیس سابق فدراسیون فوتبال کجاست؟

چرا داریوش مصطفوی سپر بلای عزیزی خادم می شود؟/ توضیح رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال به افکار عمومی و با قی ماجرا...

آخرین تصویری که از عزیزی خادم در رسانه‌ها ثبت شد، گفت و گوی آنلاین او با روسای فدراسیون فوتبال (پیش از جلسه مهم هیئت رئیسه که منجر به عزل رئیس فدراسیون شد) بود. پس از انجام پروسه برکناری هم ویدیویی از راه دور از عزیزی خادم منتشر شد که او را سوار بر یک ماشین شاسی بلند هیوندایی نشان می‌داد که به سرعت از محل برگزاری جلسه دور شد. (اینجا ببینید)

سوال این است اگر تا این اندازه در حق عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال جفا شده و برکناری او مربوط به فعالیت‌های پشت صحنه است؛ چرا خودش تن به سکوت داده است؟ آیا اتفاقی در این اندازه مهم و سرنوشت ساز باید با سکوت فرد عزل شده مواجه شود؟ عزیزی خادم چرا یک بار برای همیشه به طور شفاف در این باره توضیح واضحات نمی‌دهد و داریوش مصطفوی سپر بلا می‌شود؟

قبل از برکناری عزیزی خادم، او به طور مداوم در رسانه‌ها به ویژه تلویزیون و "برنامه فوتبال برتر" حضوری فعال داشت و خیلی خوب هم صحبت می‌کرد و وعده روزهای روشن می‌داد؛ حالا چه شده که پس از صدور فرمان عزل از سوی تمام اعضای هیئت رئیسه، حتی برای یک بار حاضر نمی‌شود درباره چرایی برکناری اش به افکار عمومی‌ توضیح بدهد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شپر IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    بازهم یک متن بی محتوا ودرون مایه ازجانب آقای ارتين زهرایی،جناب معمولا دلیل عزلو از کسانی می پرسن که عزل میکنند نه کسانی که از دایره خارج میشوندوگرنه تمام عزل شده ها خودشونو چه به درست یا غلط ذی حق ميدونن،درضمن یکی مث شما نونتون بیشتر توایجادحواشي و دامن زدن به اونه(این چی گفت،اون چی جواب داد)نه حل معضل یا مشکل ،وگرنه آقای خادم در دسترس نیست، هیئت ریسه که هستن چرا از اونها نمی پرسی???????
  • mahdi IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    به آقای عزیزی خادم حتی اجازه دفاع هم ندادند
  • سعید ملوانی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    مگه انتخاب عزیزی خادم سیاسی نیود ؟ وگرنه اون کجا و ریلست فدراسیون کجا؟ پس تعجبی نداره عزلش هم سیاسی باشه
  • غریب.اشنا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    باسلام من مانده.ام چرا خیلی ها هنوز باور ندارند فوتبال ما سیاسی است.همین که سرخابی ها را نمیفروشند سیاسی بودن است اگر یک نفر میاید حقیقت را میگوید انکار میکنیم حقیقت دارد با این رفتار ها اخر فوتبال ما را محکوم میکنند بااین دخالت ها تشکر از خبرورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی