شعبه خانگی بانک ایران زمین را ایجاد کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاندمی «کرونا» از اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی از مبدا کشور چین آغاز و تقریبا به تمام کشورهای جهان سرایت کرد و تا کنون نیز ادامه دارد.

در همین دو سالی که از شیوع کرونا می گذرد، این بیماری تنها بر روی سلامتی و بهداشت کشورها تاثیر نگذاشته بلکه بسیاری از رویه ها و عادت های روزمره مردم را دستخوش تغییر نموده است.
از جمله تغییرات شاخصی که به دلیل عدم حضور یا حضور کمتر در مجامع عمومی می توان به آن اشاره کرد، تغییر در رفتار بانکی مردم و روی آوردن به سمت بانکداری اینترنتی یا الکترونیکی است.
بانک ایران زمین از بانک های پیشتازی است که همزمان با شیوع پاندمی اقدام به ترغیب مردم و مشتریانش به استفاده از بانکداری الکترونیک کرده و تسهیلات لازم را برای این مهم فراهم نموده است.
بانک ایران زمین در راستای توسعه بانکداری الکترونیک در شرایط کرونا برای مشتریان دارای ارتباط اینترنتی، خدمات اینترنتی بانک ایران زمین را  که یکی از سیستم های بانکداری مدرن این بانک است ، طراحی نموده و مشتریان دارای ارتباط اینترنتی در هر زمان  که بخواهند به تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی خواهند داشت و برای خود یک شعبه خانگی بانک ایران زمین ایجاد می کنند.
مهم ترین خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین
اینترنت بانک ، همراه بانک و 
رمز ساز ایران زمین می باشد که مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به شعبه های بانک ایران زمین و افتتاح حساب و ثبت درخواست خود نسبت به هر کدام از خدمات الکترونیکی ذکرشده با نصب نرم افزار بر روی گوشی های همراه خود، در کمترین زمان ممکن خدمات بانکی خود را انجام دهند.
شایان ذکر است اطلاعات کامل درباره بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین بر روی سایت بانک به نشانی izbank.ir موجود است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی