نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خلق ارزش برای مشتریان بانک ایران زمین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانکداری دیجیتال به معنای، ارائه محصولات و خدمات مناسب، شخصی سازی شده،، در زمان مناسب و به طور آنی از طریق ابزارها یا کانال‌های متناسب و مبتنی بر تحلیل‌های پیشرفته از داده‌های مشتریان است.

بانکداری دیجیتال، سازماندهی بانکداری خرد است بنابراین باز سازماندهی بانکداری الکترونیک و حرکت از ساختار فیزیکی به سمت دیجیتالی از مشخصه‌های آن است.

از آنجایی که اولین اولویت بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال، خلق ارزش و ارائه خدمات نوین بانکی و مالی با محوریت دیجیتال به مشتریان است، شرکت  «آوا» متعلق به بانک ایران زمین با همکاری شرکت «های وب»، سرویس ها و خدمات بانکی را در قالب نئو پانک که ارزش افزوده فراوانی دارد، پیاده سازی کردند و بدین وسیله اولین نئو بانک که گزیده ای از خدمات پرمصرف و ضروری بانک است و در اختیار مشتری قرار می گیرد، در کشور متولد شد.

بانک ایران زمین با پیاده سازی بانکداری دیجیتال مشتری محور، این نوید را به مشتریان خود می دهد که تمامی امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند. در واقع بانک ایران زمین، زیرساخت اولین نئوبانک واقعی را در کشور پایه گذاری کرد تا در آینده نزدیک، جوانان خلاق و با انگیزه در راه پیشرفت اقتصاد و چرخه تولید ایران زمین گام بردارند.

در سال های اخیر تلاش فراوانی از سوی مدیران و همکاران بانک ایران زمین برای تحقق شعار بانکداری دیجیتال و تغییر در نحوه ارائه خدمات بانکداری با توجه به اولویت ها و نیاز مشتریان صورت گرفت.

ایجاد خدمات جدید در توسعه کسب و کارهای مختلف و تامین نیازهای مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت و  بانک ایران زمین با اطمینان این خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی