نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
۱۳ |
۴
سرمربی تیم ملی یکی از گزینه‌های جانشینی گل‌محمدی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: تمام تلاش هیئت مدیره پرسپولیس و رضا درویش حفظ یحیی گل‌محمدی است‌.

با وجود مخالفت رضا درویش با استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، وضعیت ادامه حضور این مربی در جمع سرخ‌پوشان همچنان مبهم است.

در روزهای اخیر هم نام مهدی مهدوی‌کیا به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی گل محمدی در پرسپولیس در فضای مجازی مطرح شده است.

محمد محمدی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید که به تازگی همکاری‌ غیر رسمی هم با باشگاه پرسپولیس داشته است، در مورد این موضوع اظهار داشت: مهدوی‌کیا در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای باشگاه پرسپولیس ندارد. تمام تمرکزش روی تیم ملی امید است. البته من از ۱۰ دقیقه دیگر خبری ندارم اما دو روز قبل بین دو تمرین تیم امید، در باشگاه پرسپولیس بودم و ۴-۳ ساعت جلسه داشتیم. تمام فکر و ذکر رضا درویش این است که گل محمدی در این تیم بماند.

وی ادامه داد: برخی مواقع سبب می‌شوند آدم‌های آرام عصبی شده و از کوره در بروند اما فقط این را می‌بینیم و دلیلش را نمی‌بینیم. همه اذعان دارند گل محمدی صبور، آرام و دارای سعه صدر است اما کار را به جایی می‌رساند که این آدم آرام مجبور است اینگونه اعتراض کند. مردم دلیل را موشکافانه نمی‌بینند که چرا او چنین کاری کرد اما همه تلاش درویش و هیات مدیره پرسپولیس این است که گل‌محمدی تا آخر فصل حفظ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیر غیب US ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    با درود،بعضی دوستان به ترکیبی که یحیی چید نقد دارند.شاید هم حق با ایشان باشد.این بنده معتقد است ترکیبِ دفاعی تیم آشفته و سر در گم و ناهماهنک بودند.اما نمایشِ هافبک های پرسپولیس آنچنان بود که دفاع را ضعیف تر از آنچه بود نشان داد.در طول بازی بشکلی معنا دار هافبک های پرسپولیس توپ را از چنگ بازیکنان استقلال بیرون میکشیدند و عزمِ دروازهء حسینی میکردند.اما در مواردی که بازیکنان استقلال موفق به آوردنِ توپ سمتِ دروازه میشدند دفاع از هم گسیخته بازی میکرد.در واقع موقعیت های استقلال از اثرِ فشار این تیم نبود بلکه در ناهماهنگی دفاع پرسپولیس این موقعیت ها را بدست می آوردند.اما از حدود دقیقهء 25 خیمهء پرسپولیس سنگین شد و اوت های پیاپی به سود پرسپولیس نشان میداد استقلال فقط دفع توپ میکند.از حدودِ دقیقهء 65 پرسپولیس عقب کشید و استقلال توانست حملات خود را طراحی کند.باید پذیرفت یحیی طاووسی به میدان فرستاده بود که پایش زشت بود اما منطقی نیست به این علت یحیی کنار گذاشته شود و صحبت از مربی دیگری به میان آید.
  • فرشید استقلالی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    اتفاقا مردم دلیل را موشکافانه می‌بینند و متوجه میشن دلیل تمام این حرکات و رفتار خوابوندن بازی برای جلوگیری از دریافت گل دوم بود که البته موثر هم واقع شد .
    • ع.شرقی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      این رفتاراشم یه جور فرار به جلو برای بالا بردن قیمتشه اما نازش خریدار نداره...ماشاله انقدرتو فدراسیون و سازمان تربیت بدنی پرسپولیس لابی و دست داره که فوری یه جانشین براش پیدا میکنن....
  • آرمین.خاکی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    مطمئنم آقای گل محمدی الان یکم فکرش درگیر شده بخاطر ناداوری در دربی ، شک ندارم میاد و پرسپولیسو اینگونه رها نمیکنه
  • Takin IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    صد برابر بیشتر از اینارو سر استقلال و مجیدی در اوردن نه ناز کرد نه ادا در اورد!منم میتونم زمانی که همه چی گل و بلبله نتیجه بگیرم عین گلممد ک پنج سال همه چی بر وفق مرداش بود که واسه بابا مسعودش جام بگیره!این دنیا عبن چرخ و فلکه
    • حمید از قم IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      شما استقلالیا به ولاه دیونه اید، چجوری میتونید اینطوری حرف بزنید، سه امتیاز الکی، بیشترین پنالتی گرفته شده تو لیگ برا ی تیم، مثل ریگ بازیکن خریدن،مشکل بدهی نداشتن، و... میشه بگی چیکار با فرهاد کردن که بخاد ناز کنه؟؟!!!! چی می‌زنید شما طرفداران استقلال
  • جواد IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    اولا گل‌محمدی می‌ماند و ادامه می‌دهد اگر برود بهترین جایگزین فعلا تاتار است
  • گائنچی بزرگ IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    این لنگی ها چرا نمی رید علی کریمی رو بیارید مربی پیروزی کنید.اونکه ادعا می کنه همه‌ی فوتبال ایران را می دونه اداره کنه
  • سلیم IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    ای بابا چه مبهمی ؟ مگه غیر از ایشون کس دیگری نیست که با توپ بازی کنه ؟ همه شون یک اندازه وقواره هستند اصلا نگرانی نداره یکی از بازیکنا بشود سرمربی یکی بشود مربی مسله حل میشه .
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    محمد‌محمدی دنبال منافع خودش هست حق نداری در مورد پرسپولیس حرف بزنی تو بیگانه ای .از اقوام درویش هستی
  • حسین IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    توصیه به محمد محمدی اقا شمادر حد واندازهای نیستی لطفا نخود هر اش نباش
  • محمدی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    استعفا های مکرر گل محمدی واقعا لوث شده و باعث ضربه روحی به تیم می‌شود.گل محمدی مربی واقعا مربی روزهای سرد و گرم نیست و کم ظرفیت است وبه درد تیم نمی‌خورد لطفا بفکر جایگزین مربی باشند.
  • امیرخان نیرو IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    به نظر بنده یحیی باید بره چون دیگه سبک بازیش در پرسپولیس جواب نمیده و الان بهترین زمان ممکنه ک یه شوک به تیم وارد بشه و مطمئنم همین شوک قهرمان ششم هم برامون میارم به امید خدا . بهترین گزینه در حال حاضر افشین قطبی هستش بهمراه دست راست و دستیار اول کریم باقری . و دستیار دوم جلال حسینی .سرپرست ابراهیم شکوری و مربی دروازبانها رحمان احمدی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی