مانوئل نویر
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان درباره حضور در این تیم و احتمال کناره‌گیری خود صحبت کرد.

مانوئل نویر نمی‌داند که آیا می‌تواند به عنوان دروازه‌بان شماره یک آلمان تا یورو ۲۰۲۴ ادامه دهد یا خیر. کاپیتان بایرن مونیخ در زمان یورو ۲۰۲۴ که آلمان میزبان آن است ۳۸ ساله خواهد شد. جام ملت‌های اروپا تنها افتخاری است که نویر در دوران حرفه ای به آن نرسیده است و به همین خاطر انگیزه دارد به کارش در تیم ملی آلمان ادامه دهد. مانوئل نویر گفت: «من هدفی برای بازی در دروازه تیم ملی آلمان برای سال ۲۰۲۴ و بعد از آن ندارم. همیشه گفته‌ام که تا زمانی که بتوانم کمک کنم و تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم دوست دارم دروازه‌بان آلمان باشم.»

آلمان با ۹ پیروزی از ۱۰ بازی انتخابی به جام جهانی صعود کرد و نویر قرار است کاپیتان آلمان در این تورنمنت باشد. نویر پس از ریکاوری از مصدومیت اخیر زانو، به تیم بایرن بازگشته است که در این فصل به دنبال دو قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. دروازه‌بان ژرمن‌ها ادامه داد: «واقعاً از حضور در تیم ملی خوشحالم. بازی برای آلمان هنوز هم برای من افتخار بزرگی است، حتی اگر سال‌ها اینجا بوده باشم و بازی‌های زیادی انجام داده باشم. من خوشحالم که بخشی از تیم هستم. تا زمانی که این وضعیت ادامه داشته باشد، می‌خواهم به بازی ادامه دهم.»

او درباره اهداف امسال گفت: «ما با جام‌ها سنجیده می‌شویم. به همین دلیل تنها یک هدف برای من وجود دارد و آن قهرمانی در جام جهانی است.»

نویر در سال ۲۰۱۱ از شالکه به بایرن پیوست و با پشت سر گذاشتن الیور کان در سال ۲۰۲۱، رکورددار بیش‌ترین کلین شیت در تاریخ بوندسلیگا بین دروازه‌بان‌ها شد. قرارداد نویر در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد، زمانی که او ۳۷ ساله خواهد شد و همین منجر به گمانه زنی‌ها در مورد آینده او در تیم یولیان ناگلزمن شده است. او روز سه‌شنبه گفت هیچ خبر جدیدی در مورد قرارداد جدید با بایرن وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی