رحمان احمدی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رحمان احمدی دروازه‌بان سابق تیم ملی نسبت به غیبت پیام نیازمند در اردوی تیم ملی گلایه دارد و می‌گوید که دعوت ‌نشدنش سرمایه سوزی است.

رحمان احمدی درباره شرایط تیم ملی فوتبال قبل از دیدار با کره جنوبی بیان کرد: من فکر می‌کنم تیم ملی ایران با آرامش خوبی به کره جنوبی سفر کرده است. این تیم نتایج خوبی گرفته و فشاری روی تیم ما نیست. بازی‌های ایران و کره همیشه حساسیت داشته اما حساسیت این بازی برای کره بیشتر است؛ چراکه آنها مدت‌ها است در جدول رده بندی پایین تر از ایران هستند و می‌خواهند سرگروه باشند. این که پایین تر از ایران باشند، برای کره‌ای‌ها اتفاق خوبی نیست و به همین خاطر آنها با فشار واسترس بیشتری وارد زمین می‌شوند.

دروازه بان سابق تیم ملی که در بازی آخر انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در سئول مقابل کره بازی کرد و عملکرد درخشانی داشت و عامل صعود ایران شد، گفت: شرایط آن بازی را شما اصلا نمی‌توانید با بازی فردا مقایسه کنید. آن بازی مثل دیدار با استرالیا بود. ما اگر نمی‌بردیم، هیچ فرصتی برای جبران نداشتیم. آن بازی آنقدر حساس بود که فشار وحشتناکی را همه تحمل می‌کردیم اما خدا لطف کرد و توانستیم برنده از آن میدان سخت خارج شویم. الان اما تیم ملی صعود کرده و فشاری را تحمل نمی‌کند. همین آرامش به تیم ملی کمک می‌کند.

دروازه بان سابق تیم ملی با اشاره وضعیت گلرهای ایران برای دیدار با کره تاکید کرد: بیرانوند مدت زیادی است که در اردوها حضور دارد ودر شرایط تیم ملی است. از طرف دیگر عابدزاده هم مدتی است بازی می‌کند و شرایط خوبی دارد. سیدحسین هم در لیگ شرایط خوبی داشت و دعوت شده است. از نظر فیزیکی گلرهای خوبی در تیم ملی حضور دارند.

اگر استدلال شما برای دعوت نکردن پیام این است لطفا بقیه دروازه بان های نیمکت نشین را هم دعوت نکنید/ بازی ما با کره جنوبی مثل ایران و استرالیا بود

مربی گلرهای سپاهان که سال گذشته در این تیم با پیام نیازمند کار کرده، درباره عدم دعوت از این دروازه بان گفت: ما هر نظری درباره دعوت بازیکنان به تیم ملی داشته باشیم، آخرش به این می‌رسیم که باید به نظر و سلیقه سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و ایرادی نگیریم. اما اعتقاد شخصی ام این است که اگر پیام نیازمند به خاطر بازی نکردن در تیم باشگاهی اش دعوت نشده، سایر بازیکنانی که در باشگاهشان بازی نمی‌کنند هم نباید دعوت بشوند.

او در ادامه گفت: ما گلرهای خوب زیادی در لیگ برتر و خارج از ایران داریم. البته در بین دروازه‌بان‌های لژیونر فقط امیر عابدزاده در تیم باشگاهی اش بازی می‌کند. هرچند که نمی‌توانیم نظر سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببریم، اما درباره شخص پیام باید بگویم که نیازمند یکی از گلرهای خوب و آینده دار فوتبال ایران است و اگر می‌خواهیم سرمایه سوزی کنیم، نباید پیام را به تیم ملی دعوت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۰ IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    انشاالله برو امسال برمی گردد
  • ملت IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    راست میگه ،مگه نمیدونی تو این مملکت همه چی موروثیه؟؟!
  • سامیار IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    آنقدر چیز نباشید حالا اشتباه کرد حالا انگار تیم ملی ما فرانسه هس اون لیتوانی ول کنین حالا باخت تیم همچین قوی نداریم بگیم قهرمانیم
  • صادق IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    کسی نیست به اقای احمدی بگوید که نان به یکدیگر قرض دادن دوره اش تمام شده !!!! نظریه جنابعال اکنون که مسابقه تمام شده وبا دوگل از کره عقب افتادیم کل نظریه شما را در کل مصاحبه ات رد میکند .تیمی فرستادیم کره که اصلا بازیکن نبودند !! اصلا فوتبال بازی نکرند بلکه تیله بازی هم بلد نبودند !!! شما هم اقای ذحمانی از سیستم بازی جدید وشرایط بازی کنونی کشورها وفیزیک بدنی چیزی حالیتون نیست بنابراین بشنید وخرماتون را بخورید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی