در جام‌جهانی کیسه بوکس خواهیم شد/ اگر پول داریم مربی بزرگ‌تر از اسکوچیچ بیاوریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی گفت: فکر می‌کنم به احتمال ۹۰ درصد تیم ایران فقط برای ۳ بازی به جام جهانی رفته و قادر نیست به مرحله بعدی صعود کند.

تیم ملی ایران در یک بازی انتقاد آمیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست تلخی را در سئول برابر کره جنوبی تجربه کرد.

مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی در این ارتباط گفت: تا قبل از دیدار با کره جنوبی نتایج خوبی گرفته بودیم و به همین خاطر عیب‌ها و ایرادات تیم ملی پوشانده شده بود. با دیدن این بازی نگران جام جهانی شدم. اگر با این وضعیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به فرانسه، آلمان یا برزیل بخوریم مطمئن باشید کیسه بوکس خواهیم شد!

وی ادامه ادامه داد: هر چند بچه‌ها زحمت خود را کشیدند و باید به آنها خسته نباشید گفت. با این وجود به نظر رسید غیبت مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در رقم خوردن این نتیجه بی‌تأثیر نبوده باشد. البته باید به این موضوع فکر کنیم که ممکن است درجام جهانی با مصدومیت یا محرومیت برخی بازیکنان کلیدی مواجه شویم.

پاشازاده در خصوص گلی که امیر عابدزاده خورد نیز خاطرنشان کرد: به هر حال بازی سختی بود و برای امیر عابدزاده هم تجربه خوبی بود. او دو، سه توپ خوب هم گرفت اما اگر گل اول را آن طور در دقیقه ۴۷ نمی‌خوردیم شاید می‌توانستیم با حداقل امتیاز از کره جنوبی برگردیم.

مدافع پیشین تیم ملی ایران که سابقه بازی در جام جهانی را دارد درمورد احتمال تغییر دراگان اسکوچیچ نیز گفت: باید با واقعیت زندگی کرد. اگر واقعا پول داریم سراغ سرمربی خارجی بزرگ و معروف‌تر برویم اما اگر پول نداریم و قرار است کار مثل ویلموتس به شکایت و شکایت‌کشی کشیده شود بهتر است با همین اسکوچیچ ادامه داده و این پول را برای ۴ سا ۵ سال آینده هزینه فوتبال پایه ای کشور کنیم.

پاشازاده همچنین پیش بینی کرد: من فکر می‌کنم به احتمال ۹۰ درصد تیم ایران فقط برای ۳ بازی به جام جهانی رفته و قادر نیست به مرحله بعدی صعود کند. بنابراین مسئولان فدراسیون فوتبال نباید شتابزده و عجولانه تصمیمی بگیرند که بعدا پشیمانی به بار بیاورد.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی در خصوص بهترین و بدترین بازیکن ایران در دیدار با کره جنوبی گفت: به نظرم بهترین بازیکن شجاع خلیل زاده بود تا زمانی که درزمین حضور داشت. همچنین سید مجید حسینی نیز عملکرد قابل قبولی داشت اما سایر بچه‌ها در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    یکی مثل مربی کرواسی که تیمش رو برد به فینال جام جهانی چه رزومه ای غیر از آسیا داشت؟ الان مانچینی به مقدونیه باخت، دلیل بر بد بودنش میشه؟ کیروش تو کره 8 سال پیش با سوتی مدافع حریف بدون موقعیتی که داشته باشیم یک صفر بردیم با توپی که احمد زاده گلر اون موقع از رو خط دروازه برگردوند رفتیم جام جهانی، ولی دیروز دقیه 75 آزمون تک به تک رو میزد، صیادمنش چیپ قشنگی که زد گل میشد، حاج صفی اول بازی خودخواهی نمیکرد توپ رو میداد قلی زاده، الان اسکوچیچ بدون 50 درصد اسکلیت تیمش میشد گواردیولا، ما ایرانی ها واقعا با یک مویز گرمیمون میکنه با یک قوره سردی. تمام حرف من اینه که فوتبال تهش با شانس و کارما عجینه ما اگر این مربی رو بیرون کنیم همون کاری رو کردیم که با ویرا سال 98 کردیم و تیم رو دادیم آقای طالبی، الان آقای طالبی کجاست؟ ایران عالی بود ولی تونست از گروهش بره بالا؟ اما یه عمر داریم از نمک نشناسیمون با پشیمانی تعریف میکنیم. ایرانی قدرشناس باش نامرد نباش
  • آریوبرزن IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    مسئولین فدراسیون فوتبال اینقدر بی تجربه هستند که می خواهند تیم ملی را با اسکوچیچ به جام جهانی بفرستند ، اینقدر با آبروی مردم ایران بازی نکنید ، یعنی واقعا متوجه نیستید مربی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل کره جنوبی بسیار افتضاح مربی گری کرده و دانش کمی دارد ، چجوری می تونید بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران را به ایشان واگذار کنید ، خواهش می کنم کمی فکر کنید ، مربی داخلی هم به درد نمی خورد ، باید یک مربی با دانش آورده شود ، بهترین گزینه کی روش است ، البته اگر مصر به جام جهانی نرود ، ولی خب گزینه های بهتری هم هستند
  • سیداسحق علوی IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    به این میگن پیشکسوت مودب شجاع تو تیم پیروزی سابقه بازی داره ولی از بازی خوبش در این بازی نمیشه گذشت ولی بعضی از بی معرفتان تیم رقیب وجدانشون رو قاضی نمیکنن که عارف غلامی پست تخصصیش دفاع راست نیست وخیلی وقته مصدوم بوده ولی بهش میتازن
  • massoud BE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    پول داریم اما قبل از اینکه خرج تیم بشه تموم میشه
  • زاپاتا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    پول داریم اما همه جا خرج میشه الا جاییکه باید!!
  • مویسون IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    اتفاقاً اسکوچیچ مربی خوبی هستش،باید حفظش کنند،ولی تیم ملی بازی تدارکاتی میخواد،وجای هزینه کردن برای مربی پرخرج و گران،پول رو هزینه تدارکات کنند و بازیهای بین المللی بیشتری در این زمان باقیمانده انجام بدهند،که نقاط ضعف و قوت زودتر و بهتر نمایان بشه و اینکه آنها رو ترمیم یا تقویت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی