نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
۰ |
۵
عکس| کاروان تیم ملی لبنان عازم ایران شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان تیم ملی لبنان برای برگزاری دیدار پایانی خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، عازم ایران شد.

خبرورزشی - کاروان تیم ملی فوتبال لبنان برای برگزاری آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عازم ایران شد تا در مشهد به مصاف شاگردان اسکوچیچ برود.

لبنانی ها پس از شکست سنگین ۳ بر صفر برابر سوریه، عملا شانس حضور در پلی آف را از دست دادند و رقابت بر سر سهمیه پایانی گروه بین عراق و امارات محدود شد چرا که لبنانی ها نیازمند غلبه بر ایران هستند و امارات باید بیش از ۵ گل از کره جنوبی دریافت کند و عراق نیز برابر سوریه تن به شکست بدهد تا لبنان راهی دیدار پلی آف شود.

ایوان هاسک، سرمربی تیم ملی لبنان پیش از سفر این تیم به مشهد تایید کرد که لبنان بازی با سوریه را پشت سر گذاشته و این تیم تمام تلاش خود را برای حضور شایسته در دیدار مقابل ایران به کار خواهد گرفت.

هاسک در گفتگوی کوتاهی به وب سایت کووورة گفت که از نتیجه دیدار دیروز ناراحت است و با وجود این شکست سنگین، او را از رسیدن به هدفی بزرگ بعدی دلسرد نمی کند.

وی گفت: هدف من و تیم ملی لبنان این است که در آخرین مسابقه به خوبی در میدان ظاهر شویم و تیم را به نحوی برنامه ریزی کنیم تا برابر ایران دیدار خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

هاسک در خصوص حضور ربیع عطایا در آخرین بازی برابر ایران نیز تایید کرد که این بازیکن پس از پایان ۳ جلسه محرومیتش، می تواند لبنان را برابر ایران همراهی کند.

عکس| کاروان تیم ملی لبنان عازم ایران شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی