نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
 کریم باقری
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه اعلام شده بود مربی تیم ملی به کرونا مبتلا شده اما تصاویر او در سفر به کشورهای منطقه منتشر شده است.

پس از توافقی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار بر این بود که کریم باقری علاوه بر پرسپولیس، به عنوان مربی در تیم ملی هم حضور داشته باشد و به این مجموعه کمک کند. با این حال با وجود اینکه در اردوهای اخیر تیم ملی این رویه جاری بود، در آخرین اردوی تیم ملی در کره جنوبی بود اعلام شد که کریم باقری به دلیل ابتدا به کرونا حضور نخواهد داشت.

پس این موضوع و در شرایطی که تیم ملی ایران خود را برای بازی برابر کره آماده می‌کرد، تصاویری از باقری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد مربی پرسپولیس و تیم ملی در یکی از کشورهای منطقه حضور دارد و به سفری تفریحی رفته است.

او پس از چند روز به ایران بازگشته و عملا نه در تمرین تیم ملی  و نه در تمرین پرسپولیس حاضر نشده است. پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس هم نشان می‌دهد، عملا تا سه‌شنبه که اردوی تیم ملی به پایان می‌رسد، پرسپولیسی‌ها انتظاری برای حضور باقری در تمرینات تیمشان ندارند و از روز چهارشنبه منتظر حضور او در ورزشگاه شهید کاظمی هستند.

در این میان اما فدراسیون فوتبال هنوز اطلاع رسانی دقیقی در این باره انجام نداده و کسی دقیقا نمی‌داد مربی تیم ملی چرا در تمرینات شرکت نمی‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    پرسپولیس ها دیگه فهمیدم نوار پیروزی هاشون توی لیگ برتر دیگه ادامه نداره و بعد از این باید به مقام های دومی و سومی بسنده کنند این یه واقعیت بود که اگه شرایط برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس یکسان جلو بره تیم پیروزی برمیگرده به تنظیمات کارخونه این مطلب رو یحیی گل محمدی هم فهمیده و میخواد به بهانه های مختلف خیلی آبرومندانه از پرسپولیس جدا بشه و افتخارات بدست آمده رو با شکست های پی درپی و مفتضحانه لک دار نکنه. کریم باقری هم که از این قاعده مستثنی نیست جالبه که در حالی که بهترین مربی های لیگ برتر استقلالی هستند مربیان تیم ملی پرسپولیسی هستند بدون حتی تجربه یک نیمه سرمربی گری با یک تیم لیگ یکی یا لیگ برتر ی.
    • علی اکبر IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      استقلالیا خیلی وقته می‌دونن مربیانی که از این تیم هستن فقط با داورهایی که تیمها رو مجبور می‌کنه ده نفره بازی رو ادامه بدن و البته با امتیازهای پشت میزی، در لیگ فرمایشی بابا حمید بزرگی می‌کنن اما این بزرگیها وقتی به تیمی مثل العین روبرو میشه تبدیل میشه به شکست خفت بار شیش تایی! پس دلسوزان فوتبال بدرستی تشخیص دادن که بزرگان پرسپولیس که مثل خود پرسپولیس هیچ لابی ندارن و فقط با اتکا به خودشون به جایی رسیدن بهتر میتونن به تیم ملی کمک کنین تا مربیان بیسواد استقلال که در لیگ داخلی، خارج از زمین نتیجه میگیرن و در آسیا خفت به فوتبالمون میدن! وگرنه مربی که از رو تعداد فالوور اینستا و با تجربه دو بازی دوستانه در تیم امید یک شبه میشه سرمربی استقلال، مشخصه که دانشی در تاکتیک فوتبال نداره و با اتکا به خوبان عالم میتونه نتیجه بگیره
  • جعل پو لیس حکومتی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    هر چی باشه شاگرد یایا هست اینم یاد گرفته خاله زنک بازی ها رو استعفا - خداحافظی بعد دست از پا درازتر برگردد فلسفه و مکتب لنگ؟ خیر نبینی خیری ههههههههه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی