نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
۳ |
۴
کریستیانو رونالدو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو اطمینان دارد که پرتغال فردا با شکست مقدونیه راهی جام جهانی خواهد شد. او در مورد بازنشستگی از فوتبال نیز صحبت کرد.

فردا شب ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران پرتغال در دیداری حساس و تعیین کننده برای صعود به جام جهانی میزبان مقدونیه شمالی است. پرتغال در بازی قبلی خود توانست ۳-۱ از سد ترکیه بگذرد و مقدونیه در عین شگفتی توانست ۰-۱ بر ایتالیا پیروز شود. کار پرتغال هم برابر ترکیه گره خورده بود و اگر پنالتی ترکیه در دقیقه ۸۵ گل می‌شد، بازی در شرایط برابر ۲-۲ قرار می‌گرفت و احتمال هر اتفاقی وجود داشت.

کریستیانو رونالدو رکورددار گلزنی در بازی‌های ملی و کاپیتان پرتغال در نشست خبری بازی با مقدونیه شمالی گفت: «بازی فردا یک فینال است و ما هم آماده ایم. شانس ما بالاتر است؟ نمی‌دانم ولی من چه داخل خانه و چه بیرون خانه، همیشه خودمان را برتر و دارای شانس بالاتر می‌دانم. می‌دانیم که اگر بازی فردا را ببریم راهی جام جهانی خواهیم شد و اگر ببازیم، ناکام خواهیم ماند. باید با قبول مسئولیت، مثبت اندیش باشیم و بازی فردا را ببریم.»

رونالدو درباره شکست ایتالیا مقابل مقدونیه گفت: «سورپرایز شدم. آنها در بازی های زیادی خوب بوده اند ولی فکر نمی‌کنم ما فردا غافلگیر شویم. پرتغال تیم بهتری است و به جام جهانی خواهیم رفت.»

او در واکنش به احتمال بزگرای جام‌جهانی بی‌معنا بدون خودش اظهار داشت: «بدون من نه، جام جهانی بدون پرتغال معنا ندارد. اینجا صحبت از فرد در میان نیست چرا که ما پرتغالیم و یک گروه متحد.»

رونالدو در این باره که ممکن است این آخرین جام‌جهانی‌اش باشد هم بیان کرد: «می‌بینم که این سوال بسیار مطرح می‌شود. کسی که آینده را تعیین می‌کند، خودم هستم، نه هیچ کس دیگر. اگر میل و انگیزه کافی در من باشد، به فوتبال ادامه خواهم داد و در غیر این صورت خیر. خودم تصمیم نهایی را می‌گیرم و تمام.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کینگ مسی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    رونالدو چقدر پیییر شده
    • امیر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      به کوری چشم بعضیا 😏 اگه افت و پیر شدن ینی ۱۸ گل پس ۲ گل چی میشه ؟؟؟🤔
  • محسن IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    عشقی ب مولا کریس😍❤️😍❤️😍❤️سرمربی بودنت رو ببینم ان شاءالله ❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی